jasamy
19.08.2010
Jasso nieli kiltisti kiukkunsa ja pysyy edelleen mikkisoftan liekassa. Toivottavasti toi GT5 on edes puoliksi niin hyvä kuin odotukset ovat
Pottae
19.08.2010
Taitaa kikkisoftan laatikon viekkuun tulla toinen mustalaatikko ..melkeinpä tämän pelin takia (..ja tekkenin.)
TehBigBunny
19.08.2010
Mie olen tässä monen kanssa samoilla linjoilla. Jos se peli on +hyvä ajaa+ niin tulee taloon.
Tässähän olisi se että monet 'PC-ratit' toimii Sönyn kanssa.
Fanatekki kanssa :)
Mace
19.08.2010 (edit 19.08.2010)
PS3 + HD-TV + GT5 + Logitech G25 + Vapaa-aikaa = Niimpä :D
Zolvi
19.08.2010
Toivottavasti toi rataeditori tulee siihen. Sais tehtyä vaikka minkälaisia driftipätkiä!!
Mudinski
19.08.2010
Zolvi wrote:
Toivottavasti toi rataeditori tulee siihen. Sais tehtyä vaikka minkälaisia driftipätkiä!!
Vaikka olisi millainen editori tai vaikka kuinka paljon autoja ( 200sx, Chaser, soarer yms... ) niin jollei ajamisessa ole mitään järkeä niin paskaahan se on minun mielestäni :) Jollei prologuesta ole ajaminen parantunut niin tulette pettymään uskoisin :)
Mace
19.08.2010
Mudinski wrote:
Vaikka olisi millainen editori tai vaikka kuinka paljon autoja ( 200sx, Chaser, soarer yms... ) niin jollei ajamisessa ole mitään järkeä niin paskaahan se on minun mielestäni :) Jollei prologuesta ole ajaminen parantunut niin tulette pettymään uskoisin :)
Totta, mutta se näyttää niin realistiselta... (grafiikat, yksityiskohdat, autot, talot, ihmiset, radat, tallit ... jne.)
Zolvi
19.08.2010
Uskon että ajotuntumaa on paranneltu parempaan suuntaan. Ratilla paras ajaa. Tai sit joutuu hommaan adapterin jolla saa xboxin ohjaimen ps3:een.
TeroKortelainen
19.08.2010
... ja olihan sen vuoden vaihteessa tarjolla olleen Time Trial (tjsp.) -version ajofysiikka aivan eri tasolla Proloon verrattuna. Joka sekään ei realismisäädöt tapissa kunnon ratilla ole mun makuun huono...
Finski fani
19.08.2010
I JMM94 I wrote:
Totta, mutta se näyttää niin realistiselta... (grafiikat, yksityiskohdat, autot, talot, ihmiset, radat, tallit ... jne.)
Jos haluat realismia, astu ovesta ulos. Grafiikat on myös oikeassa elämässä todella hienot, mutta gameplay kusee... ;)
DarkWarjo
20.08.2010
Finski fani wrote:
Jos haluat realismia, astu ovesta ulos. Grafiikat on myös oikeassa elämässä todella hienot, mutta gameplay kusee... ;)
Jep, eikä ees oo mitää hyvä cheatteja... elämiäki vain yks, mut jumalauta et siin o paljo kaikkii sidequestei.
villek00
20.08.2010
I JMM94 I wrote:
PS3 + HD-TV + GT5 + Logitech G25 + Vapaa-aikaa = Niimpä :D
Jokin ei tässä yhtälössä mun mielestä toimi... Tuntuu että joku noista ei kuulu joukkoon.. Tiiä sit..
djrunkkari
20.08.2010
karting näyti kyllä aika kuralta :DD
Show hidden message
tappi
20.08.2010 (edit 20.08.2010)
djrunkkari wrote:
Ei olis ekana tullu mielee että siinä sellanenki on??
DarkWarjo
20.08.2010
djrunkkari wrote:
Ite kartting näytti muuten ihan hyvältä, mut vaik kuin lipsu lapasesta (mikä taas näytti liian helpolta) EI TULLU RENKAANJÄLKIÄ!
FINBULLET
20.08.2010
Odotan koko peliä ja arvioin sitten.
Latetzki
20.08.2010
Hookkis
20.08.2010
Jumalauta! Miks forzassa ei oo evo 5:sta? :D Nyt kyllä ostan sen mustan boksin :D
Finski fani
20.08.2010
dcftinti wrote:
Jumalauta! Miks forzassa ei oo evo 5:sta? :D Nyt kyllä ostan sen mustan boksin :D
Eikä seiskaa...