- 1
Forum - Games and Gaming
Gran turismo 5
Jasso nieli kiltisti kiukkunsa ja pysyy edelleen mikkisoftan liekassa. Toivottavasti toi GT5 on edes puoliksi niin hyvä kuin odotukset ovat
- 0
Taitaa kikkisoftan laatikon viekkuun tulla toinen mustalaatikko ..melkeinpä tämän pelin takia (..ja tekkenin.)
- 2
Mie olen tässä monen kanssa samoilla linjoilla. Jos se peli on +hyvä ajaa+ niin tulee taloon.
Tässähän olisi se että monet 'PC-ratit' toimii Sönyn kanssa.
Fanatekki kanssa :)
- 1
PS3 + HD-TV + GT5 + Logitech G25 + Vapaa-aikaa = Niimpä :D
- 3
Toivottavasti toi rataeditori tulee siihen. Sais tehtyä vaikka minkälaisia driftipätkiä!!
- 0
Zolvi wrote: Toivottavasti toi rataeditori tulee siihen. Sais tehtyä vaikka minkälaisia driftipätkiä!!^ Tämä! +miljuuna
- 4
Zolvi wrote: Toivottavasti toi rataeditori tulee siihen. Sais tehtyä vaikka minkälaisia driftipätkiä!!Vaikka olisi millainen editori tai vaikka kuinka paljon autoja ( 200sx, Chaser, soarer yms... ) niin jollei ajamisessa ole mitään järkeä niin paskaahan se on minun mielestäni :) Jollei prologuesta ole ajaminen parantunut niin tulette pettymään uskoisin :)
- 1
Mudinski wrote: Vaikka olisi millainen editori tai vaikka kuinka paljon autoja ( 200sx, Chaser, soarer yms... ) niin jollei ajamisessa ole mitään järkeä niin paskaahan se on minun mielestäni :) Jollei prologuesta ole ajaminen parantunut niin tulette pettymään uskoisin :)Totta, mutta se näyttää niin realistiselta... (grafiikat, yksityiskohdat, autot, talot, ihmiset, radat, tallit ... jne.)
- 0
Uskon että ajotuntumaa on paranneltu parempaan suuntaan. Ratilla paras ajaa. Tai sit joutuu hommaan adapterin jolla saa xboxin ohjaimen ps3:een.
- 0
... ja olihan sen vuoden vaihteessa tarjolla olleen Time Trial (tjsp.) -version ajofysiikka aivan eri tasolla Proloon verrattuna. Joka sekään ei realismisäädöt tapissa kunnon ratilla ole mun makuun huono...
- 8
I JMM94 I wrote: Totta, mutta se näyttää niin realistiselta... (grafiikat, yksityiskohdat, autot, talot, ihmiset, radat, tallit ... jne.)Jos haluat realismia, astu ovesta ulos. Grafiikat on myös oikeassa elämässä todella hienot, mutta gameplay kusee... ;)
- 4
Finski fani wrote: Jos haluat realismia, astu ovesta ulos. Grafiikat on myös oikeassa elämässä todella hienot, mutta gameplay kusee... ;)Jep, eikä ees oo mitää hyvä cheatteja... elämiäki vain yks, mut jumalauta et siin o paljo kaikkii sidequestei.
- 0
I JMM94 I wrote: PS3 + HD-TV + GT5 + Logitech G25 + Vapaa-aikaa = Niimpä :DJokin ei tässä yhtälössä mun mielestä toimi... Tuntuu että joku noista ei kuulu joukkoon.. Tiiä sit..
- 2
karting näyti kyllä aika kuralta :DD
- 0
djrunkkari wrote: karting näyti kyllä aika kuralta :DDIte kartting näytti muuten ihan hyvältä, mut vaik kuin lipsu lapasesta (mikä taas näytti liian helpolta) EI TULLU RENKAANJÄLKIÄ!
- 0
Odotan koko peliä ja arvioin sitten.
- 0
Jumalauta! Miks forzassa ei oo evo 5:sta? :D Nyt kyllä ostan sen mustan boksin :D
- 1
dcftinti wrote: Jumalauta! Miks forzassa ei oo evo 5:sta? :D Nyt kyllä ostan sen mustan boksin :DEikä seiskaa...