PPPP

pokalemestari
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Pitää varmaan pitää kypärää päässä meinaan sen verran pahasti putoilen tuolle Radio Rockin 2. risteilyn mainokselle.

"Tässä pelissä voittaminen ei ole tärkeintä" YAYAYAYAYAAH

Tuomo33
/

Nyt alko lentely livestä jatkuvasti ulos :() hetken on oline ja lentää pihalle shaicee

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Olisiko nuo Feispuukin onkelmat syynä myös Liven vilttuiluun.

Mahdollisesti, tai no mistäs helvetistä mäkään sitä tietäisin ihan tuo oikeaki pallinaama sivusto tökkii pahasti. Tai tuolta livestä tippuminen aiheutuu vaa niile jotka käytttelee sitä poksin kautta? Omasta mielestä tämä selittäisi paljon

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Mahdollisesti, tai no mistäs helvetistä mäkään sitä tietäisin ihan tuo oikeaki pallinaama sivusto tökkii pahasti. Tai tuolta livestä tippuminen aiheutuu vaa niile jotka käytttelee sitä poksin kautta? Omasta mielestä tämä selittäisi paljon

Minulla toimii kaikki ! :)

Uskon kuitenkin että Tappi on tämän sekasotkun ( Live, Facebook yms ) takana. Minä yritän olla niin ystävällinen hänelle kuin vain pystyn ja te mollaatte häntä mistä milloinkin :)

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

Minulla toimii kaikki ! :)

Uskon kuitenkin että Tappi on tämän sekasotkun ( Live, Facebook yms ) takana. Minä yritän olla niin ystävällinen hänelle kuin vain pystyn ja te mollaatte häntä mistä milloinkin :)

Good for you bad for meille keilä ei toimi (luulisin)Pitäskö alkaa lähettelee xboksille korvaus vaateita ajasta jota ei voi käyttää livessä kun siitä on maksanut niin kauhean suman jotta sielä voisi pelat :)?

Olenko
/

Miljuunan saisivat maksaa tällä viikolla ja loput jouluun mennessä :) (ei wörki live wiäläkään)

Tuomo33
/

Kyllä vähintään kuukaus liveä ja 2100ms pistettä ilmaateks

RealBlocker
/ /

Tuomo33 wrote:

"kun siitä on maksanut niin kauhean suman jotta sielä voisi pelat :)?"

Tuon takia ite pelailen enempi ps3. :) Nytki boxilla live loppu, eikä viihti tuhlata sitä 30-50e livee..

Tuomo33
/

Toisinaan ku ajattelee niin ei se n30e oo edes paha hinta ajatellen sitä hupia minkä saa poksin ja live vituillusta, mutta kun ei oo mitään harrastutsta, koulua, eikä edes töitä niin mikäs siinä pelailessa

djrunkkari
/

juu aamupäivällä en päässyt äsken toimi monta tuntia normaalisti =)

Olenko
/ /

Kivasti kertoo Xbox Live Status kaiken muun olevan "up and running" paitsi marketplacen kohdalla tämmöstä:

Käyttäjillä voi olla ongelmia seuraavien palveluiden kanssa:

* Users may observe missing items in their Download History.

Olemme tietoisia tästä ongelmasta ja pyrimme selvittämään sen...jne

Jotenki semmonen kutina et multa puuttuu muutakin ku joitakin itemei dowload historystä, esim live yhteys.

// Ei voi vortsaakaan mennä pelaamaan ku muuten häipyy kaikki DLC autot tallista :(

TJP27
/ /

tampereella oli live mykkänä päivällä ainakin muutaman tunnin, eli aika isoja ongelmia taitaa olla liikenteessä? E toivottavasti pirssit ei häviä

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle TJP27

TJP27 wrote: tampereella oli live mykkänä päivällä ainakin muutaman tunnin, eli aika isoja ongelmia taitaa olla liikenteessä? E toivottavasti pirssit ei häviä

