- 0
Forum - Games and Gaming
F1 2010
Ålandiasta meni tilaukseen, eli perillä vissiin muutama päivä julkasun jälkeen..
- 0
EI VARAILLA VIELÄ MITÄÄN!!
Jos varaillaan myöhemmin niin ne voidaan myös sitten tehdä toisessa ketjussa. Mikäli nettipeleissä on myöskin autoissa eroja niin ei silloin harrasteta mitään huutoäänestyksiä. Katsotaan sitten, kun on peli tullut niin tiedetään vähän tarkemmin noista systeemeistä sekä säännöistä.
VilleKoo tai joku muu voisi avata jossain vaiheessa uude ketjun tälle sarjalle niin menee lukeminenkin sitten helpommaksi.
Kuulostaa hyvälle noi bunnyn kommentit, lisää odotellessa...
- 0
Mä varmaan kaikkien kuskien muijat mun käyttöön aina kisaviikonlopuiks :D
- 1
Täältä lähti myös tilaus Affenanmualle päin. Kylläkin sille konsolille, jolle sattuu löytymään kunnon ratti hyllystä.
... ja nyt karkuun ennenkuin fanipoika-syytökset ehtii kirpaisemaan liikaa...
- 0
dcftinti wrote: Mä varmaan kaikkien kuskien muijat mun käyttöön aina kisaviikonlopuiks :DJa mä varaan ne kaikki muut muijat.
- 4
Eka kisa takana, Lotuksella seittemänneksi vaikka varikolla ei tainnut hommat oikein toimia.
Ihan kiva tämä on.
Kisan jälkeen mää orotin jotta tulisi kaikkea kivaa infoa mutta ei näyttännä edes kierrosaikoja.
// Pari huuvvotkin sain, jotain muka vähän osuin ja jostain leikkasin liikaa. Kateellsia olivat vaan nämä FIA-miähet.
- 0
TehBigBunny wrote: Eka kisa takana, Lotuksella seittemänneksi vaikka varikolla ei tainnut hommat oikein toimia. Ihan kiva tämä on. Kisan jälkeen mää orotin jotta tulisi kaikkea kivaa infoa mutta ei näyttännä edes kierrosaikoja. // Pari huuvvotkin sain, jotain muka vähän osuin ja jostain leikkasin liikaa. Kateellsia olivat vaan nämä FIA-miähet.otit kivasti lotukselle ekat pisteet:)
- 2
Oli sielä tuollainen Dynamic Racing Line, mutta ei myä ny semmottis kans ruveta pelleile.
- 1
Märällä Aussiraaliassa.
Liukkaampi kun Nissani ...
- 2
dcftinti wrote: Mä varmaan kaikkien kuskien muijat mun käyttöön aina kisaviikonlopuiks :DHUORIPUKKI!!! MÄÄ KERRON JOHANNALLE!!! :D
- 0
RaabForRehab wrote: HUORIPUKKI!!! MÄÄ KERRON JOHANNALLE!!! :DNo voe elämä :D
- 2
Nipsu hakkaa sun !
- 0
Tätä mie olen hakenut...
Ajaminen tässä on aikalailla samanlaista kuin sen R1 Fefen Forssa kakkosessa. Helppo ajaa lujaa mutta ne viimöset sekunnit/kympät/sadasosat pitää ihte löytää.
- 0
Ei oo enää kauaa kun pääsee pelaamaan.
- 0
TehBigBunny wrote: Tätä mie olen hakenut... Ajaminen tässä on aikalailla samanlaista kuin sen R1 Fefen Forssa kakkosessa. Helppo ajaa lujaa mutta ne viimöset sekunnit/kympät/sadasosat pitää ihte löytää.Onko paljon auton säätöä vai hoitaako talli ne automaagisesti? Onko Rosbergin Keijo pelissä?
- 0
Mun kuskin nimi on Cece Ruusperi :(
Automaagista tuuninkia on tarjolla 5-6 setuppia. Ihte voi sitten säärellä juttuja sellaisella 1-10 asteikolla. Ehkä hiukan vähemmän säädettävää kun Forssassa, mutta pensan ja renkaat & vaihdot saa ihte päättää.
Tallikaveria pitäisi kepittää jotta pääsee 1. kuskiksi silloin saa uudet osat autoon ensimmäisenä ja voi päättää mitä kehitellään.
Täysi sadekeli on kyllä vaikia, kivasti verestä heijastelloo maisemat ja rataa on vaikea nährä :D
- 0
"Pelin manuaali":http://cdn.steampowered.com/Manuals/44310/F1_2010_G4W_Manual_US_v06.pdf?t=1283965391
Tuolta pääsepi ihailemaan pelin PC-version ohjekirjaa.
Aja Bunny hud off niin varmasti on vielä hauskempaa arvuutella kuinka mones on. =)
- 1
Ratissa lukkee sija
/ Tallilta tulee ratiosta infoa aika paljon.
// Varikkopysähdyksillä voi kyllä tuhota koko kisan, kaikki meni hyvin ja pysähdys alle 4.5 sekkaa. Toisella kertaa kämmäsin jotain pysähdys 15.8 sek :(
- 2
Kuulostaa hyvälle, joko talli on tehnyt Cecelle Alonsot?
Voiko sieltä kuunnella Sleepersin Metsäratio levyä?
e. Mielenkiintoisa miten kämmäsit? Ajoit mekaanikon yli 300 kertaa ja kävit moikkaamassa Niki Laudaa varikolla?
- 1
Kiva yksityiskohta oli se että Hämiltonin ja Schumsterin takana talli sanoi että ole varovainen ohittaessa ne voi peitellä :D
Hämiltonista en ohi päässytkään :( Lotus hyyty suoralla)
// Vaikka se botti ajeleekin sitä autoa niin itse pitää jarruttaa kun ajaa siihen renkaanvaihtoon. Taisin päästää kaasunkin pois niin meni turhan hiljaa siellä varikolla.