Forum - Games and Gaming

GTA V

TTJK107

TTJK107 01.10.2013

  • 2
DarkWarjo wrote: Siin ekassa kisassa tulee toi "launching.. " tms. ni oottakaa vaa rauhas, kestää ihan julmetun kauan mut menee se silti.
Pääsin eka kunnialla läpi ku kerta löin boxin päälle 12.15 ja sieltä se pärähti, GTA Online, ai että teki ameriikkaa. Paituntia pelailin sitä, massia nyt ei aiva hirveesti kerinny keräähän, sitte lähin käymään kaupas. Ja yllätyyys, takaasi saavuttuani servut oli kyykkypaskalla, hahmoki katos ja korvikepaskahahmo ei ikinä päässy Lamaarin kisaan, koska loadingggggggggggggggg jonka jälkeen se heitti sen saman animaation jossa se musta auto ajaa siihren hahmon eteen, kuinka ollakkaan taas loadingggggggggg... Senjälkeen ragequittaus, kiitos näkemiin hei ja pommikirje rocstarille kiitokseksi.
DarkWarjo

DarkWarjo 02.10.2013 (edit 02.10.2013)

  • 0
noh.. kuten rokkiksen pojat sano, alkuun voi olla ongelmia.. (still better launch than sim city...) Ite koht levul 10.. kävin välis pelaan bf4 betaa :P
Zage93

Zage93 02.10.2013 (edit 02.10.2013)

  • 0
Itellä rupes toimimaan kun poistin päivityksen sieltä storagesta ja asensin sen uudelleen. Ja tein vielä uuden hahmon, niin se aloitti sen periaatteessa puhtaalta päydältä. :) Social Club: Siilimies, jos joku ihmettelee, että kuka tuo on. Ja olen muistaakseni laittanut hakemuksenkin FRC:n Crew:iin.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 02.10.2013

  • 1
Tässä kovasti fundeerasin että miten saadaan kaikki "omat pojat" samaan lobbyyn
villek00

villek00 02.10.2013 (edit 02.10.2013)

  • 1
Muutama kuva mun kamerasta käsin, olkaat hyvät.



!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5538/LLqyz6sRREudlmEg-ZO0ZQ/0_0.jpg! J:llä uus kinect versio?



!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8527/ifhdxR0ovkGaRQb-wspwyA/0_0.jpg! Sopiiko toi hattu tohon? Vai onkoha se vähä liikaa..



!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7910/7Fg6aYMqp0CF95N8edlYmg/0_0.jpg! Yks mun lemppariautoista, vauvansinisenä tietty :)



!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3299/EkEvPLuyykuvNKiIBS1qWA/0_0.jpg! KA-BOOM! ^Ja carcuun^ -->



sjamy

sjamy 02.10.2013

  • 0
Tänään ostamaan modeemi ja liveä, gt SUOMI KEKSI, lisäilkää, kattoo sit tuon social clubin mitä yhtä kekseliästä siihen keksin nimeksi :D Eilen oli niin hieno tunne, kun pääsi traktorilla tuonne vuoren huipulle länsipuolen hiekkatietä.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 02.10.2013

  • 0
Heti ku menin ekaa kertaa cirittämään ruineria, ni pihalla oliki parkissa Futo, Olihan se sitte pakko vaihtaa, Yhtä hyviä värkkejä ovat mun mielestä.. Mutta jotain neliovista kyllä pohdiskelen.
DarkWarjo

DarkWarjo 02.10.2013 (edit 02.10.2013)

  • 0
sooo, how is day 2 starting out at online? Ja hei, ei näy yhtää hakemusta atm. tuolla FRC:n sossuklubis. Eli jos ei o hyväksytty ni uus hakemus ja mielellää vaik mulle/villelle/acelle viestii et mikä o kenenki nimimerkki.
Latetzki

Latetzki 02.10.2013 (edit 02.10.2013)

