- 0
Forum - Games and Gaming
Red dead redemption
Ei oo tietoa, en oo sinne viel ehtiny menemään.
- 0
Ei oo tietoa, en oo sinne viel ehtiny menemään.
- 0
Indiana Hopo wrote: Monta moninpelitehtäviin mahtuu??16 mahtuupi moninpeliin. Niinkuin GTA:ssa.
- 0
Hyvä homma.Ja kiitos Hammeredille kun sanoi mistä toimii red eye.
- 0
AJfin wrote: Ei. Sulla on telkkarin säädöt pielessä..? toki voihan niitä asetuksia säätää pelistäkinKyllä mulla telekkarin säätöjen pitäisi olla ihan kohdallaan, täytyypi katsella, ettei missään sattuisi olemaan jotain pientä virhettä. Tai sitten vika on silmissä.
- 0
8vs8 saadanko me täällä FRC:ssä? Ketä mukana? Itse ainakin voisin ilemmalla, tosin 21 jälkeen tulee katsottua Champions League finaali.
Pistol Pete aka. Lasso Petteri aka. Ac3way ilmottautuu.
- 0
Mie oon mukana !
- 0
Kehissä jos oon preerialla.
- 0
Mukana n. 2.6. lähtien =P
- 0
Kyllä minäkin varmaan pääsisin. Nyt kun on taas pelattu, niin en kyllä huomaa mitään vikaa kuvassa.
- 0
Jahas... jos ei saa 8vs8 niin voihan sitä 8 possella ownata randomeja ;)
siis mukana.
- 0
"Aikas hauskaa...":http://www.youtube.com/watch?v=OfzcTi52dvU&feature=popt00us0d
- 0
Peliasiat kunnossa ja moninpelaaminen kiinnostaa täälläkin.
- 0
Finski fani wrote: Aikas hauskaa...Joo, kuulin tosta just eilettäin tutulta pelikauppiaalta :D karu
- 0
voin olla mukana
- 0
Millos sitä alotettaisiin sitten?
- 0
Finski fani wrote: Aikas hauskaa...Noilla on niin hyvät jutut jotka selostaa noita achievement hunter videoita.Hevonen ja nainen meni hyvin palasiksi.
- 0
Mie sain tän pelin todella hienosti uutena, käyttämättömänä käytettynä pelinä :D
Täytyy kokkeilla illalla jos malttaa ( Champ-liika ja ÄnHooÄllä)
- 1
Lähin harhailemaan, karhu söi.
Ammuin jäniksen.
- 1
TehBigBunny wrote: Lähin harhailemaan, karhu söi. Lähin harhailemaan, karhu söi. Lähin harhailemaan, karhu söi. Ammuin jäniksen.Tsot tsot, heti aloit lajitovereitas tappamaan.