Forum - General Discussion

Forza Horizon

Pottae

Pottae 10.10.2012

• 0
Tekis mieli sanoa "mähän sanoin!" Mutta odotellaan että pääsen testaamaan.
KKNGS

KKNGS 10.10.2012

• 0
mun mielestä tää oli ihan hyvä Ehkä vähän epärealistinen, mutta täähän on kruisinkipeli. Ei tota FM4 kannata unohtaa, pidetään ne rääsruutsit jne. siellä.
Mace

Mace 10.10.2012 (edit 10.10.2012)

• 5
Huvittavaa kun näyttää siltä että porukka odotti tästä jotain Forza 5:sta.. Kuvitellaan jos tämän nimi olis vaikka Test Drive Unlimited 3, niin varmasti olis parempi vastaanotto. Onhan tossa omat miinuksensa, mutta vaikuttaa jollain tavalla parhaalta peliltä omassa kategoriassaan, vai onko joku toista mieltä?
savulohi

savulohi 10.10.2012

• 1
Otin uudet hajut vielä aamutuimaan. Helppo ymmärtää miksi joku tykkää ja joku ei, kyllä tuo ajettavuus jakaa mielipiteet väkisinkin ja tuo minkä Vorkrai mainitsi, että jos nimenomaan se motorsport-osasto kiinnostaa niin hankala tästä on saada mitään irti. Recaro Rushia työntää ihan mielellään, mutta vain koska sora ja silläkin osastolla WRC on demon perusteella selvästi vahvempi, mikä oli miulle kyllä yllätys ja samaan aikaan pettymys(Horizonin osalta siis). Haaste puuttuu, ratilla ja simuohjauksellakin lähes koko pätkän pystyy käytännössä tuuppaamaan kaasu pohjassa alusta loppuun. Sora oli ainut syy miksi olisin tuon saattanut ostaa, mutta ei vaan tule vähille rahoille tarpeeksi vastinetta näillä eväillä joten WRC tilaukseen ja tämä enemmän tarvitsevalle. Toivon mukaan Horizonin tulo kuvioihin tarkoittaa että se oikia vorssa painottuu jatkossa enemmän reissingin puolelle. Esim. kiva uramoodi puuduttavan ja väkinäisen jyystämisen sijaan olis cova. Saisivat hyödyntää esim. tuota ALMS-kuviota muutenkin kun DLC-nyhtämisen muodossa.
Koolon Descendens

Koolon Descendens 10.10.2012

• 0
Aluksi en osannu päättää tykkäänkö vai en: ihan mukavaahan tuo kruisinki oli hetken mut sit rupes ärsyttämään liika arcademaisuus. Toisaalta tuntui kyllä parhaalta arcade-kaahailulta mitä oon pelannu mutta mutta... ne ei vaan oo mun juttu. Jotenki odotukset oli vähän toista kun peli kuitenki Forza-nimikkeellä kulkee. Voi olla että peli jossain vaiheessa jopa hyllystä löytyy mutta ei todellakaan mikään kiire tätä hankkia.
Koolon Descendens

Koolon Descendens 10.10.2012

• 0
Macela94 wrote: Huvittavaa kun näyttää siltä että porukka odotti tästä jotain Forza 5:sta.. Kuvitellaan jos tämän nimi olis vaikka Test Drive Unlimited 3, niin varmasti olis parempi vastaanotto. Onhan tossa omat miinuksensa, mutta vaikuttaa jollain tavalla parhaalta peliltä omassa kategoriassaan, vai onko joku toista mieltä?
Hyvin kiteytetty, ehkä isoin ongelma on tässä nimenomaan toi "Forza"-nimike :)
Ac3Way

Ac3Way 10.10.2012

• 1
Macela94 wrote: Huvittavaa kun näyttää siltä että porukka odotti tästä jotain Forza 5:sta.. Kuvitellaan jos tämän nimi olis vaikka Test Drive Unlimited 3, niin varmasti olis parempi vastaanotto. Onhan tossa omat miinuksensa, mutta vaikuttaa jollain tavalla parhaalta peliltä omassa kategoriassaan, vai onko joku toista mieltä?
Näinhän se menee, toki moni varmasti odotti samanlaisia fysiikoita ja ohjausta mitä Forza Motorsports-sarjassa. Niinhän ne lupasivat, mutta huijasivat. Ihan hauska ja hyvä arcadepeli, kyllä tuota sohvalta pienessä kaljassa pelaisi. Ei siitä paljon muuhun kyllä ole.
Mudinski

Mudinski 10.10.2012

• 1
Eissin kanssa samoilla linjoilla. Jos ohjattavuus olisi samankaltainen kuin FM4, niin löytäisi peli hyllystäni paikan, mutta kun ei niin ei. Voi olla, että ohjaus tuntuu samalle normaalilla ohjauksella, mutta ainakaan minä en löytänyt yhtään samaa tunnetta simulaatio ohjauksella verrattuna FM4. Omassa kategoriassaan vielläkin parempi, jos olisi tuo FM4 ohjattavuus...
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 10.10.2012

