Forum - Games and Gaming

Red dead redemption

DarkWarjo

DarkWarjo 24.05.2010

• 0
Kävinpäs hakee sen soundtrackin koneelle :P
I bQ I

I bQ I 24.05.2010

• 0
DarkWarjo wrote: Kävinpäs hakee sen soundtrackin koneelle :P
Itekkin kuuntelin sen tänään läpi
IL3

IL3 24.05.2010

• 0
Mites, en ole mikän maailman suurin länkkärifani, mutta rockstarin peleistä kyllä tykännyt, niin olisikos tämä hankkimisen arvoinen sijoitus?
DarkWarjo

DarkWarjo 24.05.2010

• 1
IL3 wrote: Mites, en ole mikän maailman suurin länkkärifani, mutta rockstarin peleistä kyllä tykännyt, niin olisikos tämä hankkimisen arvoinen sijoitus?
EI SAATANA! älä missään tapauksessa mee ostaan, ihan paska peli.
Latetzki

Latetzki 24.05.2010 (edit 24.05.2010)

• 0
DarkWarjo wrote: EI SAATANA! älä missään tapauksessa mee ostaan, ihan paska peli.
Et viittis laittaa tollasta sarkastista viestiä kun aiemmin annoit pelille 9 Itteä ainakin kiinnostais lukea ihan sellasta oikeata palautetta pelistä.
Ac3Way

Ac3Way 24.05.2010

• 2
Paska peli, en ole vielä löytänyt pelistä 2 horses, 1 cup.
DarkWarjo

DarkWarjo 24.05.2010

• 0
Latetzki wrote: Et viittis laittaa tollasta sarkastista viestiä kun aiemmin annoit pelille 9 Itteä ainakin kiinnostais lukea ihan sellasta oikeata palautetta pelistä.
No luulis että tästä koko topikista voi yleisen mielipiteen päätellä kyselemättäkin? ja jos about jokainen pelisivusto ja lehti on arvioinu pelin arvosanoin 9-10, voinee siitä jotai päätellä? ja jos tosiaan vaivautuu lukeen edes ton mun arvion ja vallyn arvion, niin pystynee päättelemään jo jotain? if not, then u'r screeeewd!
I bQ I

I bQ I 24.05.2010 (edit 24.05.2010)

• 0
...
Latetzki

Latetzki 24.05.2010

• 0
DarkWarjo wrote: No luulis että tästä koko topikista voi yleisen mielipiteen päätellä kyselemättäkin? ja jos about jokainen pelisivusto ja lehti on arvioinu pelin arvosanoin 9-10, voinee siitä jotai päätellä? ja jos tosiaan vaivautuu lukeen edes ton mun arvion ja vallyn arvion, niin pystynee päättelemään jo jotain? if not, then u'r screeeewd!
No joo mutta kun toinen pyytää kunnon vastausta niin annetaan tollanen :P
DarkWarjo

DarkWarjo 24.05.2010

• 0
Latetzki wrote: No joo mutta kun toinen pyytää kunnon vastausta niin annetaan tollanen :P
No nii-in, mutta kun toinen voisi hieman nähdä itse vaivaa ja lukea perkele valmiit vastaukset? ;) no mut joo, sanotaan ny vaikka näin että, kyllä tämä peli vie mukanaan vaikka ei niin olisikaan länkkärifani.
Latetzki

Latetzki 24.05.2010

• 0
DarkWarjo wrote: No nii-in, mutta kun toinen voisi hieman nähdä itse vaivaa ja lukea perkele valmiit vastaukset? ;)
No näistä voi olla montaa mieltä...
DarkWarjo

DarkWarjo 24.05.2010

• 0
Latetzki wrote: No näistä voi olla montaa mieltä...
Toki, ei siin mitää jos tykkää jokaiselle kysyjälle kertoo erikseen samat asiat.
Finski fani

Finski fani 24.05.2010

• 0
Ookkonää Kirves ollu peloissas sitä pelatessa? Itellä on aina syke siellä kahessa sadassa, kun mä sitä pelailen. En ole enää varma jaksanko ostaa RDR:ää sillä rahat on vähissä, eikä oo kesätöitä... =( Ja kesän mieluummin viettäisin kanssa ulkona. Noh saas nähä jos sitä ostais sitte joskus ainakin...
Pottae

Pottae 25.05.2010

• 0
Pottae wrote: Kivasti tulee lisää vasta huomenna :)) "Minäkin luulin että tulee tänään mutta ei sitten tullukkaan, paska mäihä heh.." -Vaihtopelien -myyjä
... !http://remedycomm.com/wp-content/uploads/2010/03/sad_face.jpg!
kurppak

kurppak 25.05.2010

• 0
Kuinkas pitkältä sitä lähettiin hakemaan?
Pottae

Pottae 25.05.2010

• 0
Käväsin taas siinä hyvinkään vaihtopeleissä (kun myyjä sano eilen että niitä tulee tänään lisää).. Niitä oli kyllä tullut, mutta kaikki oli jo eilen varattu.. "Menee sitten ens viikolle jos haluat varata uudestaan" Pfft, otin nimeni pois varauslistasta ja jätin asian siihen.. Haen pelin jostain muualta ..joskus.
teemu1337

teemu1337 25.05.2010

• 1
I bQ I wrote: Ja mitenhän tämä liittyy Red Dead Redemptioniin? :D
33ppinen onnistuminen täältä :D Woisin waikka wannoa laittaneeni PPPP:hen tuon (sinne se oli tarkotus lykkiä). Noh...Vanhuus ei tule yksin. Ontopic vielä: Kyllä lähtee tossa pelissä aina toi tehtävälinjan tekeminen hanskasta kun lähtee tutkimaan ympäristöä ja kohta ollaankin sitten jo hujjjaamassa pokerissa tai etsimässä aarteita :S Outo ilmiö... Muut huomanneet saman?
DarkWarjo

DarkWarjo 25.05.2010

• 0
teemu1337 wrote: 33ppinen onnistuminen täältä :D Woisin waikka wannoa laittaneeni PPPP:hen tuon (sinne se oli tarkotus lykkiä). Noh...Vanhuus ei tule yksin. Ontopic vielä: Kyllä lähtee tossa pelissä aina toi tehtävälinjan tekeminen hanskasta kun lähtee tutkimaan ympäristöä ja kohta ollaankin sitten jo hujjjaamassa pokerissa tai etsimässä aarteita :S Outo ilmiö... Muut huomanneet saman?
Minä en huijaa pokerissa, voitan perkele taidolla ;) Mut noppiin meni hermo ja lahtasin vastustajat :D mä huomasin yhdes vaihees et vaik kuin yritin harhailla löysin itseni tehtävästä.. perhana ku otti tehtävämarkkeri liian helposta mut :D
I bQ I

I bQ I 25.05.2010 (edit 25.05.2010)

• 0
Voi tätä tuskan määrää kun luen näitä juttuja enkä itse pääse pelaamaan :D
FINBULLET

FINBULLET 25.05.2010

• 0
Melkein pelattu juoni läpi.

Write a post

Sign in to post a post.