Samallailla täällä hämeen koskella kuuluupi myös pirkanmaan piirin. Olenko, mullakin oli eilein havaittavissa tuon förtzän kanssa tuo dcl ongelma kaikki on ladattu mutta silti pisti uhkauksen että jos pelaan fotrzaa kaikki dcl autot ato tallista katoaa :O

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Samallailla täällä hämeen koskella kuuluupi myös pirkanmaan piirin. Olenko, mullakin oli eilein havaittavissa tuon förtzän kanssa tuo dcl ongelma kaikki on ladattu mutta silti pisti uhkauksen että jos pelaan fotrzaa kaikki dcl autot ato tallista katoaa :O

Juu, eli onkohan täällä pirkanmaalla sit ollut vain ne yhteyskatkot, vaiko yleinen huoltotauko? pitäis päästä jahtaamaan polkuautolla noita skimanskin aikoja kera uusien setuppien....

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle TJP27

TJP27 wrote:

Juu, eli onkohan täällä pirkanmaalla sit ollut vain ne yhteyskatkot, vaiko yleinen huoltotauko? pitäis päästä jahtaamaan polkuautolla noita skimanskin aikoja kera uusien setuppien....

Mutta ihmettelen KERRANKIN syvästi jos on ollut yhteys,huolto yms katko niin sittenhän PERIAATTEESSA koko pirkanmaaanalueella ei pitäisi edes toimia puhelimet, jos nyt oikein olen ymmärtänyt laggulan=mokkula toiminta periaatteen tai varmaan jotakin mitä joku korkeampi taho pimittää prkl

Aliboz
/

!http://www.tecnomagazine.it/tech/wp-content/uploads/2007/09/bill_gates_in_the_space.jpeg!

TÄSSÄ ON MAAILMAN PASKIN JÄTKÄ!!!!

Jos mä kerran vielä nään tän tyypin niin mä tempasen sitä niin perkeleesti turpaan! Haista sinä Bill vittu!

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Mutta ihmettelen KERRANKIN syvästi jos on ollut yhteys,huolto yms katko niin sittenhän PERIAATTEESSA koko pirkanmaaanalueella ei pitäisi edes toimia puhelimet, jos nyt oikein olen ymmärtänyt laggulan=mokkula toiminta periaatteen tai varmaan jotakin mitä joku korkeampi taho pimittää prkl

Aivan niin, omituista toi yhteyden katoaminen,kun itelläkin netti (kaapeli) toimi ihan kelvollisesti(jopa täällä) ja boxilla ei onnistunut kirjautuminen ollenkaan liveen.

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote: !http://www.tecnomagazine.it/tech/wp-content/uploads/2007/09/bill_gates_in_the_space.jpeg!

TÄSSÄ ON MAAILMAN PASKIN JÄTKÄ!!!!

Jos mä kerran vielä nään tän tyypin niin mä tempasen sitä niin perkeleesti turpaan! Haista sinä Bill vittu!

onhan sillä jo noita arpia naamassa:)

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle TJP27

TJP27 wrote:

Aivan niin, omituista toi yhteyden katoaminen,kun itelläkin netti (kaapeli) toimi ihan kelvollisesti(jopa täällä) ja boxilla ei onnistunut kirjautuminen ollenkaan liveen.

Ainoa ongelma enää täl hetkellä on boksin live muuta ongelmaa enää ole, no vois pitää tänää vähän "lomaa" poksilta peluuseen ja keskittyä nukkumiseen :D

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Ainoa ongelma enää täl hetkellä on boksin live muuta ongelmaa enää ole, no vois pitää tänää vähän "lomaa" poksilta peluuseen ja keskittyä nukkumiseen :D

Täällä lähti n. tunti sitten live toimimaan ja nukkua voi sitten talvella:)

Nipsuhuuli
/

Pääsin kirjuriksi, kuten olin toivonutkin! Letkeät 129 aamua enää jäljellä :)

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote: Pääsin kirjuriksi, kuten olin toivonutkin! Letkeät 129 aamua enää jäljellä :)

Aika gay :D Ei vaan, hyvä nakki jos halajaa päästä mahtollisimman pienellä duunilla ja vaivalla.

Kirjaudu sisään vastataksesi.