PPPP

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote: Pääsin kirjuriksi, kuten olin toivonutkin! Letkeät 129 aamua enää jäljellä :)

Voi juma. Jouduin matruusina tuuraamaan kirjureita kaksi viikkoa, koska vanhat pääs pois, ja uusia ei oltu vielä koulutettu. Niin hajottavaa puuhaa, kuin olla voi. Koko päivän istuu pöydän takana tekemättä mitään. Mikä tahansa muu, kuin kirjuri!

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle TJP27

TJP27 wrote:

Täällä lähti n. tunti sitten live toimimaan ja nukkua voi sitten talvella:)

Täällä ei vieläkään toimi live ja talvella ei nukuta vaan silloin valvotaan! Kesällä nukutaan että ei saada milligrammaakaan uv säteilyä paitsi ikkiunan takaa :D

TJP27
/

Omassa patterissa näytti aika laiskalta kirjurin meno.. ei kateeksi käynyt! ennemmin itse meni vmtkl+ulkona tehtäviin juttuihin vapautus(nimitystä/lyhennettä ei pieni pää muista) leirille lohtajalle (oli keuhkoputkentulehdus+poskiontelotulehdus) ei muuta, ku meikäläinen mettään vaan kera antibioottien... ja sitäpaitsi loppusota oli aika helppo leiri, paitsi että kisassa oli hankaluuksia sotia vieraalla aseella, kun normi junassa ei yllättäen saanut kantaa omaa rynkkyä:)

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote: Pääsin kirjuriksi, kuten olin toivonutkin! Letkeät 129 aamua enää jäljellä :)

Meidän kirjuri oli muuttanut itsensä kirjoille sonkajärvelle, ja se pääs lähtee lomille aina 12 aikaa ku muut lähti 18 - 19.. Vitutti silloin.. kun se kirjuri asui vieläpä riksussa itsekkin -.-

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Täällä ei vieläkään toimi live ja talvella ei nukuta vaan silloin valvotaan! Kesällä nukutaan että ei saada milligrammaakaan uv säteilyä paitsi ikkiunan takaa :D

:) no eipä tuota akua paljon tullut otettua, kun ei jaksa makoilla hiekassa.. ja onhan se tosin tasasempaa se valo talvella, varsinkin pimeimpään aikaan:) taitaa olla kaljanhaun paikka, eli lähempä tästä shoppailemaan...

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle TJP27

TJP27 wrote:

:) no eipä tuota akua paljon tullut otettua, kun ei jaksa makoilla hiekassa.. ja onhan se tosin tasasempaa se valo talvella, varsinkin pimeimpään aikaan:) taitaa olla kaljanhaun paikka, eli lähempä tästä shoppailemaan...

Talvella mä otan valkauisua kuun valosta, elikkä talvella täydenkuun aikaan meen meijän takapihalle pelkät sortsit jalassa makamaan aurinko tuolille ja nukun tunnin tai kaksi jos kylmä tulloo nii muuta ku rovio lähelle nii ei oo kylmä enää. Kesällä on perseestä ku palaa ja kirotaan prkeleesti saunassa ku iho kirveltää nii perkeleesti. Näin ei tapahdu talvella, ja itseasiassa tällä menetelnällä turvotuskin laskee sekä laihtuu nopeammin. Toisin sanoen tuomon loppu vuoden vinkki: Tulevana talvena täyden kuun aikaan mene pihalle sortsit jalassa ottamaan kuuta tunnin tai kahden nokoset mene sisälle tämän jälkeen lepämään.

FINBULLET
/

Mä en ollu loppusodassa kun olin oman lääkintäryhmän kanssa varuskuntasairaalassa.Siellä me kiusattiin toisiamme,että kuka joutuu lähtemään leirille.

