Forum - Games and Gaming

GTA V

KKNGS

KKNGS 01.10.2013

  • 1
DarkWarjo wrote: hmh... jääty sit peli ku vedettii kingiksen kans jotai missuu... :D
Pitää ostaa ens kerraks joku kivääri, ei tolla pistoolilla pitkälle pötkitä :D
Ac3Way

Ac3Way 01.10.2013

  • 0
Pitäiskö illalla kokeilla jotain sessiota? Runkkarin kanssa vähän ainakin jo päästy pelamaan. Ihan kivaa, mutta vähän sekavaa.
RauhaMees

RauhaMees 01.10.2013

  • 0
Ac3Way wrote: Pitäiskö illalla kokeilla jotain sessiota? Runkkarin kanssa vähän ainakin jo päästy pelamaan. Ihan kivaa, mutta vähän sekavaa.
Vois. Harmi ku mun boxin mikki on rikki :(
DarkWarjo

DarkWarjo 01.10.2013

  • 0
Joo, jos kohta itekki taas GTAO:n pariin
Ac3Way

Ac3Way 01.10.2013

  • 0
Tällä hetkellä en ainakaan itse pääse Rockstarin servereille.
DarkWarjo

DarkWarjo 01.10.2013

  • 0
retryy vaa naputtaa :)
Ac3Way

Ac3Way 01.10.2013

  • 0
Harmi, kun ei saa valittua Host Job. Sieltä varmaan saisi tehtyä oman lobbyn, kun valitsee Free Roamin tehtäväksi. Näin ainakin veikkaisin. Rahaa ehtisin jo vähän keräilemään ja omaa autoa tuunailemaan. Joku kämppä näytti ainakin maksavan 137 000$, tuskin oli halvin. Pankkiautomaatteja ei ole kartalla näkyvissä, mutta pelimaailma on kuitenkin niitä täynnä. Sain joltain jo varastettua rahaa yhden tehtävän jälkeen ja vein sen äkkiä pankkiin. Rikastuin siitä 100$ :( Tehtävät on kivoja.
Mace

Mace 01.10.2013 (edit 01.10.2013)

  • 0
Juu, autotalleja saa 25 000 $ eteenpäin.. ja talot on jossain satkutonnin paikkeilla mitä nopeesti vilkuilin. Itellä tällä hetkellä 30 000.. free roamis pystyy kikkaileen, mutta mihkää muualle ei tunnu pääsevän.. E: Very nice, multiplayeria 5h kerkisin pelttää, nyt katos kokonaan mun characteri ja joudun alottaan alusta, haista paska GTA. Ehkä joku toinen päivä sitte.
DarkWarjo

DarkWarjo 01.10.2013

  • 0
Macela wrote: E: Very nice, multiplayeria 5h kerkisin pelttää, nyt katos kokonaan mun characteri ja joudun alottaan alusta, haista paska GTA. Ehkä joku toinen päivä sitte.
kai sä vedit continue without saving?
Latetzki

Latetzki 01.10.2013

  • 1
Hiljaa siellä. Ite oo pelannu laisinkaan. Kahdesti hahmonki tehny.
Mace

Mace 01.10.2013 (edit 01.10.2013)

  • 1
DarkWarjo wrote: kai sä vedit continue without saving?
Tottakai, sehä tässä viduttutaaki. En tullu ajatelleeks että "hei, se poistaa sun edellisen jannun" Siis täähän oli ihan uus "virheilmotus" ennen oli vaihtoehtoina "Retry" "Cancel" "Continue wihtout saving".. tietysti retryä painamalla kokeili aina uudelleen ja sitte pääsi. Mutta tällä kertaa ei ollut retryä ja toi "alerttiki" oli vähä eri.. muista vaan mikä se oli. E: Tosiaan pilvitallentaa nämä characterit ja sitte jos niillä kaatuu ne servut niin se ei vaan lataa sitä jannua ja tulee ikkuna missä joudut tekeen uuden characterin. En tehny ja nyt onkin tallella tämä alkuperäinen. Turhaa taas valitin. Hyvä peli :D
DarkWarjo

DarkWarjo 01.10.2013

  • 0
heeheee :D noh, rockstar sentään varotti et näin voi alkuun käydä. useimmat ku vaa vakuuttelee et "joo joo, kaikki pelaa!"
RauhaMees

RauhaMees 01.10.2013

  • 0
Latetzki wrote: Hiljaa siellä. Ite oo pelannu laisinkaan. Kahdesti hahmonki tehny.
Mä oon tehny jo 10 kertaa
Mace

Mace 01.10.2013

  • 0
Mun mielestä hieno tää lobby -systeemi. Esimerkki: 16 pelaajan lobby. 15 pelaajaa olis valmiita lähtemään, mutta yks jantteri yrittää joinata kokoajan. Muilla siis lukee "joined" + "Host" + tämä "joining" Hosti ei voi alottaa peliä jos joku joinaa, homma menee sitten sellatteeks että porukka lähtee lobbysta, tulee taas uusia joinaajia ja ei päästä oikeastaan ollenkaan pelaamaan.
FINBULLET

FINBULLET 01.10.2013

  • 0
Olipa hienoo laskeutua Chiliadin huipulle isolla lentokoneella.Astuin ulos ja se räjähti samantien.
Eeegac

Eeegac 01.10.2013

  • 4
!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1484/a5I85K5QukGRQ_sTeE2hOg/0_0.jpg! Dj:n kanssa käytii kattelee.
villek00

villek00 01.10.2013

  • 0
Lamari haki mut kentältä, ja heitti johki kadulle. Mut ny lukee vaan Launching Session.. Liekö servut jo kaatunnu?
KKNGS

KKNGS 01.10.2013

  • 0
ihan mahtava tää multiplayer kun se toimii. kiitokset tuunarille ja joonakselle. ja ehkä vähän kans räyhälle
DarkWarjo

DarkWarjo 01.10.2013

  • 0
Siin ekassa kisassa tulee toi "launching.. " tms. ni oottakaa vaa rauhas, kestää ihan julmetun kauan mut menee se silti.
hulluseon

hulluseon 01.10.2013

  • 0
Minä yritin tunnin sinne multiplayerin puolelle päästä, mutta ei tyksinyt minusta GTAO. Tosin voi ehkä hieman vaikuttaa tämä julkaisupäiväkin...

Write a post

Sign in to post a post.