Forum - Games and Gaming

GPRO pelaajia?

zapekk

zapekk 29.11.2011

  • 0
Kauan tämän profiilin aktivoiminen kestää, että pääsee pelaamaan? Kuinkas usein tässä pelissä on kisoja. Seuraava tunnin päästä mihin ei kyllä ehi.
PetuK

PetuK 03.12.2011 (edit 03.12.2011)

  • 0
Aah, ja taas tuli pallia. Siis kolmas sija :) On toi K00-mies suvereeni!
villek00

villek00 03.12.2011

  • 0
PetuK wrote: Aah, ja taas tuli pallia. Siis kolmas sija :) On toi K00-mies suvereeni!
Toivoin kisan aikana oikeesti että oisit tullu Nagystä ohi. Mutta ei se aina oo nii helppoo ;) Ja tosiaa, tuolla mun ukolla menee nyt aika vahvasti. Osaltaan tämä on jo viimekauden ansiota, koska viimekaudella aloitettu tehokas koulutus alkaa nyt näkymään. (Ois näkyny jo viimekaudella, mutta säästeltii vähänä enempi asioita).
PetuK

PetuK 03.12.2011 (edit 03.12.2011)

  • 0
Meni muuten kerrankin aika nappiin varikot... Mikään rengassarja ei aivan menny bad-km:lle ja lopussa bensaa oli tankissa pyöreät nollat :) Mun tyypillä ei toi talentti taida oikein riittää..keskittymistä, kokemusta ja motivaatiota onneks aika reilusti niin saa tuokin sentään jotain aikaiseksi. Ihan hyvä noin "halvaksi mieheksi" :)
villek00

villek00 03.12.2011

  • 0
PetuK wrote: Meni muuten kerrankin aika nappiin varikot... Mikään rengassarja ei aivan menny bad-km:lle ja lopussa bensaa oli tankissa pyöreät nollat :) Mun tyypillä ei toi talentti taida oikein riittää..keskittymistä, kokemusta ja motivaatiota onneks aika reilusti niin saa tuokin sentään jotain aikaiseksi. Ihan hyvä noin "halvaksi mieheksi" :)
Joo hyvin se ajelee kyl, suosittelen fitness ja jooga koulutuksia, sen mukaa kummasta on hyötyy ;) BTW, ollaan petu vastakkain seuraavalla "cup":http://www.gpro.net/fi/CupStandings.asp?Group=Rookie%20-%20147 kierroksella :)
PetuK

PetuK 03.12.2011

  • 0
Hmh, no just...
zattwy

zattwy 03.12.2011 (edit 03.12.2011)

  • 0
Hyvä pojat! Onnittelut taas! Täytyyhän jonkun pitää SUOMEN lippua korkealla. Meni kuralle varikkohommelit, vikalle kierrokselle lähteissä varikon kautta kaks litraa pensaa jäi uupuun. Mulla kusee kuljettajasopimus pahemman kerran, kaks kisaa jäljellä ja ei pysty uusiin kun ovenrel on 91. Koulutukset meni sit täysin kirjavan koiran persiisiin. Vithuttaa oikeen kivasti. Koko rulianssi uudestaan läpi ja kattoo uusi kuski. Täytyy kouluttaa loppukausi kuskia ja kattoo ettei toi arvo hiivi yli 85:n ja sit ens kaudella kattoo miten rahkeet riittää. Cupissa viellä mukana minäkin ja vastassa tietysti SUOMI poika.
jimmykojootti

jimmykojootti 03.12.2011

  • 0
Ei helevata! mulle ekassa kisassa tuli se 2. sija ja sen jälkeen kaikki menny päin ruskeaa reikää:( Nyt sijoitus oli 18. rahaa mul on enää n.5milj. ja kisoja on vielä aivan liikaa jäljellä:( mihinkähän tässä taas ajaudutaan...
villek00

villek00 03.12.2011

  • 0
zattwy wrote: Meni kuralle varikkohommelit, vikalle kierrokselle lähteissä varikon kautta kaks litraa pensaa jäi uupuun.
Tässä tullaan siihen, että on se GO aika kätevä :)
zattwy wrote: Mulla kusee kuljettajasopimus pahemman kerran, kaks kisaa jäljellä ja ei pysty uusiin kun ovenrel on 91. Koulutukset meni sit täysin kirjavan koiran persiisiin. Vithuttaa oikeen kivasti.
Voisit pistii tilin rankasti miinukselle, eli ostaa kaikki osat autoon uusiksi. Sillä tippuu motivaatio, ja sen kautta myös se kuskin arvo, eli kannattaa koittaa jos ei muuten onnistu tiputtaminen ;)
zapekk

