- 0
Forum - Games and Gaming
Red dead redemption
Jos joku hakee tuota 'Kill a Rockstar' atchiimenttiä niin laittakkoo viestiä, miulla näyttää se olevan. Eli Bunnyn kun lahtaa niin se kolahtaa tiliin.
- 0
Onko Kill a Rockstar x8 achievmenttiä? Voisin lunastaa tapot pois.
- 0
Aliboz wrote: Onko Kill a Rockstar x8 achievmenttiä? Voisin lunastaa tapot pois.Ei taira kahreksan tappoa riittää :D // Pitää näköjään tehrä Public servulla, mut ei tua mittä.
- 6
TehBigBunny wrote: Jos joku hakee tuota 'Kill a Rockstar' atchiimenttiä niin laittakkoo viestiä, miulla näyttää se olevan. Eli Bunnyn kun lahtaa niin se kolahtaa tiliin.Eli siis jos ampuu Bunnyä naamaan multipleijerissä niin saa öötsimentin? Jos näin,niin **TÄMÄ ON PARAS ÖÖTSIMENTTI IKINÄ!!!** :)
- 0
Schimanski76 wrote: Eli siis jos ampuu Bunnyä naamaan multipleijerissä niin saa öötsimentin? Jos näin,niin **TÄMÄ ON PARAS ÖÖTSIMENTTI IKINÄ!!!** :):( Paska. Tämä Skimmy. On.
- 0
Tuo 10 minuuttia most wanted/public enemy-ächiivmentti on kyllä käytännössä ihan mahdoton.
Jos kerkiät jostain syystä niin monta sheriffiä/siviiliä ampumaan että saisit sen public enemy statuksen, niin se leikki loppuu siihen kun sieltä tulee kaikki hakemaan sitä elämää suurempaa palkkiota sun tappamisesta. Sitten kun ne on saanut sut tapettua niin ne jatkaa sun tappamista varmistaakseen, ettei palkkio jää lunastamatta ja että äziivmentti jää saamatta.
Pidemmän päälle aika tylsää.
e/ Sana public selittänee koko asian.
- 0
Eikös se onnistuis niin että menis porukassa sinne puplic servulle ja sitten yks hommaa itelle sen puplic enemy statuksen ja muut kaverit suojaa niiltä jotka on tulossa tappamaan? Jos nyt joku ymmärsi tuosta mitään....
- 0
Omasta mielestäni tuo ainakin onnistuisi, mie voin kohtapuoliin tulla rähinöimään, laittakaa vaikka inviteä tulemaan.
- 0
Woooooot!
Onnistu!
- 0
On se pokeri jännää, Blackwaterissa saa lypsettyä kunnon massit,
- 0
Aliboz wrote: On se pokeri jännää, Blackwaterissa saa lypsettyä kunnon massit,Varsinkin jos on ässä hihassa (kirjaimellisesti). ;)
- 0
No nyt on Master hunter challenget vedetty läpi.Meni siinä jokunen tunti. :)
- 3
Kivasti tossa metsästin melkein tunnin taas, just olin lähössä mehikoon myymään tavaraa kunnes huomasin että tuolla meneekin hirvi, otin snipun esiin ja ammuin. Keräsin nahat ja vihelsin hevosen luokseni. Se perkeleen heppa kaato mut ja sen jälkeen jostain vitun puskasta hyppää joku perkeleen karhu ja raatelee mut siinä maassa. Nyt vituttaa! Mitään ei jäänyt jäljelle.
- 0
Joo... Taidan pistää tuon pelin tilaukseen kyllä.
- 0
teemu1337 wrote: Varsinkin jos on ässä hihassa (kirjaimellisesti). ;)Shhhhshh!!!
- 2
Aliboz wrote: Kivasti tossa metsästin melkein tunnin taas, just olin lähössä mehikoon myymään tavaraa kunnes huomasin että tuolla meneekin hirvi, otin snipun esiin ja ammuin. Keräsin nahat ja vihelsin hevosen luokseni. Se perkeleen heppa kaato mut ja sen jälkeen jostain vitun puskasta hyppää joku perkeleen karhu ja raatelee mut siinä maassa. Nyt vituttaa! Mitään ei jäänyt jäljelle.Joo noita randomeja kohelluksia ei voi kuin ihmetellä jälkikäteen. Tänäänkin olin jotain eläintä menossa erottamaan nahoistaan, niin sieltä puskasta hyökkäsi semmonen villisika ja rupesi pökkimään mua ympäri maita ja mantuja, kunnes hyvä ystäväni puuma tovereineen tuli päästämään tämän villisian kärsimyksistään ja koska nälkä kasvaa syödessä, niin päättivät syödä myös minut. Ja ärsyttävää tässä oli se, että tämä villisika työnteli mua ympäriinsä noin minuutin, ilman että pystyin itse vaikuttamaan liikerataani.
- 3
teemu1337 wrote: Joo noita randomeja kohelluksia ei voi kuin ihmetellä jälkikäteen. Tänäänkin olin jotain eläintä menossa erottamaan nahoistaan, niin sieltä puskasta hyökkäsi semmonen villisika ja rupesi pökkimään mua ympäri maita ja mantuja, kunnes hyvä ystäväni puuma tovereineen tuli päästämään tämän villisian kärsimyksistään ja koska nälkä kasvaa syödessä, niin päättivät syödä myös minut. Ja ärsyttävää tässä oli se, että tämä villisika työnteli mua ympäriinsä noin minuutin, ilman että pystyin itse vaikuttamaan liikerataani.=D Puf, muutan itseni villisiaksi ja tuun pökkimään kaikkia. Varokaa Tuksun näköistä sikaa(huom! myös oikeassa elämässä)!
- 0
Tilattu.. :D
- 0
Ac3Way wrote: =D Puf, muutan itseni villisiaksi ja tuun pökkimään kaikkia. Varokaa Tuksun näköistä sikaa(huom! myös oikeassa elämässä)!Pistetään korvan taakse :D Ja villisioista pysyn jatkossa kaukana.
- 2
teemu1337 wrote: Pistetään korvan taakse :D Ja villisioista pysyn jatkossa kaukana.Ei kannata laittaa edes sinne ! Mie tulla canssa !