Forum - Games and Gaming

Gran turismo 5

Pure Black40

Pure Black40 07.09.2010

  • 0
Älkääs nyt, kohta on taas hookkiksella Gamertagin vaihto edessä.
TehBigBunny

TehBigBunny 07.09.2010

  • 0
Yo dawg ! I hurd you liked damage ! !http://bit.ly/c4Wwyw!
knoivari

knoivari 08.09.2010 (edit 08.09.2010)

  • 5
Mulle on aivan sama miltä toi peli tulee näyttämään koska sen ajomallinnus tuskin tulee olemaan yhtä hyvä kuin Forzassa. Olen kokeillut kaikkia pelistä ilmestyneitä demoja ja katsonut kaikki mahdolliset videot ja ei hyvältä vaikuta. Mielummin pelaan peliä jossa tuntuma on kohdallaan ja grafiikat vituillaan kuin peliä jossa homma toisinpäin. Enkä jaksa uskoa että nuo 16 pelaajan lobbyt tulee toimimaan saati sitten 32 pelaajan. Ja johtopäätöksen vedän siitä että tuossa gaiffarin luona yritin pelailla PS3:lla MW2 netissä ja jopa 12 hengen lobbyn pyörittämisessä oli vaikeuksia ja voin sanoa ettei ollut kiinni netin nopeudesta vaan pleikkarin älyttömän huonon netti käyttiksen heikkoudesta. Tämä on minun mielipide kyseisetä mustasta paskasta josta minulla ei ole kuin huonoja kokemuksia.
DarkWarjo

DarkWarjo 08.09.2010 (edit 08.09.2010)

  • 1
knoivari wrote: Mulle on aivan sama miltä toi peli tulee näyttämään koska sen ajomallinnus tuskin tulee olemaan yhtä hyvä kuin Forzassa. Olen kokeillut kaikkia pelistä ilmestyneitä demoja ja katsonut kaikki mahdolliset videot ja ei hyvältä vaikuta. Mielummin pelaan peliä jossa tuntuma on kohdallaan ja grafiikat vituillaan kuin peliä jossa homma toisinpäin. Enkä jaksa uskoa että nuo 16 pelaajan lobbyt tulee toimimaan saati sitten 32 pelaajan. Ja johtopäätöksen vedän siitä että tuossa gaiffarin luona yritin pelailla PS3:lla MW2 netissä ja jopa 12 hengen lobbyn pyörittämisessä oli vaikeuksia ja voin sanoa ettei ollut kiinni netin nopeudesta vaan pleikkarin älyttömän huonon netti käyttiksen heikkoudesta. Tämä on minun mielipide kyseisetä mustasta paskasta josta minulla ei ole kuin huonoja kokemuksia.
Sanonu joskus ennenkin: Ootellaa ny vaa et peli tulee eka, vedetään se vasta sen jälkeen vessanpytystä alas. Ja sen verran viel, et siin vaihees ku tuli tää "gran turismo hd" niin sen jälkeen en oo oottanu GT5:ltä MITÄÄN, en vain uskonut että se päihittää FM3:sta mitenkään, toistaiseksi kuvien perusteella se päihittää vain ulkonäössä ja mulle pelkästää seki riittää siihen et nakkaan peliin joku 65e kiinni. viedään se perkele vaikka vaihtoon sitten jos ei ole mistään kotoisin.. Mua vaan tahtoo vähä ärsyttää ku joka saatanan peli pitää haukkuu helvettiin ennen ku sitä on edes julkastu.
tepilobium

tepilobium 08.09.2010

  • 4
ajettavuus? !http://4gifs.com/gallery/d/86942-2/IRL_Mario_Kart_Remi.gif!
DarkWarjo

DarkWarjo 08.09.2010 (edit 08.09.2010)

  • 0
tepilobium wrote: ajettavuus?
Damn, aika realistisen näkönen.. ei vaa taida olla full HD klippi. ED: ja moottoripyörätki messis!
djrunkkari

djrunkkari 08.09.2010

  • 0
DarkWarjo wrote: Mua vaan tahtoo vähä ärsyttää ku joka saatanan peli pitää haukkuu helvettiin ennen ku sitä on edes julkastu.
fanipoikia täälä on ;)
tepilobium

tepilobium 08.09.2010

  • 0
juu gt:n tekijäthän vetäs sillon sen tourist trophynkin ulos joskus aikoinaan
DarkWarjo

