- 0
Forum - General Discussion
Forza Horizon
Juup, ei tuo ajotuntuma avut poiskäännettynäkään nyt ihan sama ole. Ja perhana jos kaikki tiet on tuolla tavalla aidattuja. Tuli kyllä Need for Speedin ja Dirtin yhteenmuodostuma mieleen.
Olkoot ennakkotilaus, ainakin täytettä hyllyyn jos ei muuta. Sitäpaitsi just tulee XCOM. Näkyy!
- 2
En lämmenny, jotenkin menee pointti ohi tuosta pelistä ja ajettavuudessa/tuntumassa vaikuttaa olevan lähinnä vorssan jämät. Mie oon liian wanha festareille.
- 0
Kovin paljon epärealistisia asioita löyty pelistä, mutta aivan kohtalainen kokonaisuus. Grafiikat toimii, äänimaailma on hyvä, ja musiikit ovat melkeinpä parasta mitä olen koskaan pelissä nähnyt. Ainakin minun makuun. Itse en tuota osta yli 30€ hintaan. Ja silloinkin vain vakavan harkinnan päätöksenä. Suomenkieli on kyllä kiva, mutta liikaa Dirtia ja varsinkin liikaa NFS tunnelmaa pelissä on, sen takia tulee hieman ankea tunne kun kaikki on aidattua...
- 0
Joo ajettavuus ainakin tämmöselle lahjattomalle kuskille oli ihan plussaa. Tykkäsin tuosta paljon enemmän kun Forza 4.sta siis ajoiltaan ainakin kunnon ratillä on joo vähän (tai aika paljonkin) helpompi kun 4 mutta ei ole koskaan ollut Forza 4 nuin hauska ajaa ja musiikki on ihan viltin Jeba kanssa.
ED: huomasiki kukaan muu että speedtrapin ykkös sijan pitäjän keskinopeus lancerilla on ollut 6 290.82KM/H XD
ED2 On tällä hienolla hipasunäyttö puhelimella heleppo kirjottoo
- 5
Voi kerpele jollei saa enklantiksi kaikkea...
- 1
Tulipa kokeiltua kans..
Ite en saa NFS -fiilistä tosta mitenkään.. onneks. Mutta hieman näkyy että on myös Codemastersilta ollu tekijöitä mukana.
Grafiikat on ihan yhtä jees ku FM4:ssa, äänet on joltain osin ehkä paremmatkin, ja musiikki on edelleen hyvää mun makuun (ei silti mitään pelien kärkeä... jos esim GTA:t otetaan verrattavaks)
Pelialue, mappi, ympäristö, alue, Colorado, ihan miten haluaa sanoa.. niin on todella hienon näkönen ja varmasti saa hienoja kuvia ja löytyy kuvauspaikkoja jos ei muuta. Mutta tosiaan noi aidat ja rajatut alueet muutamien metrien päässä tiestä on tylsät. Mm. TDU:ssa ei näitä ole ja ihan toimiva pelialue on.
Ajettavuus padilla simulationilla vaikutti ihan pätevältä ja hyvältä mun mieleen, eikä hirveesti kyllä Forzaan eroa ole, ja jos on niin positiivisellä kannalla peliin nähden.
Ihan jees kokonaisuus, muttei mikään "must" toistaseksi, kaippa ton voiski ostaa jossai vaihees kun halvemmalla saa.
E: Suomenkieli oli ihan hauska yllätys eikä haittaa mua yhtään, kyllähän tässä nyt suomea osataan.
- 4
En kyllä lämmennyt tuolle tekeleelle sitten ollenkaan. Aikamoista caccaa, tai ainakin nyt siltä tuntuu. No, ehkäpä sille vielä pitää antaa mahdollisuus. Tai pari.
Mut toisaalta, ehkäpä nyt sitten viitsivät/tajuavat kehittää tuota Motorsport-puolta enemmän kisaajia miellyttäväksi. ^Joo, niin varmaan...^
- 4
Kakkaa odotin, kakkaa sain.. Eipähän varmaan tarvi tuolla Green Discillä mitään tehdä sitten ku se tän viikon aikana postiluukusta kolahtaa.
En pitänyt oikeastaan mistään tuossa demossa. Onhan se toki demo, mutta eiköhän siitä jonku kuvan saa kokoversiosta. Ei, kyllä mä jään suosiolla maalailemaan Forza 4:seen ja odottelemaan Forza 5. Motorsport on mun juttu, ei joku OMG LOL teinikaahaus dubstepin tahtiin...
- 0
*9.10.2012, klo 14:06*
*bizarretrip kirjoitti:*
*vittu tää o paska*
- 0
warcryFIN wrote: Kakkaa odotin, kakkaa sain.. Eipähän varmaan tarvi tuolla Green Discillä mitään tehdä sitten ku se tän viikon aikana postiluukusta kolahtaa. En pitänyt oikeastaan mistään tuossa demossa. Onhan se toki demo, mutta eiköhän siitä jonku kuvan saa kokoversiosta. Ei, kyllä mä jään suosiolla maalailemaan Forza 4:seen ja odottelemaan Forza 5. Motorsport on mun juttu, ei joku OMG LOL teinikaahaus dubstepin tahtiin...Kannattaa suosiolla lähettää se levy sitten tänne :D
- 0
Forza Horizon = iso Maple Valley.