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Talvella mä otan valkauisua kuun valosta, elikkä talvella täydenkuun aikaan meen meijän takapihalle pelkät sortsit jalassa makamaan aurinko tuolille ja nukun tunnin tai kaksi jos kylmä tulloo nii muuta ku rovio lähelle nii ei oo kylmä enää. Kesällä on perseestä ku palaa ja kirotaan prkeleesti saunassa ku iho kirveltää nii perkeleesti. Näin ei tapahdu talvella, ja itseasiassa tällä menetelnällä turvotuskin laskee sekä laihtuu nopeammin. Toisin sanoen tuomon loppu vuoden vinkki: Tulevana talvena täyden kuun aikaan mene pihalle sortsit jalassa ottamaan kuuta tunnin tai kahden nokoset mene sisälle tämän jälkeen lepämään.

toi on jo aika hc:tä :) ei o tjp kokeilemassa, ehkä 7 sekunnin avantouinnille menen:)

TJP27
/ /

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Mä en ollu loppusodassa kun olin oman lääkintäryhmän kanssa varuskuntasairaalassa.Siellä me kiusattiin toisiamme,että kuka joutuu lähtemään leirille.

eihän leireissä ollu muuta vittumaista, ku se, että ei päässyt suihkuun tarpeeksi usein... ja itellä se, että vääpeli nakitti parille leirille huoltoryhmään.. on meinaan tosi vitttumainen nakki, kun ei oo tekemistä tasasesti, vaan heräät helv.., eiku helkutin ajoissa ja ja muuten ei mitään tekemistä, tai jos on, ni sit sitä vasta nakki viuhuukin ja on kiire.

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle TJP27

TJP27 wrote:

toi on jo aika hc:tä :) ei o tjp kokeilemassa, ehkä 7 sekunnin avantouinnille menen:)

Siis koko juttu kuulostaa hullulta mutta ei oikeastaan on tultuu koiekeiltuu aamulla päivällä ja yöllä , ja hassua kuin se kuulostaa yöllä oli lämpimintä Kun itsellä on unirytmi yleisimmillään kun (normaali) ihminen käy nukkumaan minä herään, kun (normaali)ihminen herää minä käyn nukkumaan

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Uusittu ohjain

no jaa, henk. koht. itelle toi uudistus tuntuu turhalta, paitsi on hyvä, että noita ladattavia akkuja liikutellaan enempi, ni ei pääse maahan ihan niin paljon pattereista jätteitä

TJP27
/ /

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Siis koko juttu kuulostaa hullulta mutta ei oikeastaan on tultuu koiekeiltuu aamulla päivällä ja yöllä , ja hassua kuin se kuulostaa yöllä oli lämpimintä Kun itsellä on unirytmi yleisimmillään kun (normaali) ihminen käy nukkumaan minä herään, kun (normaali)ihminen herää minä käyn nukkumaan

:o jotenkin kyllä tuntuu, että aika hankalaa se vois olla vetää tirsat hangessa.. siis ilman viinaa(ko) kaikki tuo? tai no viinan kanssa ei ehtis herätä.. mut miten voi nukahtaa selvinpäin pihalle?

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle TJP27

TJP27 wrote:

:o jotenkin kyllä tuntuu, että aika hankalaa se vois olla vetää tirsat hangessa.. siis ilman viinaa(ko) kaikki tuo? tai no viinan kanssa ei ehtis herätä.. mut miten voi nukahtaa selvinpäin pihalle?

Kun olet tarpeeks pitkää valvonut putkeen niin mikä thnsa eli hangee nukahtaminen on helppoa. Viime talvena olin vaihtamassa siskoni autoon talvi renkaita alle ja väsytti saatanansti nii nukahin sellaselle peiton pääle sortsit ja t-paita päällä. Selvin päin olin mutta tuo väsymys tuntu jurrisuudelta.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Kun olet tarpeeks pitkää valvonut putkeen niin mikä thnsa eli hangee nukahtaminen on helppoa. Viime talvena olin vaihtamassa siskoni autoon talvi renkaita alle ja väsytti saatanansti nii nukahin sellaselle peiton pääle sortsit ja t-paita päällä. Selvin päin olin mutta tuo väsymys tuntu jurrisuudelta.

Kylläpä on ihan tuttu juttu. Ja alat nähdä harhakuuloja ja muuta sellasta yleistä häröilyä. Jalat ja kädet tuntuu hemmetin painaville, pää tuntuu olevan turvoksissa. Et välitä mistään muusta kuin siitä että pääset nukkumaan.

Tuomo33
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Kylläpä on ihan tuttu juttu. Ja alat nähdä harhakuuloja ja muuta sellasta yleistä häröilyä. Jalat ja kädet tuntuu hemmetin painaville, pää tuntuu olevan turvoksissa. Et välitä mistään muusta kuin siitä että pääset nukkumaan.

