- 0
tappileipa kirjoitti 28.09.2009 17:59: kauheeta arcadepaskaa tuo demo..toivottavasti kokoversio on iha erilaine!:OSitä toivon minäkin! Tuntuu kyllä valitettavasti siltä että peliä on menty helpottamaan liian paljon massapelaajia varten. Todella sääli:(
- 0
Toisinsanoen tapilla ei ole mitään saumaa pysyä radalla edes tässä demossa ;)Mä ainakin tykkään ihan kympillä tästä!
- 0
Monta laatikkoa tulloo rikottua kun kytkimen kanssa luistuttelua reenaa :--)
"Ooh Snap!":http://www.youtube.com/watch?v=gnX2iosAUxo
- 0
Demosta on jäänyt kuiva ja paska maku.Ois voinut olla vaikka kaksi rataa.Ei tota yhtä jaksa koko aikaa.Eikä hotläpätä.Varikko toivottavasti korjaantuu täys versioon eli tulee toimiva varikko.Porukkaa häärisi siinä ympärillä.Sekin harmittaa kun ei tuu sadetta tässä.Täys versio on varmasti parempi koska demot on aina kokeilua.
- 0
I Rabbit X3 FIN kirjoitti 28.09.2009 20:24: Demosta on jäänyt kuiva ja paska maku.Ois voinut olla vaikka kaksi rataa.Ei tota yhtä jaksa koko aikaa.Eikä hotläpätä.Varikko toivottavasti korjaantuu täys versioon eli tulee toimiva varikko.Porukkaa häärisi siinä ympärillä.Sekin harmittaa kun ei tuu sadetta tässä.Täys versio on varmasti parempi koska demot on aina kokeilua.Ei sitä sadetta tule, se on ollut selvä jo vaikka kuinka pitkään. Miksi ne keskittäisi voimavaroja jonkun kälysen varikkoanimaation tekoon kun sen ajan voi tehdä autoja/ratoja...
- 0
Se oli Gran turismo nelosessakin kiva kun sai valita mitkä renkaat seuraavaksi ja kuinka paljon bensaa tankkiin.No ehkä joskus.Tämä on Forza 2 mutta paremmilla grafiikoilla ja muilla.
- 0
Olen edelleen sitä mieltä että demon "vääryydestä" valitetaan siksi että tuntuma on erilainen kuin se mihin Forza 2:ssa on totuttu, ei siksi että tuntuma on huono. Ajakaa sitä pidemmän aikaa hotlap-moodissa ja painakaa niitä autoja kunnolla, varsinkin porssea joka on demon autoista ainoa äkäisempi vehje.
Suurin itku tuntuu liittyvän siihen kun perä ei irtoa. Noh, evo ja volkkari on nelivetoja, mini on kippo ja california ei vakiokunnossa todellakaan ole mikään driftisilvia vaan 1600-kiloinen bulevardikruiseri. Porsse ei olekaan enää niin lempeä; jos ette joudu varomaan kaasua, ette aja tarpeeksi lujaa. Ja kokeilkaa antaa vähän kahvaa, antaa hetken auton kääntyä luisuun ja sitten säädeltyä kaasua perään... eipä oo driftaus helppoa mutta mielestäni todella hauskaa.
Minä väitän suoraan että Forza 2:n yliherkkä luistelu on väärin ja tämä uusi on oikein :D ja arcade-pelit on edelleen jossain ihan muualla.
- 0
Mulla on kyllä päinvastaset mietteet tän päivän session jälkeen.
Kun alkaa tosissaan yrittämään nopeita aikoja, niin auto karkaa aika helposti käsistä. Ajan siis ilman mitään apuja ja käytän kytkintä. Yksikään auto ei mene kun raiteilla, Mini tuntuu melkein vaikeimmalta autolta ajaa :D
Ajaminen tuntuu kokoajan paremmalta mitä enemmän ajaa. En ole pettynyt demoon ollenkaan.. Odotukset tän pelin suhteen kanssa on tietty aika kovat, niin en yhtään ihmettele, että osa porukasta on vähän pettynyt. FM2 on helvetin hyvä peli, siitä on vaikea parantaa. Demon perusteella T10 on onnistunut edes hiukan..UGH!
