teemu1337
11.10.2011
Arkk1Enkel1 wrote:
kuinka niin et vois tehä siellä mitään?? mää vaan kysyn vaikka en koko tapahtumasta mitään tiedä mutta eikös talkoo porukka oo ihan sama minkä ikäsiä ne on??
No kieltämättä vaikka ikää löytyy itseltäkin kohta 20v, niin en näistä tapahtumista käytännössä tiedä tuon taivaallista kun ei kaveriporukasta löydy ns. drifting-henkisiä kavereita (jolloin kavereilta ei löydy mielenkiintoa lähteä yhtään pidemmälle tapahtumiin) eikä tuttavapiiristä muutenkaan ns. autoihmisiä taikka tapahtumissa kiertäviä immeisiä (jolloin olen ns. ErNu). Hirviän hankala on verkostoitua noihin drifting-piireihin vaikka mielenkiintoa löytyisi, mutta kun on ihan gaijin näissä hommissa.
^Ps. Sanoin jätkille tossa viikolla, ''että vittu jätkät mä lähen ens kesänä johonkin ratapäiville vaikka hevon helvettiin...mutta te lähette mukaan.''
Mace
11.10.2011
Ei näitä kommentteja kerkiä lukemaan sitä tahtia mitä niitä tulee :D ^Ainakin pysyy topicci elos^
IL3
11.10.2011
Mulle ei nyt sfäbän ja examin viestit aukea.
Ihan ku vastaisitte kysymyksiin mitä en ole kysyny tai jättäisitte vastauksistanne sanoja pois?
"uusi LCE" Häh?
TehBigBunny
11.10.2011 (edit 11.10.2011)
Exami wrote:
Samakai se mistä sen LCE version hommaa?
Ei ole, kun jenkkiversio ei toimi eurooppalaisessa boksissa.
IL3 wrote:
"uusi LCE" Häh?
Foorumi bugittaa, pitää laittaa toi 'tyhjä kommentti' jotta toimii.
IL3
11.10.2011
TehBigBunny wrote:
Ei ole, kun jenkkiversio ei toimi eurooppalaisessa boksissa.
Kiitos Töh pupu, vihdoin selkeä kommentti :)
Mace
11.10.2011
TehBigBunny wrote:
Foorumi bugittaa, pitää laittaa toi 'tyhjä kommentti' jotta toimii.
Jaa, oon luullu että toi on joku kaukaa lähteny juttu vaa :D Että aina ku on uus sivu nii jos kerkiää laittaan jotai aiheeseen liittyvää tollain :D
Finski fani
11.10.2011
Voiko Rival:sia pelata ilman kultajäsenyyttä? Semmoone kymysys nousi ilimoille. =)
IL3
11.10.2011
Emmä foorumin bugittamista tarkottanu, tai sit en käsitä vieläkään..
Esim. mitä jupe tarkotti; "uusi LCE = uusi sivu" WTF¿?
villek00
11.10.2011
IL3 wrote:
Emmä foorumin bugittamista tarkottanu, tai sit en käsitä vieläkään..
Esim. mitä jupe tarkotti; "uusi LCE = uusi sivu" WTF¿?
Kun katot PPPPPPPP ketjua, siel on tapana että uusi sivu avataan "uusi pösis" tyylisesti. Valitettavasti.
TehBigBunny
Jos vaan unohdat sen, sitten pääsee pää helpommalla.
VilleKöö, se bugi on täällä vielä kummittelemassa.
DarkWarjo
11.10.2011
Ilmeisesti bugi tulee jostain syystä kun threadist tulee tarpeeksi pitkä ja oisko et joku kommenttilaskuri flippaa...
(bomber forumil tekkee muuten samantyylistä)
IL3
11.10.2011
villek00 wrote:
Kun katot PPPPPPPP ketjua, siel on tapana että uusi sivu avataan "uusi pösis" tyylisesti. Valitettavasti.
Ei helevattunen näitä uusia tradiittioita.
Tähänkö tuhlasin viimeiset 20minsaa.
Mä lähen nukkuu nyt ja ku herään ni uudet traditiot oli vaa pahaa unta, joohan? :)
Öitä.
Ps. Exsami, käy myymäs se sun jenkkiLCE pikasesti jollekki rikkaalle fanboylle ni saat "ilmatteeks " toimivan version hommattua niil masseil. Ellei sul sit oo jenkkiboxi?
DarkWarjo
IL3 wrote:
Ei helevattunen näitä uusia tradiittioita.
Tähänkö tuhlasin viimeiset 20minsaa.
Mä lähen nukkuu nyt ja ku herään ni uudet traditiot oli vaa pahaa unta, joohan? :)
Öitä.
Ps. Exsami, käy myymäs se sun jenkkiLCE pikasesti jollekki rikkaalle fanboylle ni saat "ilmatteeks " toimivan version hommattua niil masseil. Ellei sul sit oo jenkkiboxi?
niin se on tosiaan vaan sen takia et on persiist ku meet katto uusia viestejä, tuut tyhjälle sivulle, etkä pysty klikkaa "previous page" koska sitä nappia ei tuukaan siihen ku se bugaa........
Driver181
11.10.2011
Toivottavast toimis gigantin verkkomyymälä huome
Jupe San
11.10.2011
Sori
!http://farm7.static.flickr.com/6103/6235430688_193299ff57_z.jpg!
!http://farm7.static.flickr.com/6220/6234913975_17ef78a96a_z.jpg!
!http://farm7.static.flickr.com/6060/6235408860_8a035406f0_z.jpg!
IL3
11.10.2011
DarkWarjo wrote:
niin se on tosiaan vaan sen takia et on persiist ku meet katto uusia viestejä, tuut tyhjälle sivulle, etkä pysty klikkaa "previos page" koska sitä nappia ei tuukaan siihen ku se bugaa........
Ok, järkisyy. Nyt ymmärrän paremmin :)
HYVÄKSYN :D
öitä
savulohi
11.10.2011
Driver181 wrote:
Toivottavast toimis gigantin verkkomyymälä huome
Mie arvelen notta ne on loppu, Markantalo tuuttaa saman viestin ja samasta varastosta poikivat nämä lähetykset.