- 0
Forum - Games and Gaming
Red dead redemption
Kävinpäs hakee sen soundtrackin koneelle :P
- 0
DarkWarjo wrote: Kävinpäs hakee sen soundtrackin koneelle :PItekkin kuuntelin sen tänään läpi
- 0
Mites, en ole mikän maailman suurin länkkärifani, mutta rockstarin peleistä kyllä tykännyt, niin olisikos tämä hankkimisen arvoinen sijoitus?
- 1
IL3 wrote: Mites, en ole mikän maailman suurin länkkärifani, mutta rockstarin peleistä kyllä tykännyt, niin olisikos tämä hankkimisen arvoinen sijoitus?EI SAATANA! älä missään tapauksessa mee ostaan, ihan paska peli.
- 0
DarkWarjo wrote: EI SAATANA! älä missään tapauksessa mee ostaan, ihan paska peli.Et viittis laittaa tollasta sarkastista viestiä kun aiemmin annoit pelille 9 Itteä ainakin kiinnostais lukea ihan sellasta oikeata palautetta pelistä.
- 2
Paska peli, en ole vielä löytänyt pelistä 2 horses, 1 cup.
- 0
Latetzki wrote: Et viittis laittaa tollasta sarkastista viestiä kun aiemmin annoit pelille 9 Itteä ainakin kiinnostais lukea ihan sellasta oikeata palautetta pelistä.No luulis että tästä koko topikista voi yleisen mielipiteen päätellä kyselemättäkin? ja jos about jokainen pelisivusto ja lehti on arvioinu pelin arvosanoin 9-10, voinee siitä jotai päätellä? ja jos tosiaan vaivautuu lukeen edes ton mun arvion ja vallyn arvion, niin pystynee päättelemään jo jotain? if not, then u'r screeeewd!
- 0
...
- 0
DarkWarjo wrote: No luulis että tästä koko topikista voi yleisen mielipiteen päätellä kyselemättäkin? ja jos about jokainen pelisivusto ja lehti on arvioinu pelin arvosanoin 9-10, voinee siitä jotai päätellä? ja jos tosiaan vaivautuu lukeen edes ton mun arvion ja vallyn arvion, niin pystynee päättelemään jo jotain? if not, then u'r screeeewd!No joo mutta kun toinen pyytää kunnon vastausta niin annetaan tollanen :P
- 0
Latetzki wrote: No joo mutta kun toinen pyytää kunnon vastausta niin annetaan tollanen :PNo nii-in, mutta kun toinen voisi hieman nähdä itse vaivaa ja lukea perkele valmiit vastaukset? ;) no mut joo, sanotaan ny vaikka näin että, kyllä tämä peli vie mukanaan vaikka ei niin olisikaan länkkärifani.
- 0
DarkWarjo wrote: No nii-in, mutta kun toinen voisi hieman nähdä itse vaivaa ja lukea perkele valmiit vastaukset? ;)No näistä voi olla montaa mieltä...
- 0
Latetzki wrote: No näistä voi olla montaa mieltä...Toki, ei siin mitää jos tykkää jokaiselle kysyjälle kertoo erikseen samat asiat.
- 0
Ookkonää Kirves ollu peloissas sitä pelatessa? Itellä on aina syke siellä kahessa sadassa, kun mä sitä pelailen.
En ole enää varma jaksanko ostaa RDR:ää sillä rahat on vähissä, eikä oo kesätöitä... =( Ja kesän mieluummin viettäisin kanssa ulkona. Noh saas nähä jos sitä ostais sitte joskus ainakin...
- 0
Pottae wrote: Kivasti tulee lisää vasta huomenna :)) "Minäkin luulin että tulee tänään mutta ei sitten tullukkaan, paska mäihä heh.." -Vaihtopelien -myyjä... !http://remedycomm.com/wp-content/uploads/2010/03/sad_face.jpg!
- 0
Kuinkas pitkältä sitä lähettiin hakemaan?
- 0
Käväsin taas siinä hyvinkään vaihtopeleissä (kun myyjä sano eilen että niitä tulee tänään lisää)..
Niitä oli kyllä tullut, mutta kaikki oli jo eilen varattu.. "Menee sitten ens viikolle jos haluat varata uudestaan"
Pfft, otin nimeni pois varauslistasta ja jätin asian siihen.. Haen pelin jostain muualta ..joskus.
- 1
I bQ I wrote: Ja mitenhän tämä liittyy Red Dead Redemptioniin? :D33ppinen onnistuminen täältä :D Woisin waikka wannoa laittaneeni PPPP:hen tuon (sinne se oli tarkotus lykkiä). Noh...Vanhuus ei tule yksin. Ontopic vielä: Kyllä lähtee tossa pelissä aina toi tehtävälinjan tekeminen hanskasta kun lähtee tutkimaan ympäristöä ja kohta ollaankin sitten jo hujjjaamassa pokerissa tai etsimässä aarteita :S Outo ilmiö... Muut huomanneet saman?
- 0
teemu1337 wrote: 33ppinen onnistuminen täältä :D Woisin waikka wannoa laittaneeni PPPP:hen tuon (sinne se oli tarkotus lykkiä). Noh...Vanhuus ei tule yksin. Ontopic vielä: Kyllä lähtee tossa pelissä aina toi tehtävälinjan tekeminen hanskasta kun lähtee tutkimaan ympäristöä ja kohta ollaankin sitten jo hujjjaamassa pokerissa tai etsimässä aarteita :S Outo ilmiö... Muut huomanneet saman?Minä en huijaa pokerissa, voitan perkele taidolla ;) Mut noppiin meni hermo ja lahtasin vastustajat :D mä huomasin yhdes vaihees et vaik kuin yritin harhailla löysin itseni tehtävästä.. perhana ku otti tehtävämarkkeri liian helposta mut :D
- 0
Voi tätä tuskan määrää kun luen näitä juttuja enkä itse pääse pelaamaan :D
- 0
Melkein pelattu juoni läpi.