- 0
Forum - General Discussion
Forza 4
Uih!! Oli TS15 tullu yön aikana postissa :P
- 0
mistä hyvästä?
- 0
Because my 0-some drifting skillzZz!
Eiku siis kaikki VIP ukot saa TS15:sta.
- 3
Oho, Vipeille tuli lisää Storefronttitilaa, esim kuvia saa olla storefrontis 30kpl, vinyl grouppeja 30kpl, designeja 30, tuning setuppeja 66 ja replayta 21. Ainaski toi 18:sta -> 30:een kuvaan storefrontissa on mukava mulle.
- 2
Tuo se vasta håmåa onkin.
- 0
Ja sain myös toisen TopSecrun. Vipeille ilmeisesti.
- 1
ohoh jos on VIP niin saa storefronttiin lisää paikkoja ja alennuksen tohon porsche päkkii..
ja jostain syystä sitten vielä lahjottivat toisen top sikretin
- 0
Jaha ton VIPin voi nyt ostaa, 1200 msp maksaa.
- 0
Parhaillaan latailen kolmea movie tiedostoa samaan aikaan tuolta FMnetistä.
- 0
ihan kiva oli tällanenkin yllätys :D
- 0
Jes.Lisää tilaa kuville.
- 0
Macela94 wrote: Ja sain myös toisen TopSecrun. Vipeille ilmeisesti.muistaakseni kun oli kysely että mitä lähetetään vipeille niin suurin osa halusi TSSupra.. sekin olisi mukava lisä :D tykkään sen etuvalosta
- 0
Tuo on aika håmåa... Taidan ottaa yhteyttä Turn 10:iin, että josko yhen VIP- koodin voisi tähän suuntaan lähetellä. Toistaiseksi en tässä pelissä vielä mistään olekaan maksanut ( en itse pelistä enkä yhdestäkään DLC:stä :D)
- 0
menet pelikauppaan ja etit sieltä käytetyn Collectors editionin sitten katot aina sinne sisälle onko koodi raaputettu
- 1
warcryFIN wrote: ... Toistaiseksi en tässä pelissä vielä mistään olekaan maksanut ( en itse pelistä enkä yhdestäkään DLC:stä :D)Tuo on aika håmåa. :D
- 0
Lol joku uus sivu.
- 1
Joku tämän oli tuolla FM.netissä bongannut...
!http://i747.photobucket.com/albums/xx116/crimsoneagle/forza151.jpg!
Viittaisi Yas Marinaan... ehkä vihdoin tulis sitten uus rata. Epäilen kyllä.
- 0
Uusi rata kun vielä saatais, niin alkas olla hommat mallillaan.
- 0
Kaikista F1-radoista ehkäpä juuri se tylsin... Yas Marina.
Puitteet ovat hienot mutta ratana mitäänsanomaton. Yllättäen erään Hermannin suunnittelema pannukakku vaihteeksi.
Missä Spa? Tai vaikka Assen, ESW Lausitz, Brno... yllärinä vaikka Virginia International Raceway (VIR). Joku edes... olis kiva :)
- 4
AHVENISTO!!!