- 0
Forum - General Discussion
Forza 4
Ei taida vorssa tulla vielä perjantaiksi mulle =( ei ainakaan verkkokauppa ole vielä ilmotellut mitään asian tiimoilta.
- 1
Kävin prismassa ja aattelin huvikseni vilkasta pelihyllyn, nii sielä oli jo Forza hyllyssä.
- 0
Verkkokaupasta oli tänään lähteny forssa postiin...
- 0
Vilttuilee tämä yhteys enkä pääse juuri minkään liikkeen nettisivuille.. Oliko se normi versio jotain 60e shiellä gigantissa?
- 0
CDON:ilta oli lähtenynnä Joku Vorssa nimine peli tänne :o
Alchemist FI wrote: Kävin prismassa ja aattelin huvikseni vilkasta pelihyllyn, nii sielä oli jo Forza hyllyssä.Ostitko? : D
- 0
Mun LCE:tä pakataan parhaillaan CDON:lla :)
- 0
El PiNk DeViL wrote: CDON:ilta oli lähtenynnä Joku Vorssa nimine peli tänne :o Ostitko? : DEn. Jätin hyllyyn, LCE on tilattu kumminkin jo ja Prismassa normi peli maksaa vähän vajaa 70€.
- 0
TRD xMR GREYx wrote: Mun LCE:tä pakataan parhaillaan CDON:lla :)Samaa näyttivät tekevän munkin Forzalle sielä.
- 0
Pitääpä laittaa tilaukseen tuolta CDONilta sittenkin.
- 2
Pitää olla Gamestopissa kärppänä perjantaiaamuna LCE:n noudossa, jonkun ihqun lippiksen lupasivat vielä nopeimmille... :)
Emäntä kivasti reissussa viikonlopun notta se voep olla nonstop vorssaa aikalailla perjantaiaamusta maanantai-iltaan. On hyvä.
- 0
Pottae wrote: Ite löysin tälläsen paikan mistä löytyy paljon eri kauppoja, kannattaa tsekata. "Klikkade":http://www.google.fi/ ^tshihihihihihi^Tuo nyt on oikeastaan huono neuvo. http://hintaseuranta.fi/
- 0
Vaikuttais aika nihkeeltä tällä hetkellä.Ens viikolla pääsee varmaan sit pelailee.
- 0
Driver181 wrote: Mitäs nyt tehää ku gigantist ei saa LCE enää??saa sen sieltä menet vaa varastosta hakemaa
- 3
Ei ole hyvä tämä cdon. Ei anna alaikäisten tilata tuotteita.. raage.
- 0
HAHAHAHA ylihuomista odotellessa tarviikin siis mennä oven taakse heti kun paikallinen pelipysäytys aukeaa!
- 0
pokalemestari wrote: Vilttuilee tämä yhteys enkä pääse juuri minkään liikkeen nettisivuille.. Oliko se normi versio jotain 60e shiellä gigantissa?43.40€ Verkkokauppa ja Ahvenanmaalta... LCE:tä ei pysty tilaamaan enään. Oma LCE tilaus peruttiin Verkkokaupan toimesta niinkuin jo sanoin... Tulee jos tulee Perjantaiksi.
- 0
GameStopista käyn itsekin hakemassa LCE:n perjantaina... Saakeli kun itse pääsen boksille vasta joskus viiden aikaan because -Race Car- harrastukset :(
- 3
pelakkaa keskenänne
- 0
Alkuvideota ei pysty skippaamaan!
Pasha peli..
- 0
Uusi valitus?