Kyllä tämä on todella yleistä minulla, olenhan kerran nukahtanut KESEKEN live pelin :D

Kirves ei se niin riski alttiimpaa ole toisin kuin saunaan nukahtaminen. (kokemusta on) Edit:nimitäin saunassa iskee nopeasti nestehukka hangessa paletuminen

TJP27
/ /

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Kyllä tämä on todella yleistä minulla, olenhan kerran nukahtanut KESEKEN live pelin :D

Kirves ei se niin riski altista ole toisin kuin saunaan nukahtaminen. (kokemusta on)

oon itekkin kesken livepartyn/ kisan ilmeisesti nukahtanut ohjain kädessä(sängyllä kun pelailen), mutta ulkoa pyrkisin aika nopeasti pois.. varmasti joku noita iskisi, kun joskus meinannut sammua pakkaseen... onneksi kaverit olivat valppaina silloin... Ei se saunakaan nestehukkineen kovin hyvältä kuullosta, kun sieltä on kaveri pitänyt väkisin raahata ulos joskus junnuna

Tuomo33
/ /

Vastauksena käyttäjälle TJP27

TJP27 wrote:

oon itekkin kesken livepartyn/ kisan ilmeisesti nukahtanut ohjain kädessä(sängyllä kun pelailen), mutta ulkoa pyrkisin aika nopeasti pois.. varmasti joku noita iskisi, kun joskus meinannut sammua pakkaseen... onneksi kaverit olivat valppaina silloin... Ei se saunakaan nestehukkineen kovin hyvältä kuullosta, kun sieltä on kaveri pitänyt väkisin raahata ulos joskus junnuna

On kyllä hauska kun oltiin vuokratu mökki messilän laskettelu keskuksesta n2vuotta sitten niin kaveri sano että mee nyt sinne saunaa ku kerranki pääset saunomaan (asuin tuolloin kerrostalosa) mikäs siinä melekin puol unessa nousu humalas saunaan olin kaverin mukaan nukahtanu allle 5 minuuutin kun saunan kiukaasta kuulu ping ääni kun aika loppuu. No nämä hauskankuriset ystäväni aattelivat että tuun kohta sieltä pois mutta en tullutkaan.Heräsin n.vartinpäästä siihen kun oli helvetinmoinen jano :D

Edit: Jos soku pelaa lfs:ää ja haluaisi paremmat äänet autoon paina sifth+a ja voit säädellä ääniä autosta

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

On kyllä hauska kun oltiin vuokratu mökki messilän laskettelu keskuksesta n2vuotta sitten niin kaveri sano että mee nyt sinne saunaa ku kerranki pääset saunomaan (asuin tuolloin kerrostalosa) mikäs siinä melekin puol unessa nousu humalas saunaan olin kaverin mukaan nukahtanu allle 5 minuuutin kun saunan kiukaasta kuulu ping ääni kun aika loppuu. No nämä hauskankuriset ystäväni aattelivat että tuun kohta sieltä pois mutta en tullutkaan.Heräsin n.vartinpäästä siihen kun oli helvetinmoinen jano :D

Edit: Jos soku pelaa lfs:ää ja haluaisi paremmat äänet autoon paina sifth+a ja voit säädellä ääniä autosta

Juu, ei siihen nestehukkaankaan kauaa mene, varsinkaan, kun maksa pyrkii käyttämään kaiken veden.. Ja herätessä tietysti päälle olutta/viinaa, kuten normaalisti? :) ainakin se jotain auttaa(ainakin kihahtaa juoma hattuun, entistä rivakammin, kun ei oo muuta nestettä kehossa)

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle TJP27

TJP27 wrote:

Juu, ei siihen nestehukkaankaan kauaa mene, varsinkaan, kun maksa pyrkii käyttämään kaiken veden.. Ja herätessä tietysti päälle olutta/viinaa, kuten normaalisti? :) ainakin se jotain auttaa(ainakin kihahtaa juoma hattuun, entistä rivakammin, kun ei oo muuta nestettä kehossa)

Sillon ku saunasta heräsin oli pakko alkaa kiskomaan jaffaa oli nimittäin seuraavana aamuna haettava päättö todistus tyylikkäästi myöhässä niinkuin pitää .D

Kirjaudu sisään vastataksesi.