Ac3Way
20.08.2010
Kyllä itse toivoisin GT5 olevan se autopelien tuleva messias, vaikka ei PS3:sta ole varaa ostaa ainakaan vuoden sisällä. En ole mikään Gran Turismo faniboy, mutta loistavasti tehty GT5 puskisi seuraavista Forza peleistä vielä parempia ja vaihtoehtoja on muutenkin hyvä olla markkinoilla.
Loppupeleissä ei noi PC:n ajosimut jaksa niin paljoa kiinnostaa, mielummin näitä konsolisimuja ajelisi. Yksinpelikin on Forza 3:ssa aivan täysin paska, joten jospa GT toisi siihen jotain uutta tai parempaa. Mielenkiinnolla odotellaan, sillä tuleva Forza Kinect ei ainakaan kiinnosta pätkän vertaa.
Aliboz
20.08.2010
Latetzki wrote:
Vai ei näytä hyvältä saatana
Jumalauta, kyllä jää forza kakkoseksi tuossakin... Mutta tuo on vieläkin Gran Turismo, ja pleikkari... Kun boxin ostin vannoin valan että pleikkarilla en perkele pelaa, mutta kyllä se nyt vahvasti sieltä puskee päälle, tosin yhden pelin takia ei tosiaankaan kannata sijoittaa rahaa johonkin laitteeseen.
djrunkkari
20.08.2010
mun on vähä ikävä ratchetia ja clankia :|
RaabForRehab
20.08.2010
dcftinti wrote:
Jumalauta! Miks forzassa ei oo evo 5:sta? :D Nyt kyllä ostan sen mustan boksin :D
Miks pitäs olla, kun on kutonen? Ja miks seiska kun löytyy jo kasi ja ysi..??? Ma ei jummarra. :D Ja nois screenshoteissa oli kylläkin neloinen :)
AJfin
07.09.2010 (edit 07.09.2010)
LOL joku vauriomallinnus
http://www.gtplanet.net/more-screenshots-videos-of-gt5s-new-damage-modeling/gt5-bestbuy-damage-round2-3/
AJfin
07.09.2010
Jaa.. joku fanboy on antanu hopon kommentiin alapeukun..
villek00
07.09.2010
AJfin wrote:
LOL joku vauriomallinnus
http://www.gtplanet.net/more-screenshots-videos-of-gt5s-new-damage-modeling/gt5-bestbuy-damage-round2-3/
Kylläpäs voikin irvistää rumasti autot.. Ja tyhjää näyttäisi olevan konepellin alla, kuin eräällä henkilöllä joka antoi tuon alapeukun :) No joo, leikki leikkinä, elä -höökkis- suutu xD
TehBigBunny
07.09.2010
Ei vilttu voi olla totta :D
FINBULLET
07.09.2010
SLS.ää ei oo laitettu noin pahasti ruttuun kun noita Ferrareita.
RaabForRehab
07.09.2010
Hyvä siitä vielä tulee..
NOT!!!!
RealBlocker
07.09.2010
Kyllä se on hankittava. Sopivasti syntymäpäivätki marraskuussa.
DarkWarjo
07.09.2010
Samahan se o ostaa, kyl se joissaki osa-alueissa ainakin pieksii F3:n :)
Ei se silti tarkota sitä että F3 jäis nurkkaan pölyttymään.
RealBlocker
Ei tietenkää. Ainut mikä ketuttaa, on se ku kuvia ei voi uploadaa forzamotorsport.nettiin ilman liveä.
AJfin
http://www.gtplanet.net/more-screenshots-videos-of-gt5s-new-damage-modeling/
Tossa näky olevan videokin, eikä toi muuten hirmu keskeneräseltä näytä.
e.Fysiikan lait tuntuu muutenkin olevan kondiksessa :D
Hookkis
07.09.2010
villek00 wrote:
Kylläpäs voikin irvistää rumasti autot.. Ja tyhjää näyttäisi olevan konepellin alla, kuin eräällä henkilöllä joka antoi tuon alapeukun :) No joo, leikki leikkinä, elä -höökkis- suutu xD
En se kyllä minä ole joka niitä peukkuja jakelee :D
villek00
07.09.2010
dcftinti wrote:
En se kyllä minä ole joka niitä peukkuja jakelee :D
Otanko print screenin sulle siitä? =)