• 3
Hauska semisimuarcade, paljon mukavampi ajaa kuin TDU2. Mulle maistuu kyllä nää ruisinkipelitkin joten ostolistalle menee. Näissä peleissä parasta on mun mielestä se, että siellä tuntuu jotenki hauskemmalta ajaa niillä "muillakin" autoilla, eli muskelikaaroilla, mersuilla, astonmartineilla jne, joilla tuntuu vähän tyhmältä hinkata F1-rataa. Eli ratahommat motorsportissa ja kruisailut horizonissa. Näköjään nuo valaistusefektit ja muut namigrafiikat on revitty resoluution kustannuksella. FullHD-tykillä pelatessa iskee vähän silmään miten matalalla resolla peli rendaa, häiritsee esim. jonkun mainitsemana mittariston suttuisuutena jne. Mutta näin se vaan on X360-papalla tehtävä jos haluaa tuon näköisen pelin. Fyssasta sen verran että kyllähän se sentään puskee, sladittaa ja lukittaa jarruja, ja autoilla on sama massan ja alustan liikkumisen tunne kuin Forza4:ssä. Tuo aneeminen nelikko-Mitsu ehkä osaltaan vaikuttaa siihen ympäripyöreeseen ajofiilikseen. Kannattaa muistaa että Forza 5:hän ei katoa mihinkään vaan ilmestyy varmaan ens vuonna tai sitten uuden Xboxin julkaisupelinä, ja veikkaan että siinä viedään vaan entistä parempaan suuntaan tuo Motorsport. Täysin HC-peliksi rupeaminen olisi tietysti taloudellinen itsari, mutta eihän nuo autovistat ja kinect-ohjaukset mielestäni peliä meiltä pilanneet.
zapekk

zapekk 10.10.2012 (edit 10.10.2012)

• 1
Vähän jäi kyllä harmittamaan, että tuo Mitsu oli ainoa free roam auto. Ei kauhean tehokas + Neliveto = Tylsä... Musse tai viperi olisi ollut kiva.
Mudinski wrote: En osta. Hyi hyi. En tiedä, kuinka paljon ohjattavuutta pystyy muuttamaan tuolta asetuksista sitten ? Jäi se kokeilematta... Luisuminen älyttömän helpoksi tehty, kun pyörät tuntuvat kääntyvän 2x enemmän kuin Forza 4... Odotukset oli korkeammalla. Noh, onneksi muutakin pelattavaa tulossa tässä 2kk sisään, kuin tämä :) Hyi hyi.
Saanko kysyä, että pelasitko edes ensimmäistä pientä kilpailu, jonka jälkeen ajoavut saa pois? Pitäii ostaa uusi töllö. Jokin melko halapa. Hyvä? En muista miten linkki tehtiin. http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/televisiot/LT27B300EWXE/samsung-27-led-tv-naytto-lt27b300ew
Yoreeh

Yoreeh 10.10.2012

• 0
Forzamotorsport.net:n foorumeilla oli jotain juttua, että demossa ei sais STM:ää kytkettyä pois. Vois selittää yllättävän hyvät kaarreominaisuudet kaikissa autoissa. Itselläni on tuosta pelista halvin mahdollinen ååland-versio ennakkotilauksessa. Ei harmita vielä. Ehkä siitä riittää viihdettä joksikin viikoksi.
Mudinski

Mudinski 10.10.2012

• 0
zapekk wrote: Saanko kysyä, että pelasitko edes ensimmäistä pientä kilpailu, jonka jälkeen ajoavut saa pois?
Ajoin kyllä ihan kaikki kolme kisaa ja viellä jatkoin vapaata ajelua sen jälkeen...
RauhaMees

RauhaMees 10.10.2012

• 4
Räyhä kyllä tykkäsi horizonista täysin. Juuri tämän tapaista oon halunnu. Mitä ohjattavuuteen tulee, niin aika samalta se tuntui forza 4ssa kuin horizonissa. Vähän joutui säätää ratin asetuksia. Hudit otin heti pois, mutta tietenkin kun ajoi nopeuskameraan niin ruudulle pamahtaa numeroita. Itseäni tuo putkimainen ajelu ei haittaa, koska ei mua tee mieli ajaa tuol pöpelikös. Tiellä kruisailen mukavasti. Ja ne jotka sanoi että ei savua tuu muka renkaista, nii juuri sieltähän se tulee. Parempi savu kuin forza 4:ssa. Renkaiden tarvii olla lämpöiset ennen kuin niistä mitään savua tulee. Yhteenvetona voisin sanoa, että horizon on bile peli. Se ei ole tarkoitettu HC kuskeille. Sitä ei ole tarkoitettu ralli peliksi sitä ei ole tarkoitettu drifti peliksi. Se on vain kruisinki ja hauskanpito peli. Itse tämn pelin olen ennakko tilannu ja tulen pelaamaan puhki asti. Tämä on vain oma mielipiteeni.
helluvaweevil

helluvaweevil 10.10.2012 (edit 10.10.2012)

