Forum - General Discussion

Profiili tuhoutui.

ariko

ariko 18.03.2009

• 0
^ Kiitos noista tiedoista (Kirves ja Ac3Way), täytyy varmaan hankkia tuo muistikortti. Tuli uusi boksi niin ei siellä mitään johtoa ollu ja vanha kovo on vain 12 Gigaa.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 18.03.2009 (edit 18.03.2009)

• 0
Tuossa linkki lomakkeeseen, jolla pitäisi saada datansiirtokaapeli ilmaiseksi: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/1DEF211D-FD0E-449B-BBE7-088D07C8D58B/0/FI.pdf Ja koskee siis 20 GB -> 120 GB, jotain välimallia (60 GB) taisi välillä olla saatavilla, mutta siihen ilmeisesti tällä ei voi datansiirtoa jostain syystä tehdä. Niin, voi tuo piuhan hankinta kai onnistua Mikkisoftan puhelintuen kautta. Toi lappu tarttee näköjään lähettää Britteihin...
SIL0KKI

SIL0KKI 19.03.2009

• 0
TeroKortelainen kirjoitti 18.03.2009 16:17: Tuossa linkki lomakkeeseen, jolla pitäisi saada datansiirtokaapeli ilmaiseksi: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/1DEF211D-FD0E-449B-BBE7-088D07C8D58B/0/FI.pdf Ja koskee siis 20 GB -> 120 GB, jotain välimallia (60 GB) taisi välillä olla saatavilla, mutta siihen ilmeisesti tällä ei voi datansiirtoa jostain syystä tehdä. Niin, voi tuo piuhan hankinta kai onnistua Mikkisoftan puhelintuen kautta. Toi lappu tarttee näköjään lähettää Britteihin...
kuulin että vaativat ton piuhan saamiseen kaverin boxin sarjanumeron, eli kannattaa pyytää varmuudeksi jonkun kaverin boxin sarjanro(jos toi tieto pitää paikkansa). mulla on kyllä tommenen kaapeli, että jos homma menee hankalaksi niin ilmoittele.voin postikuluilla lainata sen.
ariko

ariko 20.03.2009

• 0
SIL0KKI kirjoitti 19.03.2009 12:21: mulla on kyllä tommenen kaapeli, että jos homma menee hankalaksi niin ilmoittele.voin postikuluilla lainata sen.
Kiitos SIL0KKI lainatarjouksesta, sain muistikortin ja sillä siirrettyä 350 autoa, maalit, säädöt ja n.18,5 milj. cr. Nyt voi taas jatkaa "uraa"
SIL0KKI

SIL0KKI 29.03.2009 (edit 29.03.2009)

• 0
ariko kirjoitti 20.03.2009 15:11:
SIL0KKI kirjoitti 19.03.2009 12:21: mulla on kyllä tommenen kaapeli, että jos homma menee hankalaksi niin ilmoittele.voin postikuluilla lainata sen.
Kiitos SIL0KKI lainatarjouksesta, sain muistikortin ja sillä siirrettyä 350 autoa, maalit, säädöt ja n.18,5 milj. cr. Nyt voi taas jatkaa "uraa"
laitoin tän nyt tännekin.. Unfortunately if you are receiving this message at the "Press A to Continue" screen it means that your profile is corrupted, and must be deleted. You will have to start a new profile and you will lose all of your cars and potentially paintjobs as well. If you have some of your designs saved to the catalog, then you may be able to re-apply them once you have deleted your profile. The same should apply for your tunes, however I cannot be 100% sure. Your downloaded content will still be available, as it is tied to your console and not your profile. I am very sorry for your loss and I wish I could provide you with a better solution. Here are the steps to delete your profile. In the "System" blade of the dashboard select "Memory". From there select the device that holds the Forza 2 profile information (should be Hard Drive). Then select "Games" and scroll down to "Forza Motorsport 2". In this menu you will see all the game save files from this console. Look for the name of the active gamertag and underneath it will say "Saved Game". Delete that file and your profile will no longer exist the next time you boot up Forza 2. Once again I am very sorry for your loss as I completely understand how much work it takes to build up your career in Forza Motorsport 2. Thanks, Landin elikkä mulla on toi kaapeli, mutta sillä ei saa sirrettyä 120g kovolta mitään takaisin 20g kovolle. saiko joku siis pelastettua rassit ja tuunaukset muistikortilla? mulla on 20 g kovo, laitoin siihen recover gamertag, mutta ura alkaa alusta, pystyn pelaamaan samalla gamertägillä kuin ennenkin, ja saamaan noista myyntiautoista rahaa. paskalla säkällä jos muistikorttihomma ei toimi menee ainakin kymmene unicornia, n 20 LEtä ja muutama kymmenen muuten vaan hyvää TMlta ostettua rassia.niin ja 30 miltsiä kredittejä,joista 15 milliä menee ton kisan palkintoihin :( eli pummaan tässä autoja, pystyykö esim BBT antamaan mulle shooting starin ja cupran(ostin ne teiltä mut ura alkoi alusta eikä o mitään tallissa)? jos muilla on ylimääräisiä rasseja niin kelpaa kyllä mulla on nyt kredittejä 200k, makselen kyllä takaisin kunhan san ton kisan palkintokreditit makseltua. tai jos täällä on joku kredittikroisos, niin onnistusiko laina? omalla tiimillä ei o kuin tiimirassit, oon itse jaellut niille pököistä saatuja rahoja jne eli oon aika lirissä jos muistikorttikikka ei toimi. oivoi :( toivottavasti joku ilmoittaa ilouutisen että toi muistikorttikikka toimii. lisäkysymys: jos muistikorttikikka ei toimi ja joutuu tekemään uuden tägin,niin hyvittääkö mikkisofta live-ajan,ostin just 13kk aikaa, ja perkele jos sekin aika menee kankkulan kaivoon.äziimentit vissiin katoaa(?). no, sillä ei o väliä mut kaverilistan joutuu tekeen uusiksi jne. Edit: joku oli onnistunut saamaan kakkoskovolla olevat seivit takasin miten?
kurppak

kurppak 29.03.2009

• 0
No jos sulla on siellä toisella kovalevyllä edes jotain tallessa, niin kyllä ne voi siihen uuteen kovoon muistikortilla siirtää. Tuskinpa profiilitietojen siirteleminen kovosta toiseen mitään auttaa (120 Gb -> 20 Gb -> 120 Gb).
SIL0KKI

SIL0KKI 29.03.2009

• 0
kurppak kirjoitti 29.03.2009 11:34: No jos sulla on siellä toisella kovalevyllä edes jotain tallessa, niin kyllä ne voi siihen uuteen kovoon muistikortilla siirtää. Tuskinpa profiilitietojen siirteleminen kovosta toiseen mitään auttaa (120 Gb -> 20 Gb -> 120 Gb).
toisella kovolla on pelkkä tägi,forza toimii siinä, mutta jos käyttää useaa tallennusvälinettä, niin se taas johtaa ajan mitaan AH-bänniin. no, jokatapauksessa kun joudun 99% varmuudella tekemään uuden tägin forzaa varten niin paskan väliä, käytän kakkoskovoa.

Write a post

Sign in to post a post.