Forum - Games and Gaming

GPRO pelaajia?

villek00

villek00 22.12.2011 (edit 22.12.2011)

  • 0
Joo tää kausi on mennyt kyl aika putkeen, kiitos siitä "managerilleni", eli kaverilleni jonka kautta hurahdin itse mukaan. En usko että ilman sitä olisin tässä tilanteessa :) Ja tosiaa mitä kuskeihin tulee, näyttää ikävästi siltä että petuk ei ole lukenut ohjeita, tai sitten odottelee viimeiseen asti nousua, joka toki on mahdollinen! Meinaan siis sitä että jos petu jäät rookie tasolle, kuljettajien max ao on vain 85 :) Ja mitä GO:n käyttöön tulee, sillä pitää vain kerätä datat joka kilpailusta ja käyttää niitä hyödyksi laatiessa varikko suunnitelmaa. Mitään se ei tee ilman että sulla olisi pohjaa sielää, eli tässä tapauksessa enemmän on paremmin :) Mutta pistän vaikka tässä joulun pyhinä pikaoppaan siitä tulemaan :) EDIT: se vielä, että kun seuraava kisa on Monaco, muistakaa että bensaa kuluu vähemmän kuin normaalisti ja kisa on lyhyempi kuin normaalisti. Ja osista eniten kuluu siivet ja jarrut. Ja tässä vielä omat aika-ajo säädöt: Etus Takas Moot Jarrut Vaiht Jous Renkaat 999 999 350 500 30 390 Sade (Q1 säädöt siis sade pyörillä, ja Q2 kovat) Ja kisa takiikkaan laitoin bensaa 100+0 (teillä ehkä pitää laittaa varmuudeksi vähän enemmän kun ei ole moottori vielä 6 tasolla?) Koittakaa niillä, ja katsotaan toimiiko se :D
jimmykojootti

jimmykojootti 22.12.2011

  • 0
Iteltä jääny aika-ajoja ajamatta, kun ei oo menny missään vaiheessa hyvin, ni en oo vaivautunu:(
villek00

villek00 22.12.2011

  • 0
jimmykojootti wrote: Iteltä jääny aika-ajoja ajamatta, kun ei oo menny missään vaiheessa hyvin, ni en oo vaivautunu:(
Pistin just tohon ylemmäs ens kisan pohja idean, koita sillä!
zattwy

zattwy 22.12.2011

  • 0
Ite jään väkisinkin jatkamaan rookie tasolla, vaikka mahkut olis viekin nousuun. Ovenrell arvo on niin pieni viellä, etten riskeeraa mitään. Noi Villen säädöt tossa ylempänä ei hirveitä heitä omiinkaan säätöihin. Jotenkin arvasin et sulla on kovat renkaat! :)
villek00

villek00 22.12.2011

  • 0
zattwy wrote: Ite jään väkisinkin jatkamaan rookie tasolla, vaikka mahkut olis viekin nousuun. Ovenrell arvo on niin pieni viellä, etten riskeeraa mitään. Noi Villen säädöt tossa ylempänä ei hirveitä heitä omiinkaan säätöihin. Jotenkin arvasin et sulla on kovat renkaat! :)
Ei sul vielä oo menny mahkut! Kannattaa koitaa nousta johki sijoille 4 -6, koska sillonkin voi nousta, jos on budjetti plussalla ;) Joo säädöt on hyvin erikoiset, ja kovat renkaat ja 1 stopin taktiikka on tuottanut tulosta ni miksipäs ei :D Monacossa ei kuitenkaa paljoo ohitella :D
zattwy

zattwy 22.12.2011 (edit 22.12.2011)

  • 0
villek00 wrote: Ei sul vielä oo menny mahkut! Kannattaa koitaa nousta johki sijoille 4 -6, koska sillonkin voi nousta, jos on budjetti plussalla ;) Joo säädöt on hyvin erikoiset, ja kovat renkaat ja 1 stopin taktiikka on tuottanut tulosta ni miksipäs ei :D Monacossa ei kuitenkaa paljoo ohitella :D
Laitoin bensaa ton mukaan, eli 0,84 litraa kilometrille. Voi olla vähän liikaa mut sil mennää. Renkaat mediumit, kaks stoppia siis. Toi lämpötia oli aivan hirvee.
PetuK

