- 0
Forum - Events
TRAK ÄTTÄK - 21.09.2010
Puol kierrosta jaksoin ajaa ja senkin väärällä radalla (muistin että oli silverstone) ihan kauhea auto HYI HELVETTI... forza2 :ssa toi oli kiva vehe vielä
- 1
jasamy wrote: ...forza2 :ssa toi oli kiva vehe vieläItellä just päinvastoin, että kolmosessa Fördiä vasta pysty ajamaan.
- 1
MrD St Jimmy wrote: Itellä just päinvastoin, että kolmosessa Fördiä vasta pysty ajamaan.Ihaa sama täällä, kauhian kauhia oli Forssa kakkosessa. // Ihan m00seahan se on tässäkin mutta pystyy sentään ajamaan.
- 1
forza kakkosessa toi oli sellanen kivan neuroottinen vehje (ei ollut tylsää) mutta täs kolmosessa tuntuu kuin puuttuisi kääntyvät etupyörät kokonaan... Siirryin sumuisten saarten radalta suzukalle niin tilanne ei ollut enään yhtä paha
- 5
kirves wrote: Miksi minä en pidä Suzukasta?Koska se maistuu aivan Su(zu)kalta... (Hehheh...)
- 1
kirves wrote: Miksi minä en pidä Suzukasta?Sä pelkäät lusikoita.
- 0
Hirveä auto, ei enään ikinä, hyi helvetti.
- 1
Nikde wrote: Hirveä auto, ei enään ikinä, hyi helvetti.Hullun ajan ajoit. Hulluhan sinä olet, HULLU minä sanon!
- 0
Nikde wrote: Hirveä auto, ei enään ikinä, hyi helvetti.Valehtelloo niin notta korvat heiluu !
- 0
TehBigBunny wrote: Valehtelloo niin notta korvat heiluu !Tietty jos teikäläinen keksii laittaa tän vielä ajokiks johoki Nyrrelle tai Positanolle niin joutuu taas persettä repimään :E
- 0
Kivampi on tämä kuin gagoses.
- 0
Nikde wrote: Tietty jos teikäläinen keksii laittaa tän vielä ajokiks johoki Nyrrelle tai Positanolle niin joutuu taas persettä repimään :EThihihihihi ...
- 0
EI TULLU TUPLIA !
- 1
HA! en ole viimeinen en. jes. hyvä olen jee.
- 0
OldEarl: "Someone has to be last might as well be me"
- 0
No ei tällä pirssillä joutunut ainakaan turhan usein vaihdetta vaihtamaan. :)
- 0
Kas kas, Voorti on kaivanna Skimmyn naftaliinista.
- 0
TehBigBunny wrote: Kas kas, Voorti on kaivanna Skimmyn naftaliinista.Jospa se pääs nyt jo katkolta pois. Oli kaivannon sairaalas yks paikka vapautunna
- 0
Mitä mä tein väärin tuon kuukkelin kaavakkeen kanssa?
- 0
Et varmaan mitään. Ihan cunnossa se on.