- 1
Forum - General Discussion
Forza 4
Tuli mieleen ku ostin aikoinaan Forza 1:sen nii sain KAIKEN kerralla, mutta nyt tää on menny jo hankalemmaksi, pitää olla kaikki editoinit, ja dlc:t että saa koko pelin.
- 2
I JMM94 I wrote: 25 autoa(ko?) joista seuraavat 14 > Ennakko tilaajille? 1965 Ford Mustang GT Coupe 1997 Lexus SC300 //Mutta jos tosiaan saa Photo-modella Liven kautta noin hyviä kuviaki vielä nii aijaijaiaji.Omaan mieleenkiintoon ainoat kiinostavat.. Eiköhän +kaikki+ lisä materiaali tule taas kaikkien saataville, kuin fm3:messa kävi.. Jos oikein muiostan niin CE lisä osa piti olla vain sen ostaneille, mutta jännästi tuli kaikkien saataville, samoin kuin VIP.. Epäilen vahvasti, että itse pelissä, ja omista otamista kuvista, ei saa tuon tasoista.. Tämä on minun mielipide, joka ei muutu niin pitkään kunnes voin itse sen todeta..
- 1
Olis hyvä jos Editionin ostajille olis jatkossa DLC:t ilmasia, nii johan myis.
- 2
Myös LCE:n mukana?
- 0
I JMM94 I wrote: Myös LCE:n mukana?Ai toi ferrari? Mulle kelpais :)
- 1
siis hä en mää mitään ferraria nää?
- 0
Mutta tosiaan noi kuvat mitä tulee niin nehän on "hypekuvia"...
Muutamia Forza 3:sta
Edit: Ja minkälaisen sain itse pelissä
Että onko se nyt sitä sitte mitä ne kuvat on..
- 0
Mikä se Autovista on?
- 0
Ominaisuus jossa voi avata nokkapellit, takaluukut, ovet ja kattella autoa, sitte tämä Top Gear -herra selittää tietoja autosta ja yms. Joku voi selittää enemmä.
- 0
Ai se on se, en tiennyt sen ominaisuuden nimeä. No hyvä, että selvisi.
- 0
Rayha300 wrote: Ai toi ferrari? Mulle kelpais :)Ferrari? Missä? En mää vaan näe, vaikka tykkäänkin Ferrareista..
- 0
I JMM94 I wrote: Tuli mieleen ku ostin aikoinaan Forza 1:sen nii sain KAIKEN kerralla, mutta nyt tää on menny jo hankalemmaksi, pitää olla kaikki editoinit, ja dlc:t että saa koko pelin.Jokaisessa Forzassa on ollut *levyllä* enemmän autoja kuin edellisissä.
- 1
I JMM94 I wrote: ... Edit: Ja minkälaisen sain itse pelissä Että onko se nyt sitä sitte mitä ne kuvat on..Kattokaas jarruja ;D
- 0
Pure Black40 wrote: Kattokaas jarruja ;DJarrut väärässä paikassa! =O Peruutan ennakkotilaukseni ja rupean ryyppämään.. No en mä nyt oikeasti ala ryyppäämään, mutta tilaukseni peruutan kyllä..
- 0
Väiski on ennakkotilaamassa Forza kolmosta, ei sitä kuule vielä saa ennakkotilattua.
- 0
I JMM94 I wrote: Väiski on ennakkotilaamassa Forza kolmosta, ei sitä kuule vielä saa ennakkotilattua.Kaikkien Imprezojen jarrut on akselin takana ja minun tietääkseni se on niin myös muissakin Sublissa.. Siis kuten tossa alemmassa kuvassa on.. Zaatan olla kyllä väärässä, mutta sitähän minä en myönnä..
- 0
Näin se menee. Alempi on oikein.
- 0
Nyt ku olen lukenut kokonaan "Forza Motorsport 3 Hype" Topicin nii paljo oli kolmoseen haluttu/luultu tulevan
180sx:ää
widebodyä
16 autoa radalla tai edes 12
Layereitä ikkunoihin ja valoihin
kromi ja matta layerit
Sierraa
GT-R:ää
Lopulta vain 2 näistäkin tuli, mitähän nelosen kohdalla... Tuleeko nelosesta Forza 3 vaiko peräti 3.5?
Eivaites, ainaki odotan kovasti jo pelkästää ajettavuudeltansa :P