Forum - Games and Gaming

Gran turismo 5

Zolvi

Zolvi 19.05.2010

  • 4
Moniko meinaa ostaa tämän itselleen? Julkistus on vaan siirtynyt ja siirtynyt. Löysin kummiskin jonkin ihmeen laskurin jossa ovat "julkistus" päivät. Japani - Kesäkuu Eurooppa - Syyskuun 24 Australia - Viikko myöhemmin kun eurooppa Usa - Marraskuu Pahoin pelkään et pelin saa käsiin vasta jouluna tai ens vuoden puolella.

Show hidden message

Show hidden message

Leesti

Leesti 19.05.2010 (edit 19.05.2010)

  • 0
kilpailu on hyvästä =), mutta eiköhän se seuraava forza viel sielt enne tule =D... On turismon sit paree ol VÄHÄ VATUN HYVÄ, ku nii kaua o kestäny... ku ei tol lykkäämisel enää riitä vaan et se on hyvä! "Duke Nukem Forever!"
Zolvi

Zolvi 19.05.2010

  • 0
Joo samaa mieltä olen. Sen täytyy olla TOSII hyvä. Seuraavan tuloa ei kannata odottaa 10 vuoden sisään =D
villek00

villek00 19.05.2010

  • 0
Latetzki wrote: Ville, otappa ne Xbox lasit päästä.
Ei mutta nythä mä nään paljon paremmin! No ei vaineskaa, itse kyllä olen pettynyt Grap Turismon videoihin, joita olen nähnyt.. Autot eivät vaan näytä käyttäytyvän oikein.. Ja yksi mikä ainakin minua ärsyttää, on maalaus mahdollisuuden puute :/
Latetzki

Latetzki 19.05.2010

  • 0
villek00 wrote: Ei mutta nythä mä nään paljon paremmin! No ei vaineskaa, itse kyllä olen pettynyt Grap Turismon videoihin, joita olen nähnyt.. Autot eivät vaan näytä käyttäytyvän oikein.. Ja yksi mikä ainakin minua ärsyttää, on maalaus mahdollisuuden puute :/
Noh, sitäpä ei ole koskaan ollut Gran Turismoissa.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 19.05.2010 (edit 19.05.2010)

  • 1
Minkähän hintainen tuo Pleikka 3 on halvimmassa paikassa, jos semmosen ostaa kolauttas? :D /// En siis tietenkään pelkän Crap TurriIsmon takia.

Show hidden message

IL3

IL3 19.05.2010

  • 0
Leesti wrote: kilpailu on hyvästä =), mutta eiköhän se seuraava forza viel sielt enne tule =D... On turismon sit paree ol VÄHÄ VATUN HYVÄ, ku nii kaua o kestäny... ku ei tol lykkäämisel enää riitä vaan et se on hyvä! "Duke Nukem Forever!"
Ku miettii miten lyhyen aikaa Forza 3:a venattiin kakkosen jälkeen ja silti petyttiin, niin veikkaan, että vaikka GT5 ois todella hyvä, pettyy moni pahoin. Juuri tuo autojen muokkaus (kaikin puolin) tai siis sen puute, on GT5:n suurin miinus, ainakin minulle. En osta. Aiempia GT:ja löytyy (viimeisin PSP:lle), mutta en ryhdy PS3:a yhden pelin takia ostamaan. Toki FM2:n takia boxin hankin :D
TehBigBunny

TehBigBunny 19.05.2010

  • 6
Mie olen sitä mieltä että se on ihan sama kuinka hyvä/huono GT5 niin kauan kun sitä ei kuulu. Jos joku nyt haluaa viettää elämäänsä sitä hypettäen ja kaikkea muuta dissaten niin onnea vaan valitsemallanne tiellä. Nimimerkillä '1 tähti GT5:lle.'
Latetzki

