Forum - Games and Gaming

Gran turismo 5

DarkWarjo

DarkWarjo 06.12.2010

  • 0
Ois itelläki tossa fotoja valmiina, pitäs vaa siirrellä :)
Pure Black40

Pure Black40 06.12.2010

  • 0
DarkWarjo wrote: Kaijasella ja mcmaysalla jotain GT5:sta vastaan? ;)
Ja mä vielä! Joo, aivan älytöntä, säälittävää ja turhaa tämäkin. Sori.
DarkWarjo

DarkWarjo 06.12.2010

  • 1
Pure Black40 wrote: Ja mä vielä! Joo, aivan älytöntä, säälittävää ja turhaa tämäkin. Sori.
Kyllä, juuri sitä, piru että sä oot fiksu mies.
hulluseon

hulluseon 06.12.2010

  • 0
Ite pääsen varmaan huomenna testaamaan jos kaveri on kotonaan. Ainut vaan että minen tykkee pleikkarin ohjaimesta sitten yhtään. Siistejä kuvia on pojat napsinu. Toi TA-22 (en mene vannomaan menikö oikein) ja tää Coupe Siistisivikki on jotain hemmetin hienoo.

Show hidden message

FINBULLET

FINBULLET 06.12.2010

  • 2
Purelle ympäri korvien!!!
Aliboz

Aliboz 06.12.2010

  • 2
Tekis mieli kurittaa tota Volvoa oikein kunnolla... Helvetin Turn10, where töh fuck is my Volvo?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 06.12.2010

  • 0
Aliboz wrote: Tekis mieli kurittaa tota Volvoa oikein kunnolla... Helvetin Turn10, where töh fuck is my Volvo?
Turn10 stoled my Volvo!
hulluseon

hulluseon 06.12.2010

  • 0
14. päivä sitten Ali. Ja Hopoa ei saa ärsyttää, sillä on synnytyksen jälkeistä depistä.
FINBULLET

FINBULLET 06.12.2010

  • 0
Nyt kyllä repes täysin :D
DarkWarjo

DarkWarjo 06.12.2010

  • 1
Aliboz wrote: Tekis mieli kurittaa tota Volvoa oikein kunnolla... Helvetin Turn10, where töh fuck is my Volvo?
Mul o tollane ny mustana.. camperia 7.5 eessä ja 306hp ja kevennetty :D arvaa vaa meneekö kulmassa ;)

Show hidden message

DarkWarjo

DarkWarjo 06.12.2010

  • 3
Pure Black40 wrote: Apuva! *käynnistää The Xboxin, laittaa The Forza Motorsport 3:n ja haukkuu GT-vitosta*
kyllä kyllä, mä täs just pelaan GT:tä enkä hauku forzaa.

Show hidden message

hulluseon

hulluseon 06.12.2010

  • 3
Olikohan se tän prologue vai mikä vilttu nyt olikaan kun testasin Kuopion Gigantissa. Oli oikeen ratti ja pelit. Pikku pennut ajoin helvattaan siitä ja sitten kurvailin. Ne kyllä nauro mulle kun en osannu :)
DarkWarjo

DarkWarjo 06.12.2010

  • 3
Pure Black40 wrote: Nyt on omista jutuista päätellen aika mennä nukkumaan. Vai onko?
Niin, tai sit vaik aika testata tota GT:tä ja sen jälkee haukkua sitä edes pätevillä syillä? ;)
FINBULLET

FINBULLET 06.12.2010

  • 0
+1
DarkWarjo

DarkWarjo 06.12.2010

  • 1
hulluseon wrote: Olikohan se tän prologue vai mikä vilttu nyt olikaan kun testasin Kuopion Gigantissa. Oli oikeen ratti ja pelit. Pikku pennut ajoin helvattaan siitä ja sitten kurvailin. Ne kyllä nauro mulle kun en osannu :)
Nii tosiaa, sulle piti kommentoida kans.. Toi pleikan ohjain on kyl helvetin paska verrattuna boxin.. liian pieni, pikkurillit jää vaille tukee ja sit ne o kipeenä ku ajaa kauan.. kyl tää peli tahtos rattia kovasti.

Show hidden message

DarkWarjo

DarkWarjo 06.12.2010

  • 3
Pure Black40 wrote: Ai että mä olen kusipää! Jos kuitenkin nyt olen hiljaa ettei tuli pännejä lopullisesti täältä ihanasta FRC:stä.
No et kyl oikeestaan.. mut tuu takas sit ku osaat vittuilla? ;)

Write a post

Sign in to post a post.