- 0
Siinäs näette.
- 0
Sunsh1ne FI kirjoitti 28.09.2009 20:42: Olen edelleen sitä mieltä että demon "vääryydestä" valitetaan siksi että tuntuma on erilainen kuin se mihin Forza 2:ssa on totuttu, ei siksi että tuntuma on huono. Ajakaa sitä pidemmän aikaa hotlap-moodissa ja painakaa niitä autoja kunnolla, varsinkin porssea joka on demon autoista ainoa äkäisempi vehje. Suurin itku tuntuu liittyvän siihen kun perä ei irtoa. Noh, evo ja volkkari on nelivetoja, mini on kippo ja california ei vakiokunnossa todellakaan ole mikään driftisilvia vaan 1600-kiloinen bulevardikruiseri. Porsse ei olekaan enää niin lempeä; jos ette joudu varomaan kaasua, ette aja tarpeeksi lujaa. Ja kokeilkaa antaa vähän kahvaa, antaa hetken auton kääntyä luisuun ja sitten säädeltyä kaasua perään... eipä oo driftaus helppoa mutta mielestäni todella hauskaa. Minä väitän suoraan että Forza 2:n yliherkkä luistelu on väärin ja tämä uusi on oikein :D ja arcade-pelit on edelleen jossain ihan muualla.En vois olla enempää samaa mieltä :) Onneks on päästy eroon Forza kakkosen jääradoista.
- 0
RaabForRehab kirjoitti 28.09.2009 20:45: Mulla on kyllä päinvastaset mietteet tän päivän session jälkeen. Kun alkaa tosissaan yrittämään nopeita aikoja, niin auto karkaa aika helposti käsistä. Ajan siis ilman mitään apuja ja käytän kytkintä. Yksikään auto ei mene kun raiteilla, Mini tuntuu melkein vaikeimmalta autolta ajaa :D Ajaminen tuntuu kokoajan paremmalta mitä enemmän ajaa. En ole pettynyt demoon ollenkaan.. Odotukset tän pelin suhteen kanssa on tietty aika kovat, niin en yhtään ihmettele, että osa porukasta on vähän pettynyt. FM2 on helvetin hyvä peli, siitä on vaikea parantaa. Demon perusteella T10 on onnistunut edes hiukan..UGH!Tää on niin totta! Auto on siis helppo ajaa jos vaan ajaa ja köröttelee, mut kun alkaa hakee rajojansa niin kyllä se perä siihen vierellekkin puskee monesti :) Hyvin huomaa miten realistinen se on ku vartaa vaikka miniä pelissä -> Mazda MPS3 autoon jota olen oikeassa elämässä ajanut.. Todella samanlainen fiilis tuli kyllä.. Menkää koittamaan jos ette usko.. Itse ajattelin mennä kokeilemaan joskus tässä Mitsun Evo x:n jotta näkee onko se vertailukohde pelille :) Ja paljon pahennusta aiheuttaneet äänet on kuitenki aika kivat.. Kuunnelkaas porssestakin pelkkiä moottori ääniä (säätäkää asetukset valikosta) niin kyllä se paukkuu kanssa kuten kilpaautot.. Vähän raakuutta puuttuu mut toi on toikin parempi ku ei mitää :) Peliä odotan ja uskon 99% varmuudella etten ees koske forza 2:seen kun ton olen saanut... ellen jossain muistelokisoissa.. Sori kun tuli pitkä postaus..
- 0
RaabForRehab kirjoitti 28.09.2009 20:45: Mulla on kyllä päinvastaset mietteet tän päivän session jälkeen. Kun alkaa tosissaan yrittämään nopeita aikoja, niin auto karkaa aika helposti käsistä. Ajan siis ilman mitään apuja ja käytän kytkintä. Yksikään auto ei mene kun raiteilla, Mini tuntuu melkein vaikeimmalta autolta ajaa :D Ajaminen tuntuu kokoajan paremmalta mitä enemmän ajaa. En ole pettynyt demoon ollenkaan.. Odotukset tän pelin suhteen kanssa on tietty aika kovat, niin en yhtään ihmettele, että osa porukasta on vähän pettynyt. FM2 on helvetin hyvä peli, siitä on vaikea parantaa. Demon perusteella T10 on onnistunut edes hiukan..UGH!Aikalailla samoilla linjoilla. Mini on vaikein ja niinhän sen oikeastaan pitääkin olla. Muut ovat jo vähän urheilullisempia autoja mutta Mini on pikkuruinen etuveto. Sekin on aivan varmasti helpommin ajettava radalla jossa ei ole noin paljon ala/ylämäkiä.