PetuK 22.12.2011

  • 0
Välihuuto.. Eikös sen kuskin sopimuksen voinut uusia vain kerran?? Ja koska olen uusinut, niin enpä ole nähnyt tarpeelliseksi lähteä nyt tiputtelemaan sen kisan (vai oliko niitä kaks) vuoksi jota sillä olis jäljellä seuraavan kauden alusta.
zattwy

zattwy 22.12.2011

  • 0
PetuK wrote: Välihuuto.. Eikös sen kuskin sopimuksen voinut uusia vain kerran?? Ja koska olen uusinut, niin enpä ole nähnyt tarpeelliseksi lähteä nyt tiputtelemaan sen kisan (vai oliko niitä kaks) vuoksi jota sillä olis jäljellä seuraavan kauden alusta.
Siis hä! Onko mulla jääny kans jotain tärkeää lukematta? :( Mun mielest kyll voit tehdä tarjouksen aina kun raha on positiivisen puolel. ;) Mut se ovenrell pitää olla kohdillaan tai reippaasti alle.
villek00

villek00 22.12.2011

  • 0
Siis kuskillensa voi tehä sopparin uusiks useemman kerran, mullakin on nyt sopparia jäljellä 5 + 17 kisaa.. jos siis tajusin mitä petuk tarkoittaa..
PetuK

PetuK 22.12.2011

  • 0
Ääh, eli oon nopialla luvulla sitten väärin käsittänyt kaiketi... Eli kerralla ei voi jatkaa kun sen tietyn määrän jne.... Blaah, no ihan sama. Ei toi nyt niin huippu olekaan, täytyy koittaa jotain toista kaveria varmaankin.
jasamy

jasamy 04.01.2012

  • 0
Onnittelut VilKulle sarjanoususta
zattwy

zattwy 06.01.2012

  • 0
Erittäin suuret onnittelut Villelle ja Petulle. Petukin nousi viidenneltä sijalta amatööreihin komiasti.
PetuK

PetuK 06.01.2012 (edit 06.01.2012)

  • 0
Juu kiitoksia vaan :) Selvähän tuo oli, kun oli niin paljon negalla tuo yks jannu. Amateur 52 olis ens kaudella. Missäs Ville?
zattwy

zattwy 06.01.2012

  • 0
PetuK wrote: Juu, selvähän tuo oli, kun oli niin paljon negalla tuo yks jannu. Amateur 52 olis ens kaudella. Missäs Ville?
Ville on Amateur 54
villek00

villek00 07.01.2012 (edit 07.01.2012)

  • 0
Nyt kun tässä tuli tosiaan noustua, olisiko zattwy tai peetu tai jimmy tai jasamy tai joku muu halukas perustaa mun kanssa tiimin?
zattwy

zattwy 07.01.2012

  • 0
villek00 wrote: Nyt kun tässä tuli tosiaan noustua, olisiko zattwy tai peetu tai jimmy tai jasamy tai joku muu halukas perustaa mun kanssa tiimin?
Mukana ollaan, mut sehän makso jottain, Täytyypä käydä vähän säännöillä.
zattwy

zattwy 13.01.2012

  • 0
Kauden avauskisa päättyi kivasti maamme lauluun. Perusautolla mentiin ja osa porukasta vaihtoi kaikki osat kakkososiin. Taktiikka piti hyvin. Voi tulla ihan kiva sarja tästä kaudesta.
PetuK

PetuK 14.01.2012

  • 0
Onnekset zattwylle. Ei mennyt ihan yhtä kivasti Petulla..eikä tule menemään jatkossakaan veikkaan... En edes muista sijoitusta, joku pasha se oli.
villek00

villek00 14.01.2012

  • 0
Onnea zattwy sedälle. Ja mulla ja petulla molemmilla +30 sijoitukset :) Tosin, oma johtuu ryssitystä taktiikasta. Ei ole hyvä pistää noille helteille supersoftia :(
PetuK

PetuK 14.01.2012

  • 0
Vilttu se mun kuski on ihan super-soft... Enpä sitten saanut uutta kaiffaria vielä rattiin. Yhden tarjouksen hävisin ihan minimaalisesti vissiin. Mennöö rahhoo hukkaan ku niitä huuteloo.

Write a post

Sign in to post a post.