- 0
Forum - Games and Gaming
F1 2010
Ihan hullua vääntöä.Tosi hauskaa taistella sijoituksista.
- 0
kirves wrote: Ajaako padilla kukaan? Jos ois kokemuksia sillä ajettavuudesta jakaa verraten Forzaan...niiQ. Peli kiinnostaa, mutta osto vain edellä kirjoittamani viestin ehdoilla.Tämän Skimmykin haluaisi tietää.
- 5
Mä ajan padilla ja ajettavuus on hyvä.Ei kauheasti poikkea Forzasta.Aika nopeasti pääsi sisään miten auto käyttäytyy.
- 2
Ihan ostamisen arvonen peli?
- 1
Suosittelen.
- 4
Väistäkää ku mie kysyn! :
1.Ratti vai padi?
2.Millä kuvakulmalla ajat?
3.Mitä ajoapuja käytät?
4.Millä vaikeustasolla aloitit careerin?
5.Onko kaikilla sama naisagentti(Erja Häkkisen näköinen) ja onko kukaan vielä päässyt jörnimään sitä?
Skimmyn vastaukset:
1.Padi
2.Ihan edestä,pitänee vaihtaa silviisiin,että näkyy ratti
3.Luistonesto medium,muut pois. edit:ajolinja on päällä kun on niin outoja ratoja
4.Taisi olla se toiseksi helpoin(tai siis taitaa olla nyt custom kun noita ajoapuja ottaa pois)
5.En ole päässyt eikä ole ollut edes lähellä.Yhden kisan olen vasta ajanut.Voi olla ettei Lotuksen miehelle tavaraa ole jaossa helpolla.
- 1
1. Tratti
2. Siitä ilmanoton kohtaa oleva camera
3. Träksön mediumilla/Practicessä olen käyttännä jarruviivaa (Monacossa)
4. Hard
5. Laitoin sitä heti.
PS Monaco on paska maa
- 0
Schimmy setä! Voiko sitä jormulaa painella menemään padilla mukavasti, vai onko jatkuvaa korjausliikkeen tekemistä? Jouhevasti vai nykivästi vatkaat tattia?
- 0
Ac3Way wrote: Schimmy setä! Voiko sitä jormulaa painella menemään padilla mukavasti, vai onko jatkuvaa korjausliikkeen tekemistä? Jouhevasti vai nykivästi vatkaat tattia?Mie luulen,notta ehtoolla voin antaa enemmän vastauksia tähän,kun saan vähän kilsoja lisää mittariin.Sellainen perstuntuma kuitenkin on,että vatkaus vähenee ja ajo alkaa sujumaan paremmin.Hyvältä peliltä tämä vaikuttaa.
- 0
Schimanski76 Poissa Viimeksi nähty 1 tunti sitten
Career Malaysia
- 4
Soon sammunu, oha se jo yli viijen.
- 0
TehBigBunny wrote: Soon sammunu, oha se jo yli viijen.Ei olla sammuna! Pesin itseni suihkusaippualla ja kävin marketissa! Kaljaa en ostanut yhtään.VALEHTELLOO!!! Nyt pitää jatkaa harjoituksia,kun on uusia ratoja. Sadekeli oli ihan hemmetin vaikee,ei kestänyt yhtään vormula hanskassa alkuun.Piti laittaa Träksöni päälle.Ihan mummo on tämä Simahanskimies.Oli miun mielestä hyvin toteutettu sadekeli.
- 1
Sadekeli oli kyllä ihan oma juttunsa.Liukastelua oli tarpeeksi.
- 0
Nyt olen hieman huolestunut.Ei tuu vilttuakaan ajamisesta,kun pätkii näyttö niin kovasti.Aina samoissa mutkissa Malesian radalla.Saattaahan tuo olla,että poksi on hajoamassa.Pitää antaa jäähtyä hetki ja sitten tesota uudestaan.
- 3
Ai että on mukava toi Monaco
- 0
Schimanski76 wrote: Nyt olen hieman huolestunut.Ei tuu vilttuakaan ajamisesta,kun pätkii näyttö niin kovasti.Aina samoissa mutkissa Malesian radalla.Saattaahan tuo olla,että poksi on hajoamassa.Pitää antaa jäähtyä hetki ja sitten tesota uudestaan.Olisiko levyssä vikkaa ? Onko asennettunna kovaalevylle ?
- 3
Menee hermot tähän Monacoon.
- 0
LORD HOPO wrote: Menee hermot tähän Monacoon.I TSÄLLENS U!
- 0
TehBigBunny wrote: Olisiko levyssä vikkaa ? Onko asennettunna kovaalevylle ?On kovolla.Annoin poksin levätä 15 min.Ei pätki enää. :)