• 0
Rayha300 wrote: Räyhä kyllä tykkäsi horizonista täysin. Juuri tämän tapaista oon halunnu. Mitä ohjattavuuteen tulee, niin aika samalta se tuntui forza 4ssa kuin horizonissa. Vähän joutui säätää ratin asetuksia. Hudit otin heti pois, mutta tietenkin kun ajoi nopeuskameraan niin ruudulle pamahtaa numeroita. Itseäni tuo putkimainen ajelu ei haittaa, koska ei mua tee mieli ajaa tuol pöpelikös. Tiellä kruisailen mukavasti. Ja ne jotka sanoi että ei savua tuu muka renkaista, nii juuri sieltähän se tulee. Parempi savu kuin forza 4:ssa. Renkaiden tarvii olla lämpöiset ennen kuin niistä mitään savua tulee. Yhteenvetona voisin sanoa, että horizon on bile peli. Se ei ole tarkoitettu HC kuskeille. Sitä ei ole tarkoitettu ralli peliksi sitä ei ole tarkoitettu drifti peliksi. Se on vain kruisinki ja hauskanpito peli. Itse tämn pelin olen ennakko tilannu ja tulen pelaamaan puhki asti. Tämä on vain oma mielipiteeni. kriftataan auringon laskuun
Rintala

Rintala 10.10.2012

• 2
Rayha300 wrote: Räyhä kyllä tykkäsi horizonista täysin. Juuri tämän tapaista oon halunnu. Mitä ohjattavuuteen tulee, niin aika samalta se tuntui forza 4ssa kuin horizonissa. Vähän joutui säätää ratin asetuksia. Hudit otin heti pois, mutta tietenkin kun ajoi nopeuskameraan niin ruudulle pamahtaa numeroita. Itseäni tuo putkimainen ajelu ei haittaa, koska ei mua tee mieli ajaa tuol pöpelikös. Tiellä kruisailen mukavasti. Ja ne jotka sanoi että ei savua tuu muka renkaista, nii juuri sieltähän se tulee. Parempi savu kuin forza 4:ssa. Renkaiden tarvii olla lämpöiset ennen kuin niistä mitään savua tulee. Yhteenvetona voisin sanoa, että horizon on bile peli. Se ei ole tarkoitettu HC kuskeille. Sitä ei ole tarkoitettu ralli peliksi sitä ei ole tarkoitettu drifti peliksi. Se on vain kruisinki ja hauskanpito peli. Itse tämn pelin olen ennakko tilannu ja tulen pelaamaan puhki asti. Tämä on vain oma mielipiteeni.
Mää paukutan sun kanssa tän pelin ihan rikki puhki. Ja eikös sen pisteytys jutun saanut myös erikseen pois näkyviltä?
RauhaMees

RauhaMees 10.10.2012

• 0
Rintala wrote: Mää paukutan sun kanssa tän pelin ihan rikki puhki. Ja eikös sen pisteytys jutun saanut myös erikseen pois näkyviltä?
En tiedä. Laitoin kaiken tuolta hudista pois. Tai sitte olin sekasin ku niitä säädin. @ Helluwa: Just näin :) Kriftataan auringon laskuun.
Jupe San

Jupe San 10.10.2012 (edit 10.10.2012)

• 0
^ True drifters drift till the sunrise. Ihan jees cruisinki peli, kyllä tuon pelin joskus vois hommata. Toivon vaan että koko versiosta löytyis vielä tiukempia vuoristo teitä, joissa vois vähän matalampi tehoisia autoja sitten rääkätä.
pokalemestari

pokalemestari 10.10.2012

• 4
Parasta demossa oli kun ruudulle lävähti "Sivuluisuosuma".
MehuSukka

MehuSukka 10.10.2012

• 0
Miekin pidin tästä, vähän vaihtelua siihen tiukkaan hampaat irvissä kisaamiseen radalla. Ohjaus sunmuut muuttujat ei ehkä vastaa tuttua FM-tasoa, mut eipä tätä voi siihen verratakkaan eikä pidäkkään verrata. Kantaa ehkä Forza-lätkää muttei Motorsport-nimeä. Aidat ny vähän jyrsii ja soralla ajo ei iha vastaa WRC 3:sen tasoa.
djrunkkari

djrunkkari 10.10.2012

• 0
Rintala wrote: Ja eikös sen pisteytys jutun saanut myös erikseen pois näkyviltä?
Saa pois.

Write a post

Sign in to post a post.