  • 0
Mites noita rahoja viedään tilille? E: nvm. Löyty ATM.
FINBULLET

FINBULLET 02.10.2013

  • 0
Jos alkutehtävän sais tehtyä niin ois ihan hyvä.
Mace

Mace 02.10.2013 (edit 02.10.2013)

  • 0
Tänään on toiminut itellä jo paljon paremmin.. enimmäkseen Sonera ja Boxi takkuilee vastaan. E: Hah.. heti ku sanoin niin johan kaatu R*:n servut ja Onlineen ei pääse.
sjamy

sjamy 02.10.2013

  • 0
Like a baus! !http://sjamy.1g.fi/kuvat/Games%20etc/WP_20131001_0031.jpg/_full.jpg!
DiddFIN

DiddFIN 02.10.2013

  • 0
Minäkin löysin Onlinessä tänään Futon ensimmäistä kertaa koko GTAV-aikana. Joku oli pöllimässä sitä toiselta pelaajalta, juuri astumassa sisään autoon niin rysäytin autolla sen äijän littanaksi ja vein Futon. Sitten niitä tuliki joka kadulla vastaan.
AJfin

AJfin 02.10.2013

  • 0
Pistäkääpä sitä gangbang.. eiku jengi vaimikäseoli kutsua mulleki päin tulemaan..
villek00

villek00 02.10.2013

  • 0
DiddFIN wrote: Minäkin löysin Onlinessä tänään Futon ensimmäistä kertaa koko GTAV-aikana. Joku oli pöllimässä sitä toiselta pelaajalta, juuri astumassa sisään autoon niin rysäytin autolla sen äijän littanaksi ja vein Futon. Sitten niitä tuliki joka kadulla vastaan.
Sama äskettäin mulla :) Jännä muuten toimii nettipelit, mut ei näy creewit..
RauhaMees

RauhaMees 03.10.2013

  • 0
Tuli ilmoitus, että jollain on high value auto. No lähin sitte seuraamaan tätä tyyppiä ja huomasin hänen menevän maalaamaan sen auton. Odotin kiltisti ulkopuolella ja odotin. Heti kun tyyppi tuli ulos niin ammuin haulikkolla päähän ja otin auton. Satamassa sain autosta n. 6K Noh olin lähössä pois satamasta niin joku valopää ajaa mun yli, muttei tappanu mua. Valopää nous autosta ampuakseen mut, mutta ei kerenny ennen mun haulikkoa. Otin senkin auton ja kävin LS Customsissa myymässä n. 6K hintaan. n. 12K 5 minsas. Nomskis :)
djrunkkari

djrunkkari 03.10.2013

  • 3
Ostin eilen talon. Väjän ajan kuluttua ei ollu taloa eikä futoakaan. n. 90K menetin 5 minsas. Nomskis :(
Pure Black40

Pure Black40 03.10.2013

  • 1
Noniin, kolmas päivä alkaa tän ekan tehtävän sisällepääsyn yrittämisessä, tiistaina tota 'Waiting for other players' -laatikkoa tuli tuijotettua vain jonkun tunnin ajan, mutta eilen sitten yhteensä ainaki 3 tuntia... Tänään vasta tunnin lataillu, montahan jälellä että menee tehtävään?
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 03.10.2013

  • 0
djrunkkari wrote: Ostin eilen talon. Väjän ajan kuluttua ei ollu taloa eikä futoakaan. n. 90K menetin 5 minsas. Nomskis :(
Vähän samat fiilikset... Taitaa olla niin että ku jenkit pääsee töistä / koulusta, ni servut jysähtää, eli kannattaa alku illasta tai myöhään yöllä / aikasin aamulla yrittää kehittää.. ainkin toistaseks... Ja niille jotka yrittää päästä ekaan kisaan, Buuttailkaa puolentunnin välein.
FINBULLET

FINBULLET 03.10.2013

  • 0
Onneksi onlinesta ei ole joutunut erikseen maksamaan mitään.

Write a post

Sign in to post a post.