Forum - General Discussion

Forza 4

Mace

Mace 28.07.2011 (edit 28.07.2011)

• 1
FM1:ssä oli - Forza 4:än tulee Autocross - tekee paluun Yökisat - tuskin Käsijarrun säätö - jaa'a Opetettava AI - no ei varmana Kunnon rahat voittoautoista - empä usko Hyvä fillis - sen näkee sitte
RaabForRehab

RaabForRehab 29.07.2011

• 0
Mitenkäs se muuten meni? Oliko FM3:ssa hankituista crediiteistä ja autoista mitään hyötyä FM4:sta ajatellen?
Schimanski76

Schimanski76 29.07.2011

• 0
RaabForRehab wrote: Mitenkäs se muuten meni? Oliko FM3:ssa hankituista crediiteistä ja autoista mitään hyötyä FM4:sta ajatellen?
Creduja ei voi käsittääkseni siirtää neloseen.Autoista en tiedä.
savulohi

savulohi 29.07.2011

• 0
RaabForRehab wrote: Mitenkäs se muuten meni? Oliko FM3:ssa hankituista crediiteistä ja autoista mitään hyötyä FM4:sta ajatellen?
Creduista en ole varma(en usko), mutta käsittääkseni nasevalla autotallin kokoonpanolla ja player levelillä tulee jotain bonus-autoja ja vissiin krediittiä siihe alkuun. Vinyylithän pystyy myöskin importtamaan, mutta ei kokonaisia designejä. Tuommosen threadin löysin pikahaulla, en lukenu tarkemmin mutta siitä voipi jotain infontynkää löytyä!
RaabForRehab

RaabForRehab 29.07.2011

• 0
savulohi wrote: Creduista en ole varma(en usko), mutta käsittääkseni nasevalla autotallin kokoonpanolla ja player levelillä tulee jotain bonus-autoja ja vissiin krediittiä siihe alkuun. Vinyylithän pystyy myöskin importtamaan, mutta ei kokonaisia designejä. Tuommosen threadin löysin pikahaulla, en lukenu tarkemmin mutta siitä voipi jotain infontynkää löytyä!
Tosta ois kiva saada vähän faktaa jossain vaiheessa, että merkkaako autotallin koko vai crediitit enemmän. Tietää että säästääkö crediitit vai osteleeko lopuilla crediiteillä autoja mitä ei vielä ole..
savulohi

savulohi 29.07.2011

• 0
Ois kyllä. :) Tuossa on joku thread myöskin joka nyt kuitenkin näyttää vähän päinvastaista tuohon mun edelliseen viestiin. Virallisesti vahvistettua tietoa ei tästä ominaisuudesta vielä pahemmin ole mutta tämä kannattaa lukaista (ei o ku muutama viesti). Vähän näyttäs että kaikkia masseja ei kannata hupuloida... eipä näistä tiedä ennen kuin vahvistavat. :) http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4664150.aspx
vaiski75

vaiski75 31.07.2011 (edit 31.07.2011)

• 3
Career on 12 apinaa.. Multiplayer on 16 apinaa.. !http://forums.forzamotorsport.net/photos/community/images/4729445/original.aspx! !http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/268645_243109129045335_185465731476342_828281_2372661_n.jpg!
hulluseon

hulluseon 31.07.2011

• 0
Viime Jokkiksesta jäi semmonen juttu mieleen... Eli kun joku pöläyttää sinne hiekoille, niin sitähän yleensä lentää ympäriämpäri, jopa ratalle jää sitä, niin olispa semmonen kiva tai vähemmän kiva jos sitä jäisi sinne radalle. Paukkuis tuulilasiin jos ajaa toisen imussa ja niin edelleen. Tulis vielä enemmän niitä OHO juttuja. Tai sitten kuten taas eilen niitä Sinisen koe-eläinpuiston huutoja, joista olen tunnettu ympäri mualiman.
savulohi

savulohi 31.07.2011

• 1
Tuo Civicin kuva tuossa... voe helevata eikö ne vieläkään osaa tehä valkosia vanteita. :( Ohan nuo nyt valkosemmat mutta ujosti harmaalta näyttää silti ainakin tässä meikäläisen lättänällä. Ja LOL joku voortti.
vaiski75

vaiski75 31.07.2011 (edit 31.07.2011)

