Forum - Games and Gaming

Gran turismo 5

Nikde

Nikde 13.12.2010

  • 3
Mikä ihmisiä riivaa :D Vituttaako kun omat pelilaitteet ei ookkaa parempia ku toisen? Vituttaako kun sijoitti rahat väärään peliin? Ei huolta, molemmat pelit on hyviä omalla tavallaan! Kumpikaan ei ole täydellinen, mutta onneksi Forzassa on keskitytty oikeisiin asioihin :)
hulluseon

hulluseon 13.12.2010

  • 0
Nikde wrote: Mikä ihmisiä riivaa :D
No vähän on nuha vielä ja ihan kevyitä hallusinaatioita on, muuten menee ihan kivasti. Eikös noita ihan samanlaisia auto meni maasta läpi kuvia ole Forzassakin?
IL3

IL3 13.12.2010

  • 0
Melkein ajattelin yhdessä vaiheessa hommaavani pleikan lähinnä ton GT:n takia, mutta nyt oon ihan tyytyväinen ku en hankkinu :D Noi valokuvausmodessa otetut kuvat on kyllä upeita, mutta kokonaispisteissä vie Forza selkeän voiton.
IL3

IL3 13.12.2010 (edit 13.12.2010)

  • 0
ariko wrote: !http://i54.tinypic.com/3466b0j.jpg!
Tää on upea! Jos koko peli ja kaikki autot kaikissa tilanteissa ois näin hyvän näköisiä, vois mullakin olla nyt musta laatikko boxin vieressä..
IL3

IL3 13.12.2010

  • 0
Ottakaas joku teistä GT5:n omistajista muutama Bora kuva mua varten :)
Nikde

Nikde 13.12.2010 (edit 13.12.2010)

  • 0
Tuskin uskaltaa, taitaa olla S-auto :D Edit: S Volkswagen Bora V6 4MOTION ‘01 S-autoja ei voi sattuneesta syystä kuvata Photo Travel modessa...
FINBULLET

FINBULLET 13.12.2010

  • 1
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 13.12.2010

  • 0
saako noihin autoihin itte laitettua mtn tarroja tms?
vaiski75

vaiski75 13.12.2010

  • 2
Latetzki wrote: !http://farm3.static.flickr.com/2768/4058774822_9d4c3699e7.jpg!
Tämän olen jo nähnyt ja kokenut monesti itsekkin. Se että Gran Turismokin tekee noin, niin en tiennyt. Syy siihen, että olen kolunnut kaiken informaation kyseisestä pelistä ja sekä videot että kuvat: Olen joka toinen päivä ollut juoksemassa kauppaan hakemaan oman pleikkarin, mutta jokin jarruttaa mieltäni kovasti. Minun kaaliini ei mahdu nuo Standard autot, siis miksi? Eikö niitä olisi voinut pyöräyttää jonkun Antialaising ohjelman kautta edes pikkaisen kivasti. Tietenkin tuo kehuttu ajotuntuma saa hetkeksi unohtamaan tuon, kunnes taas olen kahden vaiheilla. Ehkä haetaan huomenna, ehkä ei tai ehkä sittenkin. Järkevintä olisi odottaa uncharted 3.sta + muita ja hakea sitten koko paketti, koska noita muitakin vehkeitä on jo hieman liikaa. Vai haenko sittenkin huomenna..
IL3

IL3 13.12.2010

  • 1
vaiski75 wrote: Tämän olen jo nähnyt ja kokenut monesti itsekkin. Se että Gran Turismokin tekee noin, niin en tiennyt. Syy siihen, että olen kolunnut kaiken informaation kyseisestä pelistä ja sekä videot että kuvat: Olen joka toinen päivä ollut juoksemassa kauppaan hakemaan oman pleikkarin, mutta jokin jarruttaa mieltäni kovasti. Minun kaaliini ei mahdu nuo Standard autot, siis miksi? Eikö niitä olisi voinut pyöräyttää jonkun Antialaising ohjelman kautta edes pikkaisen kivasti. Tietenkin tuo kehuttu ajotuntuma saa hetkeksi unohtamaan tuon, kunnes taas olen kahden vaiheilla. Ehkä haetaan huomenna, ehkä ei tai ehkä sittenkin. Järkevintä olisi odottaa uncharted 3.sta + muita ja hakea sitten koko paketti, koska noita muitakin vehkeitä on jo hieman liikaa. Vai haenko sittenkin huomenna..
Hae Super Nintendo. Etpähän pety ;)
FINBULLET

FINBULLET 13.12.2010

  • 0
Mua ei ookkaan haitannut standard autot.Ei häiritse pelaamistani.
Schimanski76

