- 0
Forum - Events
TRAK ÄTTÄK - 21.09.2010
Ei kun mun aika ei muuttanut paikkaansa? Siis muuten ihna ok se on kyllä
- 0
Se ei järkkää niitä automaagisesti.
Siitä C:n vierestä pikkuvalikosta Sort A-Z.
- 0
ookkei
- 2
Ei ole hyvä tämä Skimmy!!!
- 0
Tommotteen ajan kerkesin rykästä. Nyt lukeen kokeisiin.
- 1
Vaadin touppink testiä kaikilta, jotka ovat alittaneet 08. ajan! Skimmy kärysi heti...
- 3
Finski fani wrote: Vaadin touppink testiä kaikilta, jotka ovat alittaneet 08. ajan! Skimmy kärysi heti...Sie unohrit että Skimmyllä on erityissäännöt (lappu mammalta), se hylätään vaan jos tulee kaksi puhdasta testitä putkeen.
- 0
TehBigBunny wrote: Sie unohrit että Skimmyllä on erityissäännöt (lappu mammalta), se hylätään vaan jos tulee kaksi puhdasta testitä putkeen.Ai niin... No innoissaan tässä vielä ootellaan Nikden testin tuloksia...
- 1
Mulla on testikielto päällä.
- 0
Nikde wrote: Mulla on testikielto päällä.EI TÄMÄ OLE REILUA!!! =( Mäkin alan käyttää touppinkii, mutta vasta seuraavassa kisassa....
- 0
Otsikossa on virhe, molemmissa kisoissa.
Nämä molemmat päättyvät 28. päivä, sitten alkaa kuuden kisan sarja.
- 1
Meinaatko että ihan oikeesti ajaisin vielä tolla GT:llä? Saa tulla aika monta ukkoa ohi että ton ruoriin tartutaan uudestaan :D
- 0
Nikde wrote: Meinaatko että ihan oikeesti ajaisin vielä tolla GT:llä? Saa tulla aika monta ukkoa ohi että ton ruoriin tartutaan uudestaan :DJuu,levätköön GT rauhassa.Ikuisesti.
- 0
Schimanski76 wrote: Juu,levätköön GT rauhassa.Ikuisesti.Ellei tästä tule GT40 Träk Ättäk !