zapekk 06.12.2011

  • 0
Itselläkin mennyt aika päin rusehtavaa. En sitten ttiedä, että onko kuskini ihan pjaska kun kukaan ei ole pitä nyt sopimusta pitkään sen kanssa. BTW: Missä sarjassa ajelette? Itse Rookie 7. Saa tulla mollaamaan. :)
villek00

villek00 06.12.2011

  • 0
Alussa aina hankalaa, sanovat. Siitä kun rupeat kouluttamaan kuskiasi ja autoasi niin rupeaa tulosta tulemaan. Voin heittää privalla sulle arvioita kuskista ja autosta myöhemmin :)
zapekk

zapekk 06.12.2011

  • 0
Jaa-a? En tajunnu ihan mitä teet mutta siitä vaan. :)
PetuK

PetuK 07.12.2011

  • 0
Ensin kusi kisa..ja sitten seuraavat aika-ajot... En vahingossa kämmänny aika-ajoja vaan..tadadadadaa, unohdin sitten yhden jutun, kun loin mestaritaktiikkaani. Ei hyvä :(
villek00

villek00 07.12.2011

  • 0
Itellä meni kisa hyvin erikoisesti. Ensin tasaista kyytiä ja odotusten mukaista ajoa, kunnes krs. 8. Tuli jottain vikaa vikaa autoon ja piti tulla varikolle. Siitä tipuin koko joukon perälle. Nousin lopulta 5. jota voidaan pitää pienenä voittona. Ilman sadetta todennäköisesti olisin ollut 4. mutta tämäkin on parempi kuin ei mitään. Sarjajohto on nyt 14. pistettä :) PetuK, mitä sä unohdit kun noin paljon jäit Q2?
PetuK

PetuK 07.12.2011

  • 0
Tädädädäd.."hieman" unessa olin. Muistin, että bensan lisäksi myöskään renkaita ei saisi vaihtaa aika-ajon jälkeen..siis niitä millä starttaa... Noh, arvannet loput... ^Ehkä silleen kivasti ajoin kuivankelin kumeilla aika-ajot, kun koitin olla ovela..en enää ikuna suorita noita aika-ajoja/taktiikoita samanlaisessa horroksessa. Piste!^
zattwy

zattwy 07.12.2011

  • 0
Annoin kuskille sitten potkun persiisiin ja soronoo. Vaimokkeen peli kulkee ihan eri malliin (rookie 34). Mun kuski 3 sekkaa hitaampi, samalla taktiikalla,silläpä se meni vaihtoon. Tsemppiä Petu, äläkä sää muni ton kuskin kans niiku mä.
zattwy

zattwy 10.12.2011

  • 0
villek00 wrote: Tässä tullaan siihen, että on se GO aika kätevä :) Latasin sit ton GO:n ja se on lontooks ilmastu. Ei hyvä mulle. Täytyy ny tutkailla sitä jonkun aikaa ja kattoo pääseekö siitä perille. Siis jotain piti tallentaa jonnekin? Vai kuinka se toimi? Uusi kuski sit palkattu ja eka kisa takana. Lähteissä kisaan overall oli 69. Jumankauts, podiumilla oltiin kuskin ensikisassa koskaan. Olin kylläkin säätänyt vanhalla kuskilla auton ja ajanut aikaajot, luulin että silloin kuski vaihtuis kisan jälkeen. Mut oppia ikä kaikki.
PetuK

PetuK 13.12.2011

  • 0
Mitä nyt noita Span aika-ajotuloksia katselen, niin hieman näyttäisi siltä, että Ville vie ja muut vikisee...
PetuK

PetuK 16.12.2011

  • 0
Kerros Ville mikä on tänään voittava taktiikka..? Että meninkö aewan mehtään :)
zattwy

zattwy 22.12.2011

  • 0
Hiljasta on ollu vaikka Ville kulkee voittoputkeaan. Vähän ny ees tänne rehentelemään saavutuksilla. Petullakin mennyt ihan kohtalaisesti, nyt ne vaaleenpunaset lukulasit pois silmiltä ja tänne turiseen. Täältä tullaan kovaa kohti kärkisijoja, koulutus vie vaan aikansa, uskoisin kuskivalintani onnistuneen paremmin kuin hyvin. Kisoissa onnistunut varikkotaktiikka noin 94%:sti kaks viime kisaa aivan nappiin. Emäntä pääs heti miten Top 100: joukkoon Managerit joilla korkein pistekeskiarvo/kilpailu: Sija 88 Ville! Kos meinaat keretä siin GO:ssa avittaa??????????????

Write a post

Sign in to post a post.