• 0
savulohi wrote: Tuo Civicin kuva tuossa... voe helevata eikö ne vieläkään osaa tehä valkosia vanteita. :( Ohan nuo nyt valkosemmat mutta ujosti harmaalta näyttää silti ainakin tässä meikäläisen lättänällä. Ja LOL joku voortti.
Tuosta samasta asiasta on taisteltu jo useasti, ja joku lupasi ne valkoiset vanteet. Ilmeisesti tuossakin kuvassa nuo vanteet on valkoiset, mutta valaistuksen puutteesta ne ei oikein näytä siltä.. Katsokaapas niitä kuvia isona ja päätelkää itse: "Honda isona, kuva1":http://www.forzacentral.com/gallery/displayimage.php?imageid=22020 "Honda isona, kuva2":http://www.forzacentral.com/gallery/displayimage.php?imageid=22019 E. Ainakin piirrustus-softan mukaan nuo vanteet on yhtä valkoiset kuin tuo autokin..
savulohi

savulohi 31.07.2011

• 0
vaiski75 wrote: Tuosta samasta asiasta on taisteltu jo useasti, ja joku lupasi ne valkoiset vanteet. Ilmeisesti tuossakin kuvassa nuo vanteet on valkoiset, mutta valaistuksen puutteesta ne ei oikein näytä siltä.. Katsokaapas niitä kuvia isona ja päätelkää itse: "Honda isona, kuva1":http://www.forzacentral.com/gallery/displayimage.php?imageid=22020 "Honda isona, kuva2":http://www.forzacentral.com/gallery/displayimage.php?imageid=22019 E. Ainakin piirrustus-softan mukaan nuo vanteet on yhtä valkoiset kuin tuo autokin..
Kas no valkosethan ne näyttäs olevan! Isot kuvat näyttää paremmin, eli huuteluun on siis vastattu! On hyvä tämä.
Schimanski76

Schimanski76 31.07.2011

• 0
Onko tästä VIP-statuksesta ollut kolmosesta mitään hyötyä? Oliko siinä muuta kuin,notta Turn 10 lähettelee jotain autoja joskus?En ainakaan itse ole juuri muuta huomannut tai tajunnut. Normiversion taidan tilata nelosesta.
TehBigBunny

TehBigBunny 31.07.2011

• 0
Habbamia ? Eivät taijja myyrä sulle sitä Vippiä.
vaiski75

vaiski75 31.07.2011

• 0
Schimanski76 wrote: Onko tästä VIP-statuksesta ollut kolmosesta mitään hyötyä? Oliko siinä muuta kuin,notta Turn 10 lähettelee jotain autoja joskus?En ainakaan itse ole juuri muuta huomannut tai tajunnut. Normiversion taidan tilata nelosesta.
Turn 10:n tulevan rata-autoilupeli Forza Motorsport 4:n keräilyversion sisältö on paljastettu. Perinteisen metallisen dvd-kotelon lisäksi pakkauksesta löytyy tukku autoja sekä aiheeseen liittyviä oheistuotteita. Forza Motorsport 4 Limited Collector's Edition sisältää viiden urheiluauton VIP-autopaketin, kymmenen amerikkalaisen muskeliauton kokoelman sekä tukun peliä varten suunniteltuja BMW-malleja. Mukana on myös 96-sivuinen Cars of Forza Motorsport 4 Presented by Top Gear -kirjanen, vinyylitarroja sekä VIP-jäsenyys Forza-yhteisössä. Lisäksi pelin ennakkotilaajat saavat viiden auton julkaisupaketin: •1965 Ford Mustang GT Coupe •2011 Koenigsegg Agera •1997 Lexus SC300 •2011 RUF RGT-8 •2011 Tesla Roadster Sport + sitten ne perinteiset edut itse pelissä: Vipit saa niitä autoja satunnaisesti ja auction housessa on jotain etua kanssa.. En mä tajua..
kurppak

kurppak 31.07.2011

• 0
Mistähän tuota limitediä sitten osaisi tamperee seutuvilla kysellä. Kolmonen tuli ostettua järvenpään megaswapista.
Mudinski

Mudinski 31.07.2011

• 0
kurppak wrote: Mistähän tuota limitediä sitten osaisi tamperee seutuvilla kysellä. Kolmonen tuli ostettua järvenpään megaswapista.
Gigantti, GameStop, Tilt.
hulluseon

hulluseon 31.07.2011

• 0
Onks siä GameStop nimistä puulaakia? Käy siellä.
RauhaMees

RauhaMees 31.07.2011

• 0
puolenkuunpelit
Mudinski

Mudinski 31.07.2011

• 0
Rayha300 wrote: puolenkuunpelit
Missä Tre on Puolenkuunpelit myymälä ?
RauhaMees

RauhaMees 31.07.2011 (edit 31.07.2011)

• 0
FGB Mudi wrote: Missä Tre on Puolenkuunpelit myymälä ?
Ei kukaa nii wanhanaikane enää oo, ett käy myymäläs. Mä ainakin tilaan kaiken nykyää suoraa kotii ja tulee viel halvemmaks.

Write a post

Sign in to post a post.