Vastauksena käyttäjälle
Northg7
Northg7 wrote:
Kiva kuulla kommenttia äänimaailmasta, kiitos.
Jotenkin sitä vaan laittaa odotuksia myös hyville ääniefekteille. Oletan, että jos vain matelee lätäkön yli, niin äänikin olisi enemmän sen mukainen(?)
Ainakin itse huomasin, että vauhdilla on merkitystä lammikkoon ajettaessa. En tiedä onko se sitten hidas vauhti ja kova vauhti, eri äänet, vai onko siinä vielä välimuotoja.
Vastauksena käyttäjälle
HLR Juggernaut
HLR Juggernaut wrote:
En tiedä mistä on kuvattu, mutta ei ainakaan kutosesta, Toi on ollu sen intro jo pienen ikuisuuden.
Ok
Edittiä, menee nää viestit hieman ohi silmien :D, lime rocki on kyllä yllättävän hieno rata. Mietin aluksi kun se julkistettiin, että paska rata, lyhyt ja kaikkee. Mutta en tajunnut, että siellä on korkeuseroja noin mukavasti, ja lopussa kirraaavia kurveja, aiai... Pien humlatila, ei kannata ottaa niin tosissaan kirjoitusvirheitä tai ajatuksen juoksua (jos se ikinä on kunnolla juossut, sellasesta hidasta hölkää se ainakin viimeisen vuoden on ollut :D)
Vastauksena käyttäjälle
TuhmaTommi
TuhmaTommi wrote:
Mites sun mielestä toi sadekeli vaikuttaa ajamiseen?
Omasta mielestä linjalla ajaessa ihan normaali pito, vähän ohi linjan huonompi pito ja lätäköissä vesiliirto tai vaikea ohjattavuus tjsp. en osaa seliittä, ******* ******, keltaisen lehden otsikot kertoo loput minun mielipiteestä
Isompaa vaihdetta silmään :P keukeu
ediittä: lammikko meni hyvin, ei lähtenyt luisuun. Ei ole varmaan vaikutusta näin alhaisessa luokassa tuolla lammiskolla. Ja faak olen sekaisin, kirjoittaminen n oin ihan automaattista ja tulee näköjään kauniiisti suomalaisittaain ja islleen ... keukeu
Second edit: joskos sitä hakisi lisää tupapakakkaa ja lantrikii