- 0
Forum - Games and Gaming
Red dead redemption
Pistäkää mulle inviteä jos pistätte servun pystyy :P
- 2
Aamu meni puumien kanssa tapellessa ja sen jälkeen siirryin ampumaan karhuja naamaan.Pitäisi vissiin tuota juontakin jaksaa pelata jossain vaiheessa,mutta metsästykseen jää pahasti koukkuun.
Marstonin Jonin laitan ensi viikolla uimakouluun.Käsipohjaa Joni kivasti vetelee majavien kanssa.
- 2
Oon aatellut räjäyttää dynamiitilla karhun.Ois hauska katsoa miten käy.Buffalo kiväärillä ammuin haisunäädän ja se katos jonnekkin ulkoavaruuteen.
- 0
Eilen koitin saada 10 minuuttia most wantedina achievementtiä,mutta yks mulkku seuras mua koko ajan joten ei tullu mitään siitä.
- 0
Indiana Hopo wrote: Eilen koitin saada 10 minuuttia most wantedina achievementtiä,mutta yks mulkku seuras mua koko ajan joten ei tullu mitään siitä.Kavereita mukaan niin se hoituu helposti. Pikkulinnut & Buffalo rifle = Teh Win Aliboz oli erittäin avulias kun mie tein Outläw Challengeja.
- 0
Tänään illalla kunnon mätöt? Vaikka tuon Classic kisan jälkeen.
- 0
Mie voisin tulla siinä 2200 -maistissa- maissa.
- 0
Kyllä minä ainakin voisin tulla.
- 2
Voisin tulla myös koheltamaan messiin jossain vaiheessa.Bunnya ammun pari kertaa naamaan kivasti.
- 1
Mie laitan nuotion tulille.
- 1
Schimanski76 wrote: Voisin tulla myös koheltamaan messiin jossain vaiheessa.Bunnya ammun pari kertaa naamaan kivasti.Sellainen kivan vastakohta tuo Skimmy on.
- 0
Suihkun kautta pellaamaan !
- 0
Tulkaa pojjaat leikkiin länkkäriä!
- 0
Miten sinne voi liittyä?
- 0
eikö toimi kutsulla?
- 1
Bunny ei ollut enää todistamassa kun latasin puukot silmiin. Hauska peli, heh. Eh. :P
- 0
Mukavat oli -sekoilut- sessiot.Peli jämähti ennen isäntää enkä jaksanut enää puumailla poksia uudestaan tulille.
Huomenna karhulle puukkoa naamaan heti aamusta yksinpelin puolella! :) Nyt tämä länkkäri vetää parit napanderit.
- 1
Kivasti bounty yli 5000 ja sitten vierestä ratsastaa Alibozzi dynamiitti kädessä.....
- 0
:D
- 1
I bQ I wrote: Kivasti bounty yli 5000 ja sitten vierestä ratsastaa Alibozzi dynamiitti kädessä.....WIN !