DarkWarjo 08.09.2010

  • 0
djrunkkari wrote: fanipoikia täälä on ;)
Jep, oon kuule omistanu läjän sonyn pleikkoja perkele..(koska esim. 3kertaa kosahti ps ykkösestä lukupää :D ) Ja toi just mitä lainasit ei tosiaan koske vain tota GT5:sta vaan yleensä kaikkia pelejä, kummasti löytyy varmat tiedot pelien paskuudesta, monesti jopa ennen ku peliä on edes keretty alottaa tekemään. Ei sillä, ei noi ajomallinnukset ny mustakaan ihan älyttömän vakuuttavia oo videois ollu, mut tuomitaan tosiaan vasta sitten kun peli on ulkona, niin ne yleensä tekee noi oikeatkin arvostelijat. ettei dj olis ite xboxfanboy ku pitää tota fanboy-juttua julistaa ;)
Mudinski

Mudinski 08.09.2010

  • 0
Ei panna nyt GT5:sta anaaliin ennen kuin kuin ollaan muuten nussittu se maanrakoon :) Näyttäisi ja kuulostaisi vähän siltä, että pelissä ollaan panostettu ainostaan ulkonäköön. Ihan perus anaali GT-sarjaan uskon myö. Sen näkee sitten jos Sony saa pelin pihalle :)
Pure Black40

Pure Black40 08.09.2010

  • 1
IHAN PERUS ANAALI
Nikde

Nikde 08.09.2010 (edit 08.09.2010)

  • 0
Näyttää niin herkulta että pakko tuo on ostaa. Pleikkarinkin hommasin tossa pari viikkoa sitte tätä peliä varten, duunikaverilla sattu olemaan sopivaan hintaan myydä :D Joo aika paaashkalta vaikuttaa tuo mallinnus :D http://www.gtplanet.net/video-of-nascar-car-damage-in-gt5/ Kaveri ajaa n. 300kmh suoraan rengasvalliin.... No kyllä siinä vähän lokari ja puskuri menee ruttuun :D
djrunkkari

djrunkkari 16.09.2010

  • 0
pelihän myy kuin sieni
Latetzki

Latetzki 17.09.2010 (edit 17.09.2010)

  • 2
Pure Black40

Pure Black40 17.09.2010

  • 0
Latetzki wrote: Achtung! Schnell gucken! Die Kubelwagen! http://www.gamersyde.com/stream_gran_turismo_5_tgs_rain_gameplay_dark_-17179_en.html
Kovaa menee!
Latetzki

Latetzki 17.09.2010

  • 0
Pure Black40 wrote: Kovaa menee!
Todella. Tosi komeat on nuo sääefektit.
DarkWarjo

DarkWarjo 17.09.2010

  • 0
Se on Kubelwagen! Tuttu korkkareista! Himmel sukeltakaa!
RaabForRehab

RaabForRehab 17.09.2010

  • 4
Ihan komiat efektit.. Mutta mikä VITUN idea on tuhlata tilaa tollasilla autoilla?!? Ei jeesus.. "Tässä on yli 600 autoa, mukana myös toisen maailmansodan aikaisia sotilasajoneuvoa." WTF...
DarkWarjo

DarkWarjo 17.09.2010

  • 2
RaabForRehab wrote: Ihan komiat efektit.. Mutta mikä VITUN idea on tuhlata tilaa tollasilla autoilla?!? Ei jeesus.. "Tässä on yli 600 autoa, mukana myös toisen maailmansodan aikaisia sotilasajoneuvoa." WTF...
Mietinpä ite ihan samaa :D ihan hieno on kuppelvaageni, mut ei ihan ekana tuu mieleen et haluaisin autosimussa sillä ajaa. Passaa se johonki sotapeliin ku nappi silmään. Nelosessahan oli myös se perkeleen mersun vankkuri. kaikkine 1hp tehoineen. Turhaa.
Finski fani

Finski fani 17.09.2010

  • 2
RaabForRehab wrote: Ihan komiat efektit.. Mutta mikä VITUN idea on tuhlata tilaa tollasilla autoilla?!? Ei jeesus.. "Tässä on yli 600 autoa, mukana myös toisen maailmansodan aikaisia sotilasajoneuvoa." WTF...
Ne yrittää peitellä ajomallinnuksen paskuutta. Selvästi ovat onnistuneetkin, mitä oon lueskellu keskustelupalstoja. Monet vaan hehkuttaa autojen paljoutta...

Write a post

Sign in to post a post.