- 0
Uusi video FXX:stä -> http://www.youtube.com/user/Turn10Studios#play/uploads/0/PBAjLRkt9ow
Aika kivasti näyttää toimivan toi lcd-näyttö :)
- 0
villek00 wrote 09/29/2009 @ 05:59: Uusi video FXX:stä -> http://www.youtube.com/user/Turn10Studios#play/uploads/0/PBAjLRkt9ow Aika kivasti näyttää toimivan toi lcd-näyttö :)Hieno viteo... Ja kyllä täytyy täältäkin suunnalta todeta, että ensimmäinen demon pelikerta oli pettymys. Mutta nyt kun sitä on useamman kerran tullu tahkottua, niin aina vain tuntuu paremmalta. Aikuisten oikeasti nopeesti ajaminen ei todellakaan ole helppoa, esim. Porschella yrität löytää juuri oikean kohdan avata kaasu mutkissa, ettei perä irtoa, ja Mini myös puskee ihan kivasti. Alan kyllä pitää tästä kolmosen ajotuntumasta enemmän kuin kakkosen. Ei oikeat takavetoiset autot luistele pitkin rataa, jos vähänkin kaasua antaa. Ja ääniasetuksia kun vähän säätelee, myös nuo autot kuulostavat ihan siedettäviltä, Porschekin paukahtelee kivasti. Kokoversiota odotellessa, ei tästä voi tulla kuin hyvä :) Jos ei tykkää, ei tarvi ostaa. Itse ostan ainakin.
- 0
Kyllä minäkin olen tuosta ajotuntumasta ihan samaa mieltä monen muun kanssa,helvatan hyvähän se on,vaatii vain hieman enemmän totuttelua.
Jos yrittää ottaa pirsseistä kaiken irti hyvän ajan saamiseksi,niin kyllä mulla ainakin oli erittäin paljon vaikeuksia saada auto kulkemaan luistelematta jouhevasti mutkien läpi.Mini puskee kivasti,nelivedot lähtevät nelipyöräluisuun ja takavedoilla perse irtoaa helposti,kun auton rajoja hakee ihan tosissaan.
Varikoille en kaipaa mitään äijiä hääräämään auton ympärille,mutta kovasti tykkäisin,jos varikolle mentäessä voisi päättää mitä autolle tehdään esim.kuinka monelle kierrokselle bensaa laitetaan tankkiin.Taktikointi on kuitenkin erittäin tärkeä osa autourheilua ja nyt taitaa käydä niin ettei sitä voi pelissä toteuttaa.Tai mistä sen vielä tietää,kun kyseessä on vasta pelin demo.
Erittäin hyvillä fiiliksillä peliä odotan,paljon paremmilla kuin ensitestauksen jälkeen.Kaikille,joilla on demosta huonot fiilarit,suosittelen lisää ajamista ja "uuteen" ajotuntumaan tutustumista.
UGH! Olen puhunut!
- 0
villek00 kirjoitti 29.09.2009 05:59: Uusi video FXX:stä -> http://www.youtube.com/user/Turn10Studios#play/uploads/0/PBAjLRkt9ow Aika kivasti näyttää toimivan toi lcd-näyttö :)Oli muuten Landin kuka tota ajoi :)
- 0
RaabForRehab wrote 09/29/2009 @ 08:56:Totta, olis nyt edes vähäsen riftannu :Dvillek00 kirjoitti 29.09.2009 05:59: Uusi video FXX:stä -> http://www.youtube.com/user/Turn10Studios#play/uploads/0/PBAjLRkt9ow Aika kivasti näyttää toimivan toi lcd-näyttö :)Oli muuten Landin kuka tota ajoi :)