- 1
Forum - Games and Gaming
Gran turismo 5
- 2
Joo, niitä henk.koht kokemuksia. Eli tänään kävin kaverin luona kokeilemassa tätä Krään Durismoa. En vain iskeytynyt ihan täysin tälle, tosin viimeinen turismo jota olen ajanut on GT2. Mutta suurimmat pyyhkeet saa se aivan kauhean cacca pleikkarin padi. Tosin kai siihenkin tottuu.
Ehkä jos olisin pelaillut enemmän pleikkarilla, ymmärtäisin miten suuri spektaakkeli tämä on, mutta ainua Sony mikä löytyy on soitin autossa.
- 1
Zolvi wrote: Nismo on saanut heti kisaputken. =)Pah, nössö rööri, mullaki isompi :D Hullu, joo ei toi tosiaan ole mikään maailmoja yhdistävä joulurauhan julistus, vaan hyvinkin pitkälti ristiriitaisia tunteita herättävä peli, ärsyttää ja ihastuttaa, toisinaan jopa samoista syistä molempaa mielipidettä :D Ei missään nimessä huono peli, mutta ei myöskään mikään ajopelien messias.
- 2
Kiitän kovasti arikoa Fordin lainaamisesta pick-up sarjaan! Ajelin sitten sen jälkeen IA lisenssin josta saikin palkinnoksi Dodge RAMin pitkällä hytillä... DOH!
Xboxin pädi ois tähänkin peliin jeba, tossa pleikan pädissä aikalailla kolmiasentoisia noi "analogiset" näppäimet ja nupit. 0%-50%-100%
Ilman abseja ihan mahoton ajaa pädillä tätä peliä. Toivon joulupukilta G27:kaa ja jotain telinettä sille!
- 5
Innostuin kokeilee kameraa kun Mersssusta tuli niin nätti :)
- 3
^ Tyylikäs Mese. Btw, joku katkera vissiin vähän rämpytelly alapeukkua.
- 3
Frc:n perseilijä No. 1 metalilicafan vaan ollut pahalla päällä kun sillä on Muumi-limpsa loppu.
- 2
Pakko alkaa rehelliseksi.
Nuo kuvat ovat loistavia.
Ei muuta.
- 0
Onko noissa automaattisesti noin hyvät kuva asetukset kun kaikilla näyttää noita hyviä kuvia tulevan, jotka ei oo forzassa niin onnistuneesti kuvia ottanut..?
- 0
jupe wrote: Onko noissa automaattisesti noin hyvät kuva asetukset kun kaikilla näyttää noita hyviä kuvia tulevan, jotka ei oo forzassa niin onnistuneesti kuvia ottanut..?Yleensä oletusasetuksilla saa hyviä mutta joutuu joskus muuttaa valotusaikaa, syvyysterävyyttä ja exposurea.
- 0
Mä aina kikkailen noilla asetuksilla.
- 0
- 0
jupe wrote: Onko noissa automaattisesti noin hyvät kuva asetukset kun kaikilla näyttää noita hyviä kuvia tulevan, jotka ei oo forzassa niin onnistuneesti kuvia ottanut..?Täytyy kyl myöntää et kaipais vähä lisää setuppeja tuo gt:n kamera, mut hauska sinäänsä et kaikki valotusarvot jne. on tehty kuten oikeissa järkkäreissä. ED: niin ja se mitä piti viel ihan sanoa: Oletussetupit on kyl tehty valmiiksi hyviksi ja siit parantaminen tehty myös aika pirun helpoksi, vaikee tos on tosi rumia kuvia ottaa. (paitsi tietty jos vetäsee sen paskimmin mallinnetun suzukin kuvaan :D ) Yks huono homma on muuten et kuvaa ei saa nimetä ollenkaan. onneksi tikulle pistäes kysyy et modataanko nimeä niin ettei tallenna toisen yli.
- 0
onko toi pugi ihan perus malli vai peräti GTi? Hyvin repii :)
- 0
Se on Rallye.Veljellä on samanlainen IRL.
- 4
Latetzki wrote: ...valotusaikaa, ... ja exposurea.Sama asia ;)) Pilkunnussimistuulella olen =DD //e Lord Hopolla on jälleen kerran mahtavia kuvia!
- 0
sjamy wrote: Sama asia ;)) Pilkunnussimistuulella olen =DD //e Lord Hopolla on jälleen kerran mahtavia kuvia!Kiitos :)
- 0
sjamy wrote: Sama asia ;)) Pilkunnussimistuulella olen =DD //e Lord Hopolla on jälleen kerran mahtavia kuvia!No ei oikeastaan ole. Exposure ja Shutter speed on eri asia ainakin tossa. Exposurella säädetään valoa eikä mitään muuta.
- 0
Hups, luin väärin, lukihärö iski :d Mutta juuri näin se on. Exposure on suljinajan, aukon ja herkkyyden yhteistoiminta, valotus.