Forum - General Discussion

Forza 4

villek00

villek00 09.05.2012

• 1
Ratoja ^(ja Ferrareita)^ lisää. Kiitos.
Mace

Mace 09.05.2012 (edit 09.05.2012)

• 1
Blue Mountains, Pacific Shipyards, Tokyo ja Rio De Janeiro takas!
pokalemestari

pokalemestari 09.05.2012

• 0
Rally di positano kokonaan asfaltoituna.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.05.2012

• 0
Macela94 wrote: Blue Mountains, Pacific Shipyards, Tokyo ja Rio De Janeiro takas!
Ja se A1 wai mikä se oli + pitkä NY :) Tokyoa ei oikeasti ole kyllä ikävä :D
Pure Black40

Pure Black40 09.05.2012

• 1
TehBigBunny wrote: Ja se A1 wai mikä se oli + pitkä NY :) Tokyoa ei oikeasti ole kyllä ikävä :D
16 pelaajan publiceissa siihen neulansilmään koko porukka :D
teemu1337

teemu1337 09.05.2012

• 0
Nyrrelle aurinkoinen keli - 1600ms points
DarkWarjo

DarkWarjo 09.05.2012

• 0
joo. träkpäkki kelepais.
Mace

Mace 09.05.2012

• 0
TehBigBunny wrote: Ja se A1 wai mikä se oli + pitkä NY :) Tokyoa ei oikeasti ole kyllä ikävä :D
A1.. eipä tuu heti mielee.. jeps pitkä NY on kyllä mieluisampi kuin esim juurikin toi Tokyo. Muistan ku hermot meni muutamaan otteeseen Tokyoo ajellessa, mutta olis se silti ihan jees rata taas. Blue Mountains oli ittelle vie pahempi, hyvä ettei kapuloita lentäny jos oikein muistan :D Nyrre olis huomattavasti parempi aurinkoisena, vaikka se pilvinen ja sumuki luo sellasta fiilistä. Jos vaikka 24h olis aurinkoisena joskus tuloillaan.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.05.2012

• 0
Se Itäwallan rata.
Mace

Mace 09.05.2012 (edit 09.05.2012)

• 0
Aaa... Alpine Ring kenties. Mahtava rata oli, kivasti unohdin. Seki sais tehdä paluun Forzaan. Edit: Tai periaatteessa tekivät korvaavan juuri neloseen.
Terror80

Terror80 09.05.2012

• 1
Storkki wrote: Kaikki radat mitä ajetaan Formuloissa ni kelpais tähä peliin :P Mut tosiaan sais kyllä joku trackpack tulla...
Mä oon aavistuksen eri mieltä, vaikka toki nekin olisivat kiva lisä. Suurin osa nykyisistä F1-radoista on vaan ihan perCstä. Hermanni Tilke on ehkä pahinta mitä Formuloille on tapahtunut... hänen ratansa ovat todella suurelta osalta tylsiä, tasaisia ja samalla kaavalla olevia. Pitkä suora ja sen perään neulansilmä, pari sellaista läpihuutokurvia joilla ei ole mitään merkitystä ja that's it. Esim. vanha kunnon Österreichring oli siitä hieno, kun oli nopeutta, korkeuseroja ja ties vaikka mitä. Tai vaikkapa Spa. Ai että kun sen sais Forssaan. Myös historic-layoutit ois reteitä jos niiden toteutus jotenkin onnistuisi, esim. kuvien yms. datan pohjalta. Vanha Spa ja vanha Hockenheimrinkula... jösses :)
bizarretrip

bizarretrip 10.05.2012

• 0
Alkanu kyrsimään kun melkeenpä jokainen pinta näyttää sahalaitaiselta tässä pelissä, kellään muulla samaa ongelmaa?
Mace

Mace 10.05.2012 (edit 10.05.2012)

• 0
Riippuu mm seuraavista: Näyttö/tv, boxin resoluutioasetukset jne.. Ittellä on VGA -johdolla tietokoneen näyttöön. Ja voin valita boxilta resoluution, suurempi of course vähemmän sahalaitaa.
bizarretrip

bizarretrip 10.05.2012

• 0
Asetusten kanssa on tullu väännettyä eikä tunnu auttavan. HDMI:llä menee LG:n 42 tuumaiseen ja välillä Samsungin 23", sama ongelma molemmissa.
warcryFIN

warcryFIN 11.05.2012

• 5
Minua pyysivät Community Bountyksi. Varovaisesti vastailin, että eiköhän tuo käy, riippuen challengesta (grippiä vaan minulle). Katsotaan nyt, ensi viikolla saatan olla kivasti bountyna xD
warcryFIN

warcryFIN 11.05.2012

• 0
uusi sivu
AJfin

AJfin 11.05.2012

• 0
bizarretrip wrote: Asetusten kanssa on tullu väännettyä eikä tunnu auttavan. HDMI:llä menee LG:n 42 tuumaiseen ja välillä Samsungin 23", sama ongelma molemmissa.
Milläs laadulla sulla tulee kuva boksista ulos? Itellä 1080p- laadulla ja hyvältä näyttää.
AJfin

AJfin 11.05.2012

• 6
warcryFIN wrote: Minua pyysivät Community Bountyksi. Varovaisesti vastailin, että eiköhän tuo käy, riippuen challengesta (grippiä vaan minulle). Katsotaan nyt, ensi viikolla saatan olla kivasti bountyna xD
Ajele sitte hiljaa niin me saadaan jotain palkintoja.. ja sinä et saa selkääs...
bizarretrip

bizarretrip 11.05.2012

• 0
AJfin wrote: Milläs laadulla sulla tulee kuva boksista ulos? Itellä 1080p- laadulla ja hyvältä näyttää.
720p, ongelma korostuu mielestäni 1080p:llä. Pikkusen helpotti kun unohdin isolla töllöllä pelaamisen ja siirryin 23 tuumaistakin katselemaan hieman etäämpää.
Pure Black40

Pure Black40 17.05.2012

• 0
No vilttu, forssan servut kaatunu tj., ei toimi multiplayer eikä marketplace...

Write a post

Sign in to post a post.