- 0
Forum - General Discussion
Forza 4
Ne menee suoraan talliin.
- 0
Ei tullu ei, no maanantaina si.
- 0
FINBULLET wrote: Ne menee suoraan talliin.mistä löytyy ford ka...
- 0
Verkkokauppa petti mua, ei toimittanut Forzaa julkkariksi :D
Mitenkähän mahtaa olla tuon palautuksen kanssa Verkkokaupalle ? Ahvenanmaalta tilattu... Onnistuukohan edes ?
Aattelin jos hakisi viellä tänään ihan kylmällä valuutalla Forzan kaupasta...
- 0
FGB Mudi wrote: Verkkokauppa petti mua, ei toimittanut Forzaa julkkariksi :D Mitenkähän mahtaa olla tuon palautuksen kanssa Verkkokaupalle ? Ahvenanmaalta tilattu... Onnistuukohan edes ? Aattelin jos hakisi viellä tänään ihan kylmällä valuutalla Forzan kaupasta...Palautusoikeus on 14 päivää, jokaisessa tuotteessa ja se tarkoittaa myös nettikauppaa.. Jos haluat vielä hyvän omantunnon, niin soitat ja sanot että Böxi meni särki ja en tee pelillä mitään..
- 0
Eipä saaneet Markantalostakaan tänne julkkariksi, en sitä kyllä sitä odottanukkaan, mutta pieni tunne oli että tuliskohan. Nyt tuntuu siltä ettei tule vielä maanantainakaan.
- 1
Jumat tsuikka ne on tehny hienoks Fujimi Kaidon! :P
- 0
Huhhuh toi AI osaa vetää välillä röyhkeästi. Pari kertaa jo pyöräyttänyt mut kun olen nätisti ohi mennyt.
- 0
MrD St Jimmy wrote: Huhhuh toi AI osaa vetää välillä röyhkeästi. Pari kertaa jo pyöräyttänyt mut kun olen nätisti ohi mennyt.reilu peli ei ikinä ole oikein robottien kanssa...
- 1
Jeejee. Ei tuu forza varmaa tänää. CDON:sta tilasin ja illmoitus oli että tänää tulee. Tiedä sitten.
Mie kestän viikonlopun kuin mies ja odottelen rauhassa. Sehän on vain peli :)
- 0
MrD St Jimmy wrote: Huhhuh toi AI osaa vetää välillä röyhkeästi. Pari kertaa jo pyöräyttänyt mut kun olen nätisti ohi mennyt.osa myös osaa väistää sua jos oot ohittamassa ja tuntuvat tekevän virheitäkin toisinaan, mut ai:n töniminen on edelleen ku taistelis tuulimyllyjä vastaan...
- 0
Uutta autoo tulee joka välissä.Hyvä hyvä.
- 2
yksi huono juttu on OMASTA mielestä se että rahaa ja autoja saa liiaan nopiaa ja helposti.. =/
- 3
mua vituttaa ku tokeneil ostettui autoi ei voi myydä AH:ssa...
mun mielestä tota rahaa tulee just soppelisti, ei tarvii sataa vuotta hakata et saa tunetettuu auton tms. mut ei kuitenkaa nii paljoo et sais heti ostettuu kalleimmatki kopit talliin..
- 0
DarkWarjo wrote: mun mielestä tota rahaa tulee just soppelisti, ei tarvii sataa vuotta hakata et saa tunetettuu auton tms.Samaa mieltä tuosta.
- 0
Rayha300 wrote: Jeejee. Ei tuu forza varmaa tänää. CDON:sta tilasin ja illmoitus oli että tänää tulee. Tiedä sitten. Mie kestän viikonlopun kuin mies ja odottelen rauhassa. Sehän on vain peli :)olen tukenasi, koska mullekkaan ei tule forzaaa nyt :D
- 0
Kuka tulee Forza 3:sta. Please!!!! ^anoo polvillaan^
- 0
Rayha300 wrote: Kuka tulee Forza 3:sta. Please!!!! ^anoo polvillaan^Mie voin tulla, ku mie liityn neloseen enskuunlopussa =)
- 0
mä lähen nyt hakeen nelosta! :P
- 0
Älyttömiä ääniä noissa joissain autoissa.V8 ainakin ärjyy niin perkuleesti.