Schimanski76 13.12.2010

  • 10
En hakenut tänään Pleikkaria enkä Super Nintendoa,vaan astetta rajumman pelin. !http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/62051_autoja_muistipeli_01.jpg!
hulluseon

hulluseon 13.12.2010

  • 9
Miks dementikko yrittää pelata muistipeliä? Vai muistitko että sulla on hyvä muisti ja muistit väärin? Sitä se huono muisti tekee.
Nikde

Nikde 13.12.2010

  • 5
vaiski75 wrote: Tämän olen jo nähnyt ja kokenut monesti itsekkin. Se että Gran Turismokin tekee noin, niin en tiennyt. Syy siihen, että olen kolunnut kaiken informaation kyseisestä pelistä ja sekä videot että kuvat: Olen joka toinen päivä ollut juoksemassa kauppaan hakemaan oman pleikkarin, mutta jokin jarruttaa mieltäni kovasti. Minun kaaliini ei mahdu nuo Standard autot, siis miksi? Eikö niitä olisi voinut pyöräyttää jonkun Antialaising ohjelman kautta edes pikkaisen kivasti. Tietenkin tuo kehuttu ajotuntuma saa hetkeksi unohtamaan tuon, kunnes taas olen kahden vaiheilla. Ehkä haetaan huomenna, ehkä ei tai ehkä sittenkin. Järkevintä olisi odottaa uncharted 3.sta + muita ja hakea sitten koko paketti, koska noita muitakin vehkeitä on jo hieman liikaa. Vai haenko sittenkin huomenna..
Ite en maksais tästä läjästä pettymyksiä lähes 400 euroa.
vaiski75

vaiski75 13.12.2010

  • 0
Aaargh. Mun on siis pakko mennä tyypittämään kyseistä peliä urakalla jonnekkin, ennenkuin teen mitään päätöksiä..
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 13.12.2010 (edit 13.12.2010)

  • 0
vaiski75 wrote: Tämän olen jo nähnyt ja kokenut monesti itsekkin. Se että Gran Turismokin tekee noin, niin en tiennyt. Syy siihen, että olen kolunnut kaiken informaation kyseisestä pelistä ja sekä videot että kuvat: Olen joka toinen päivä ollut juoksemassa kauppaan hakemaan oman pleikkarin, mutta jokin jarruttaa mieltäni kovasti. Minun kaaliini ei mahdu nuo Standard autot, siis miksi? Eikö niitä olisi voinut pyöräyttää jonkun Antialaising ohjelman kautta edes pikkaisen kivasti. Tietenkin tuo kehuttu ajotuntuma saa hetkeksi unohtamaan tuon, kunnes taas olen kahden vaiheilla. Ehkä haetaan huomenna, ehkä ei tai ehkä sittenkin. Järkevintä olisi odottaa uncharted 3.sta + muita ja hakea sitten koko paketti, koska noita muitakin vehkeitä on jo hieman liikaa. Vai haenko sittenkin huomenna..
Mulla on sama ongelma. Oli ihan pirun lähellä eilen etten tilannu tota peliä + pleikkaa. 17.88€ kuukaudessa oli VPD. Se olis kuitenkin kaks vuotta, mutta saisin maksettua ton kolmin kertasena kuukaudessa, joten saisin nopeammin maksettua tuon.. Pitää miettiä ja katsoa videoita..
Nikde

Nikde 13.12.2010

  • 0
Kokeilkaa ennenkuin ostatte konsolin, tietty jos konsolille on muutakin käyttöä, niin hankinta on varmasti fiksu. Ite hommasin käytetyn konsolin, joka oli korjattu YLOD viasta. Oli niin halpa, että oli pakko-ostos.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 13.12.2010

  • 0
Nikde wrote: Kokeilkaa ennenkuin ostatte konsolin, tietty jos konsolille on muutakin käyttöä, niin hankinta on varmasti fiksu. Ite hommasin käytetyn konsolin, joka oli korjattu YLOD viasta. Oli niin halpa, että oli pakko-ostos.
Harmi vaan ku ei oo oikein paikkaa missä kokeilla :-( Olenko tyhmä, mutta mitä tuo YLOD tarkottaa?
OMGxan

OMGxan 13.12.2010

  • 1
ylod ilmeisesti vastaa boxin rrod ongelmaa
vaiski75

vaiski75 13.12.2010

  • 1
El PiNk DeViL wrote: Harmi vaan ku ei oo oikein paikkaa missä kokeilla :-( Olenko tyhmä, mutta mitä tuo YLOD tarkottaa?
Se on pleikkarin RROD.

Write a post

Sign in to post a post.