- 0
Forum - General Discussion
Forza 4
No lol joku sadas sivu.
- 0
Oon köyhä eikä mulla ei oo liveä, eikä forzaa, eikä tuu, pitkään aikaan, **ttu..
No huijasin tilillä miljoona markkaa ei vaan huvita pelata teijän kanssa! hähähähää ette jää mistään paitsi....
vituttaa olla köyhä...
...vittuako valitan, en mä oo köyhä...
oon vaa päättäny että jokin on tärkeempi ku jokin muu... lul homoa...
SE ON PERJANTAI!
hommaan forzan ja liven joskus, ehkä, joo
*pullo on kaveri*
soriiii..
- 0
hienotarinaveliseni.jpg
- 0
Hyvää joulua.
- 0
God jul til alle små gutter!
Ei näy postiautoo perk....
- 0
Mä en ymmärrä tota itkemistä siitä että posti ei kulje ja kaupat ei toimita ajoissa.. Käykää hakemassa sieltä kaupasta niin varmistuu se perille tuleminen 100% varmasti.
- 0
80km päässä mulle lähin kauppa josta Forza 4:n saa. Mutta minä en ole itkenyt koska se tulee, kun siitä olen varma ettei tälle viikolle tule.
- 0
No LOL joku Clarkson höpöttelee miun telkkarissa. :)
- 0
ilttu viel pari tuntii odottamist sit pääsee pelaa omnom.
- 0
Autosta kuuluu huuteloa tänne asti ... hassua miun mielestä se kuullostaa ihan Sfäden käpylehmältä.
Baniikissa mie olen vaan ahminut Arnoldin donitseja ja nyäkkäilly ... tässä hommassa kestää ...
- 0
Piinaavaa odotella kun asentuu tonne kovalevylle.
- 2
Menkää ihmiset töihin!
- 0
Ensin kesti asennuksessa ja sitten LCE sisällön lataamisessa :D
- 1
Eräillä sentään on jo se peli...
- 1
Kusti kävi ja eikun lataan.
- 0
Onko kukaan kuullut Markantalosta mitään? Mulla ei ole edes käsittelypäivämäärää näkyvissä LCE-tilauksen kohdalla :D Noh, Dark Souls ja Dead Island sen verran kesken että tekemistä riittää.
- 0
Sunsh1ne FI wrote: Onko kukaan kuullut Markantalosta mitään? Mulla ei ole edes käsittelypäivämäärää näkyvissä LCE-tilauksen kohdalla :D Noh, Dark Souls ja Dead Island sen verran kesken että tekemistä riittää.Tuli vaan että jostain on lähtenyt ja kuljetusliike Brev(?) hoitaa toimituksen. Sekin viittaa johonkin ruotsalaiseen firmaan ja jokuhan tuossa sanoi että niiden keskusvarasto taitaa olla Ruotsissa. Kyllä on hanurista tuo touhu, turha tilata tuoltakaan enää mitään jos on joku kovempi julkaisu.
- 0
Markantalosta pistin itekki LCE:n ennakkoon, sähköpostiin tuli vaan "kuitti" ei muuta kuulunu...
- 0
Prkl... LCE:n mukana tulleet Launch Bonus Car Pack ja Limited Edition DLC Content-koodit bugaa.
Marketplace -> Redeem Code -> molemmat lataukset pompsahti suoraan 1-2%:sta 100%:iin ja lukittua näyttää pelissä. Mitään virheilmoituksia tms. ei tullut.
Launch Track Pack latas normisti samoin kuin se ilmainen M5. Muilla LCE-miähillä samaa ropleemaa tai tietääkö joku mistä kysellä uusia koodeja?
- 0
Uusi ongelma.