Forum - General Discussion

Rivals

Rintala

Rintala 12.05.2012 (edit 12.05.2012)

  • 0
Missä rivalssissa olet bounty?
MehuSukka

MehuSukka 12.05.2012

  • 0
warcryFIN wrote: No niin, valmistautukaa maanantaista alkaen voittamaan mut rivalssissa :D Oon ens viikon bounty.
Julccis on tämä
KKNGS

KKNGS 12.05.2012

  • 0
warcryFIN wrote: No niin, valmistautukaa maanantaista alkaen voittamaan mut rivalssissa :D Oon ens viikon bounty.
Jos tämä on krippiä nii en taia ees kokeilla. Krippi on ^melkein^ saatanasta. ^Vielä se rääsruutsissa menee^
Mace

Mace 12.05.2012

  • 1
Aina voi koittaa muttei voittaa.
DarkWarjo

DarkWarjo 12.05.2012

  • 0
Ei taida meikäläisel waarkrain voittamisen avaimia olla. Mut taas se saa lisää julkisuutta, dämit :) GZ :)
Nikde

Nikde 12.05.2012

  • 0
Kunnon haaste tiedossa, vai saako sinne ajaa tosissaan ees aikaa? Tähän asti noi bountyt ollu aika läpihuutojuttuja.
DarkWarjo

DarkWarjo 12.05.2012

  • 4
Nikde wrote: Kunnon haaste tiedossa, vai saako sinne ajaa tosissaan ees aikaa? Tähän asti noi bountyt ollu aika läpihuutojuttuja.
Läpihuuto? Hyvähän se sun on sanoo! MR. STIG!
FINBULLET

FINBULLET 12.05.2012

  • 1
Grippi on parasta.
warcryFIN

warcryFIN 12.05.2012

  • 3
Ei ole vielä challenge tiedossa, mutta grippiä pyysin kovasti. Ajattelin kyllä vetää ihan täysillä, mutta en käytä leaderboard-autoja, että vähän tasotusta saa. Järkkäilen myös pientä sivukilpailua siinä ohessa, että vaikkei mun aikaa voitakaan, niin oon spesiaalimaaleja tässä tekemässä sivukilpailuihin, joita pyrin jakamaan mahdollisimman paljon täällä FRC:llä myös :)
warcryFIN

warcryFIN 13.05.2012 (edit 13.05.2012)

  • 2
Community Bounty warcryFIN Next week’s Community Bounty will be warcryFIN. This Finn has been around the Forza Community for a long time and his bounty time has now come. His event will be announced Monday. Look for his thread and show him what you got! Fm.netin viikkokatsauksesta. Eivät vieläkään kerro challengea. Jos tulee dragia, ni yli 100 000 pelaajaa saa bountyt :D
TehBigBunny

TehBigBunny 13.05.2012

  • 0
y0 Dog !
Teknika1

Teknika1 14.05.2012

  • 0
Jokojokojokojokojokojoko :) Maanantai ehtoo on jo pitkällä enkä ainakaa pelin foorumilta viel nopeesti katottuna topiccii löytänyt :)
warcryFIN

warcryFIN 14.05.2012

  • 4
"Bounty Hunter":http://forums.forzamotorsport.net/forums/5422587/ShowThread.aspx#5422587 Siitä vaan kommentoimaan ja ajamaan kivasti. Easy Racers on miun event.
TehBigBunny

TehBigBunny 14.05.2012

  • 0
Moon allerginen kookokselle :(
Nikde

Nikde 15.05.2012 (edit 15.05.2012)

  • 0
warcryFIN wrote: "Bounty Hunter":http://forums.forzamotorsport.net/forums/5422587/ShowThread.aspx#5422587 Siitä vaan kommentoimaan ja ajamaan kivasti. Easy Racers on miun event.
Haittaako jos sinne on jo ajanu tuloksen? Lukasin tuon Bounty triidin läpi, yllättävän vähän oli toistaseks itkua liian vaikeesta haasteesta. Siel oli vaan toi yks jankkaaja, joka kerto koko maailmalle miten hän tietää mihin hänen taitonsa loppuvat ja that's it, ei tartte ees koittaa. LOL! Parasta kattoo ku ihmiset menee ihan rikki ja valittaa vaa ku ei vauhti tai taidot riitä. Eipä ne oo ilmasta tempastuja. Itekki olin ennen ekaa SM-sarjaa vakavasti sitä mieltä et kytkintä on vaan mahoton käyttää pädillä. No viikko siin tais mennä et se homma iskostu selkäytimeen, muutama ärräpää tais päästä ku ei hommasta alkuu tullu mitään. Reeniä reeniä, ja välissä Bountyä, mulle, kivasti...
Teknika1

Teknika1 15.05.2012

  • 0
Nikde wrote: Haittaako jos sinne on jo ajanu tuloksen? Lukasin tuon Bounty triidin läpi, yllättävän vähän oli toistaseks itkua liian vaikeesta haasteesta. Siel oli vaan toi yks jankkaaja, joka kerto koko maailmalle miten hän tietää mihin hänen taitonsa loppuvat ja that's it, ei tartte ees koittaa. LOL!
Shitstorm bountyn vaikeudesta tulossa in 3....2...1..... (varsinkin jos sotaitku pistää ajan viel lähemmäs 1:45:ttä.) Mut ei multa, hyvä tämä. 1,45,9xx jollai datsunilla, näin aamusella.
vaiski75

vaiski75 15.05.2012

  • 0
Mä epäilen, että tuo Sotaitku on Jänes. Kauheeta kyytiä se on menossa johonkin, varmaan jotain tärkeetä tekemään.. Ekalla testillä 1:50.. Opettelin yhden mutkan 1:49. Osaan jo kaksi mutkaa 1:48. Kyllä! Tätä herkkua pitää jättää vähän illallekkin..
warcryFIN

warcryFIN 15.05.2012

  • 1
Paransin juuri aikaa, nyt: 1:45.098 ( sija 501 LB:llä), kyllä tolla avo-corvetella pääsee alle 1:45, jos oikein yrittää. Cortinaa tai Datsunia en tule käyttämään because gay leaderboard, annetaan enmmän mahdollisuuksia :) Valmistaudun jo valitukseen FM.netissä...
Teknika1

Teknika1 15.05.2012

  • 0
Vieläkö meinaat parantaa? :) Kysyy hän hikipiskoja otsalta pyyhkien ;)
Nikde

Nikde 15.05.2012

  • 0
warcryFIN wrote: Paransin juuri aikaa, nyt: 1:45.098 ( sija 501 LB:llä), kyllä tolla avo-corvetella pääsee alle 1:45, jos oikein yrittää. Cortinaa tai Datsunia en tule käyttämään because gay leaderboard, annetaan enmmän mahdollisuuksia :) Valmistaudun jo valitukseen FM.netissä...
Way to go! :)

Write a post

Sign in to post a post.