- 0
Forum - General Discussion
Rivals
1:44.238 Uusi aika
- 0
Vähän taitaa olla masokistin vikaa meidän Itqussa, sanovat..
Go Itqu qo!
- 0
Perhana yhen sadasosan parempi aika ku mitä miulla on. No pitää käyä näköjää viel ajamas. :D
- 0
warcryFIN wrote: 1:44.238 Uusi aikaEi ole hyvä tämä. No, en jaksa enää rutistaa. Koska ei unicornia.
- 2
warcryFIN wrote: 1:44.238 Uusi aikaTshihsishsishihhihhiihiiiiii! Yenkit on ihan pähkinöissään ku ne kohta alkaa heräilee xD
- 0
Saa nähä pitääkö vielä itekki turvautua noihi leaderboard autoihi. :D
Pitää käyä enne Suomen pelii ajamas.
- 0
1:44.174 ja parempaan en kyllä pysty
- 0
Corvair Monza tuli testattua, 1:44.5xx... Mitähän seuraavaks...
- 0
Kokeile 2000GT
- 0
Alennuin käyttämään Alfaa ja täräytin leaderboardin sijalle #31
- 3
Joo siellä jo osa repeilee liitoksistaan ja valittaa, että pitäs olla suunnattu enemmän 'keskiverto' ajajille. Jumalauta, jokaisen aikasemman bountyn oon päihittäny yhellä tai kahdella kierroksella, jos on grippiä ollut. Kyllä mun mielestä oli aika jo antaa vähän haastetta. Ja helpotan vielä sillä, että en käytä leaderboard-autoja. Jänniä ovat ameriikan ihmiset. Kaikki mulle heti helpoiten ilman vaivaa, please...
- 0
WOHOOO!!! Ferrari Dino
- 0
warcryFIN wrote: Joo siellä jo osa repeilee liitoksistaan ja valittaa, että pitäs olla suunnattu enemmän 'keskiverto' ajajille. Jumalauta, jokaisen aikasemman bountyn oon päihittäny yhellä tai kahdella kierroksella, jos on grippiä ollut. Kyllä mun mielestä oli aika jo antaa vähän haastetta. Ja helpotan vielä sillä, että en käytä leaderboard-autoja. Jänniä ovat ameriikan ihmiset. Kaikki mulle heti helpoiten ilman vaivaa, please...+1
- 0
Perhana ois pitäny itekki kokeilla tuota Ferrari Dinoa
- 0
Ei mikään helppo ajettava, mutta jos joku haluu koittaa ni Storefrontilta löytyy tune pientä taskurahaa vastaan :)
- 0
Haluisko joku vastailla näihin pariin kymmeneen pm:ään, joissa valitetaan kaikissa 'miks sä teet tästä niin vaikeeta? Vitun idiootti'. Ai ei? Hitsi...
- 0
warcryFIN wrote: Haluisko joku vastailla näihin pariin kymmeneen pm:ään, joissa valitetaan kaikissa 'miks sä teet tästä niin vaikeeta? Vitun idiootti'. Ai ei? Hitsi...Siis täällä lähetetty? Vai Livessä? Vaikö FM.netissä? Sanon suoraan, tää on eka Rivalssi jossa on haastetta. Muut on ollu vain pelkkiä vitsejä tähän mennessä. Menkää ihteenne jos ette sotahuutomeehelle pärjää.
- 0
Eicöhän ne ole Live-jeppejä.
ES-päissään huutelevat.
- 0
ES- päissään livessä tullu.
- 0
Eikä tuo ees kovin paha oo jos käyttää leaderboard autoja