Latetzki 15.06.2010

  • 1
Marraskuun toinen päivä ilmestyy USA:ssa.
djrunkkari

djrunkkari 16.06.2010

  • 4
Seuraava forzakin ilmestyy ennemmin kun tämä :DD
DarkWarjo

DarkWarjo 16.06.2010

  • 1
kirves wrote: Marraskuussa...siis sehän on joskus talvella? GT5 uutiset on koomisempia, kuin Duke Nukem Forever vastaavat... Siis ihan oikeasti. Voiko tuota enää enemmän kusta?
Voi, tullessaan onnistuu olemaan paskempi ku FM3.
djrunkkari

djrunkkari 16.06.2010

  • 0
psp versio jo kusi (:
Ac3Way

Ac3Way 16.06.2010

  • 2
DarkWarjo wrote: Voi, tullessaan onnistuu olemaan paskempi ku FM3.
Olisi jo aika saavutus ollessaan huonompi kuin FM3, toivottavasti olisi hyvä peli. FM3:han on 2.5, joten enemmänkin lähtisin tonne Turn10 suuntaan jotain kritisoimaan jos tarve olisi.
Finski fani

Finski fani 16.06.2010

  • 0
Ajotuntumaltaan se nyt ainakin on vielä huonompi kuin Forza kakkosessa, ellei ne oo tehny siihen ihan jumallattoman isoja muutoksia...
Latetzki

Latetzki 16.06.2010 (edit 16.06.2010)

  • 0
Ei tosta oikeen ota selkoo onko se USA:ssa julkaisu tuolloin vai joka paikassa.
DarkWarjo

DarkWarjo 16.06.2010

  • 0
Ac3Way wrote: Olisi jo aika saavutus ollessaan huonompi kuin FM3, toivottavasti olisi hyvä peli. FM3:han on 2.5, joten enemmänkin lähtisin tonne Turn10 suuntaan jotain kritisoimaan jos tarve olisi.
No jos tolle linjalle lähetään niin kaikki änärit ja fifatkinhan on vain päivityksiä yleensä. Kyllä mä silti sanosin että Forza on hyvä peli eikä se ihmeitä vaadi että GT5 tulisi olemaan huonompi, toivotaan kuitenkin että sen verran oisivat sitäkin peliä päivittäny että olis tuntuma kohdallaan ja muutenki helvetin paljon parempi ku GT1 ja sen päivitetyt versiot ;)
Eeegac

Eeegac 19.06.2010 (edit 19.06.2010)

  • 1
Polyphony Digital is working on reducing load times and is still tweaking graphics ahead of the November release date. The game has nearly filled all of the space available on Blu-Ray disc. You’ll have the option to synchronize the game’s time of day with the track’s current local time. The crowds will be dynamic, so there will be more tents, cars, and motorhomes at longer races. Yamauchi admits his team may have “actually gone too far in modeling some of this detail” and suggested it might be “more suited to the next generation of PlayStation.” Both high and low-beam headlights will be included, so you can flash slower cars as you’re about to pass them (how awesome will this be during the 24 hour races!?!). All lights will illuminate dirt, smoke, or other debris in the air. NASCAR insisted that all of their series’ cars be playable on all circuits in the game. It was previously mentioned that only 9 NASCAR cars will be included, but this was incorrect. There are simply 9 cars in the E3 2010 demo, but “many more” are coming. With the exception of profanity, all of the Nurburgring’s graffiti has been re-created, just as it is in real life. According to Kotaku, they will attempt to keep the graffiti up-to-date before the game is shipped. Players will be able to maintain an online profile to share and watch friend’s progress and statistics. All cars (including standard models) will accumulate dirt and will have functional horns. All cars will have functioning reverse lights. More information will be revealed at Gamescom in Germany on August 18-22. More Formula 1 teams will bring their cars to the game, in addition to Ferrari. “While racing the 24 hours of Nurburgring, you can smell people’s barbecues — we couldn’t recreate that.” — Kazunori Yamauchi *· Players can join in on public races featuring up to 16 players at once with text and voice chat, or host private races with lobbies supporting up to 32 players per lobby.* :O

Write a post

Sign in to post a post.