Forum - General Discussion

Forza 4

FINBULLET

FINBULLET 14.10.2011

• 0
Ne menee suoraan talliin.
Alchemist FI

Alchemist FI 14.10.2011

• 0
Ei tullu ei, no maanantaina si.
Astro 247

Astro 247 14.10.2011

• 0
FINBULLET wrote: Ne menee suoraan talliin.
mistä löytyy ford ka...
Mudinski

Mudinski 14.10.2011

• 0
Verkkokauppa petti mua, ei toimittanut Forzaa julkkariksi :D Mitenkähän mahtaa olla tuon palautuksen kanssa Verkkokaupalle ? Ahvenanmaalta tilattu... Onnistuukohan edes ? Aattelin jos hakisi viellä tänään ihan kylmällä valuutalla Forzan kaupasta...
vaiski75

vaiski75 14.10.2011

• 0
FGB Mudi wrote: Verkkokauppa petti mua, ei toimittanut Forzaa julkkariksi :D Mitenkähän mahtaa olla tuon palautuksen kanssa Verkkokaupalle ? Ahvenanmaalta tilattu... Onnistuukohan edes ? Aattelin jos hakisi viellä tänään ihan kylmällä valuutalla Forzan kaupasta...
Palautusoikeus on 14 päivää, jokaisessa tuotteessa ja se tarkoittaa myös nettikauppaa.. Jos haluat vielä hyvän omantunnon, niin soitat ja sanot että Böxi meni särki ja en tee pelillä mitään..
Mace

Mace 14.10.2011

• 0
Eipä saaneet Markantalostakaan tänne julkkariksi, en sitä kyllä sitä odottanukkaan, mutta pieni tunne oli että tuliskohan. Nyt tuntuu siltä ettei tule vielä maanantainakaan.
BlueMasto

BlueMasto 14.10.2011

• 1
Jumat tsuikka ne on tehny hienoks Fujimi Kaidon! :P
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 14.10.2011

• 0
Huhhuh toi AI osaa vetää välillä röyhkeästi. Pari kertaa jo pyöräyttänyt mut kun olen nätisti ohi mennyt.
Astro 247

Astro 247 14.10.2011

• 0
MrD St Jimmy wrote: Huhhuh toi AI osaa vetää välillä röyhkeästi. Pari kertaa jo pyöräyttänyt mut kun olen nätisti ohi mennyt.
reilu peli ei ikinä ole oikein robottien kanssa...
RauhaMees

RauhaMees 14.10.2011

• 1
Jeejee. Ei tuu forza varmaa tänää. CDON:sta tilasin ja illmoitus oli että tänää tulee. Tiedä sitten. Mie kestän viikonlopun kuin mies ja odottelen rauhassa. Sehän on vain peli :)
DarkWarjo

DarkWarjo 14.10.2011

• 0
MrD St Jimmy wrote: Huhhuh toi AI osaa vetää välillä röyhkeästi. Pari kertaa jo pyöräyttänyt mut kun olen nätisti ohi mennyt.
osa myös osaa väistää sua jos oot ohittamassa ja tuntuvat tekevän virheitäkin toisinaan, mut ai:n töniminen on edelleen ku taistelis tuulimyllyjä vastaan...
FINBULLET

FINBULLET 14.10.2011

• 0
Uutta autoo tulee joka välissä.Hyvä hyvä.
Astro 247

Astro 247 14.10.2011

• 2
yksi huono juttu on OMASTA mielestä se että rahaa ja autoja saa liiaan nopiaa ja helposti.. =/
DarkWarjo

DarkWarjo 14.10.2011

• 3
mua vituttaa ku tokeneil ostettui autoi ei voi myydä AH:ssa... mun mielestä tota rahaa tulee just soppelisti, ei tarvii sataa vuotta hakata et saa tunetettuu auton tms. mut ei kuitenkaa nii paljoo et sais heti ostettuu kalleimmatki kopit talliin..
Latetzki

Latetzki 14.10.2011

• 0
DarkWarjo wrote: mun mielestä tota rahaa tulee just soppelisti, ei tarvii sataa vuotta hakata et saa tunetettuu auton tms.
Samaa mieltä tuosta.
helluvaweevil

helluvaweevil 14.10.2011

• 0
Rayha300 wrote: Jeejee. Ei tuu forza varmaa tänää. CDON:sta tilasin ja illmoitus oli että tänää tulee. Tiedä sitten. Mie kestän viikonlopun kuin mies ja odottelen rauhassa. Sehän on vain peli :)
olen tukenasi, koska mullekkaan ei tule forzaaa nyt :D
RauhaMees

RauhaMees 14.10.2011

• 0
Kuka tulee Forza 3:sta. Please!!!! ^anoo polvillaan^
Tuomo33

Tuomo33 14.10.2011

• 0
Rayha300 wrote: Kuka tulee Forza 3:sta. Please!!!! ^anoo polvillaan^
Mie voin tulla, ku mie liityn neloseen enskuunlopussa =)
OMGxan

OMGxan 14.10.2011

• 0
mä lähen nyt hakeen nelosta! :P
FINBULLET

FINBULLET 14.10.2011

• 0
Älyttömiä ääniä noissa joissain autoissa.V8 ainakin ärjyy niin perkuleesti.

Write a post

Sign in to post a post.