Täytyy tosin muistaa, että demot on aina demoja - paitsi iha cacat demot. Toivottavasti demot on aina demoja tälläkin kertaa. Mitähän muita vanhan kansan viisauksia keksisi.
- 0
Olipa huono demo, Oli ku ois kiskoilla ajana ja mikä vitun open world...
j-käännösmestari tai jotain sellasta... WTF. Musiikki oli pop mut käänsin mutelle heti ku sain siihen mahikset. Peltipoliiseja jee. Aja vastaantulevaa päin 200 km/h no problem vauhti vain vähä kyykkää ja vastapuoli lentää jonnekki kuun taakse.
Joku muija kiillotti siinä alussa autonrengasta/kumia ja se nosti fiilikset tähtitieteellisiks.
Jos tää myy ja täähän myy ku häkä nii tätä saahaan sit luultavasti forssa vitoseen.
Tää ny oli vaan mun kanta tähän demoon, Mielipidehän on ku persereikä ja kaikilta se löytyy
- 0
Ei sytyttänyt kyllä minuakaan. Jokaisesta sudituksesta ja ohituksesta näyttöön pamahtaa jonkinlaiset kertoimet... Ja efektit, ei hyvää päivää; Demossa "mustang vs mustang" kilpailussa driftatessa ei tullut savua renkaista ja driftaaminen muutenkin naurettavan lällyä tuossa. Auton (mitsu evon) grafiikat ulkoa paremmat, kuin sisältä: Mittarit aivan huuruiset (full hd tv:stä)...
No jos tykkää nfs, midnightclubin tai test driven tyylisistä "värikkäistä" ajopeleistä ni mikäs siinä.
Ainoa +puoli oli, että muun liikenteen autot olivat kerrankin oikeiden autovalmistajien merkkejä ja mallisia, eikä pikselimössöisiä laatikoita :D
- 4
Positiivisesti kyllä yllättysin tästä. Kunhan vain saa enklantiksi.. Ja eihän tuota voi ottaa yhtään FM tasoiseksi. Kivaa ajan kulutusta..
^mulle se vihreä levy...^
- 1
Jonzki94 wrote: Auton (mitsu evon) grafiikat ulkoa paremmat, kuin sisältä: Mittarit aivan huuruiset (full hd tv:stä)... Ainoa +puoli oli, että muun liikenteen autot olivat kerrankin oikeiden autovalmistajien merkkejä ja mallisia, eikä pikselimössöisiä laatikoita :DTohon täytyy sen verran huudella että kyllä mun 23" Acerin Full HD -näytöltä (HDMI:lla) saa EVO:n mittareista selvää. Ja tohon toiseen nii tuli yllätyksen kans vastaan mm. Volvo XC70 :D
- 0
Macela94 wrote: Tohon täytyy sen verran huudella että kyllä mun 23" Acerin Full HD -näytöltä (HDMI:lla) saa EVO:n mittareista selvää. Ja tohon toiseen nii tuli yllätyksen kans vastaan mm. Volvo XC70 :Dno siis kyllähän niistä selvää saa.. mut jos fm4 vertaa niin kyllähän ne epätarkemmat oli. (Mut siis toi o mun mielipide) ja kuten porukka sanonu ni demo o demo :D))
- 1
Hyllyyn jää tämä kivasti..
- 4
Kyllä se aika hyvä oli.
Mutta demot on aina demoja, mielestäni tässä kyllä porukka lähtenyt todella ankaralla kädellä arvostelemaan.
Mielestäni oli kyllä huono valinta tuon demoversion vapaa-ajon autoksi valita vähä yskäinen nelikko, sillä Mustangilla olisi saanut leikittyä paremmin.
Ja kyllä siinä selvä Forza käsiteltävyys oli, Mustangi tuntu kohtuusamalta kuin nelosessa, levoton perse, ja neliveto on aina neliveto, et palijo sivuttain saa, jos ei oo ylimäärästä voimaa.
Pieniä lastentauteja, mutta jahka ne saadaan korjattua, niin ehdottomasti parempi kuin TDU.
Mappi näyttää aika isolta ja kauniilta, jahka se kokonaisuudessaan paljastuu, niin siellä on varsin paljon kaikenlaista herkkua luvassa.
- 1
En osta. Hyi hyi.
En tiedä, kuinka paljon ohjattavuutta pystyy muuttamaan tuolta asetuksista sitten ? Jäi se kokeilematta... Luisuminen älyttömän helpoksi tehty, kun pyörät tuntuvat kääntyvän 2x enemmän kuin Forza 4... Odotukset oli korkeammalla. Noh, onneksi muutakin pelattavaa tulossa tässä 2kk sisään, kuin tämä :)
Hyi hyi.
- 1
Toivottavasti kaikki rammerit siirtyy pelaan tätä.