- 0
Forum - General Discussion
Forza Motorsport 5
http://www.twitch.tv/jova1982
- 0
Kertoo mitä haluu nähä
- 1
Tee jotain! Aja. :)
- 0
mitä pitäs ajaa? Kappakassia D luokassa vai F1 autoo X luokassa vai jotain siltä väliltä
- 0
Ihan **tun sama, mie lähen kohta rillille jos ei ala tapahtumaan. :D
- 0
Missasin ton kisan alun joten muutama minuutti menee
- 1
malttia malttia
- 0
Ja saa tuolla twitchin puolella puhua... Helpompi seurata eikä tänne tuu "spämmiä"
- 1
Ei pysty, ei oo Twitch-tunnareita eikä facebookia.
- 0
No ny lähetään vetämään TimeAttack Champianshippiä Twitchissä.
Idea, alle C luokan auto lähtökkohtana, "kaikki sisään" buildi, ja 15 minuuttia aikaa saada hyvä aika
Itellä tähtimessä päästä siihen tuttuun turvalliseen keskiluokkaan
- 0
Ei oikeen tuo striimi tehny pelille oikeutta, ei edes se Sebringin vika mutka näyttäny sen pomppusemmalta. Mutta vorssaahan sie näytit ajavan.
- 0
Juu mun upload ei oo ihan optimaalinen, ja kun oon niin mitäänsanomaton tekijä twitchissä ni ei tuu kunnon resoluutiolla.
Ja sebringin vika mutka... Juu ei se tunnu kovin epätasaselta noilla mun autoilla kun miltei kaikissa on alustan korkeus välillä 40-70% säätövarasta. eikä kuten FM4 tyylillä 0-15% säätövarasta.
- 0
Paljo teil on uppi. Ja näin mielenkiinnosta kysyn onko striimaus vaa napin painamista vai joutuuko säätää asetuksia?
- 0
XBonella on Twitch appi jolla pystyy suoraan striimaamaan Twitchille.
- 0
Sen mä tiesin, mutta mietin vaa ett onko siinä säätöjä vai onko se vaa painat nappia ja xbone säätää ite netin mukaa
- 1
Xbone säätää iahn ittekseen kaiken, itte ei tarvii muuta tehä ku nimetä striimi ja painaa lähetä. Uppi on 2.5-3 mbps tasoa
- 0
Ja parahis forza championship, on vaan neljä pelaajaa, ja mä oon kuskina ylivoimanen, joten varmaan aika tylsää katottavaa http://www.twitch.tv/jova1982
- 0
Tää lataus-/asennusaika hajottaa... voi jeesuskristusmaarianpoika!!!!
Kauanko muilla latas/asensi? Millä netillä?
- 0
Pystyy vissin pelaamaan samanaikaisesti kunhan päsee yli tietyn prosenttimäärän.
- 0
Pystyy pelaamaan jostain 40-50% paikkeilta joskin rata on täynnä ventoja sillon