PPPP

Aliboz
/

Voi vittu mulla menee hermot tän laitteen kanssa kohta... 5 kertaa jouduin käyttää levyä ulkona ennenkuin se tunnisti sen, ja sen jälkeen vielä 3 kertaa käynnistämään pelin uudestaan kun ei muka osannut lukea levyä...

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Sillon ku saunasta heräsin oli pakko alkaa kiskomaan jaffaa oli nimittäin seuraavana aamuna haettava päättö todistus tyylikkäästi myöhässä niinkuin pitää .D

Niin sitä pittää:) kuulostais ihan normaalilta tänä päivänä:)

KIrves, soittelin tänään skimille ja oli mökillä maalailu puuhissa mies.. mut luulen kyllä (kunhan kotiutuu), niin musaviteo syntyy minuuteissa, ellei jopa sekunneissa. kera viiksien tietty!

DarkWarjo
/ /

Tuomohan on täällä selittäny vaikka ja mitä ja kivasti kera yhdys sana virheiden... huh :D

Northg7
/

"Trendikkäät" LED-päiväajovalot, jestas niitä näkee vaikka minkälaisia viritelmiä vanhoissa rotteloissa ja kikkelinvenytys-wannabe-Audeissa. On se coolia kun ajetaan pimeänä ja sitten hämärän tullen syttyy xenonit alapuskuri-LED-tuikkujen kaveriksi.

Ennen vanhaan ajettiin parkit ja sumuvalot päällä näyttääkseen coolilta ja ilmoittaakseen että mullapa onkin sumuvalot lisävarusteina.

:)

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Northg7

Northg7 wrote: "Trendikkäät" LED-päiväajovalot, jestas niitä näkee vaikka minkälaisia viritelmiä vanhoissa rotteloissa ja kikkelinvenytys-wannabe-Audeissa. On se coolia kun ajetaan pimeänä ja sitten hämärän tullen syttyy xenonit alapuskuri-LED-tuikkujen kaveriksi.

Ennen vanhaan ajettiin parkit ja sumuvalot päällä näyttääkseen coolilta ja ilmoittaakseen että mullapa onkin sumuvalot lisävarusteina.

:)

Ja noit sumareitaki istutettii samalla tavalla jos jonkulaisiin kotteroihin, sit ne oli yleensä viel suunnattu päin helvettiä..toinen häikäsee vastaantulijaa silmään ja toinen valaisee vieressä vilistävää mettää.. JES!

missä on keltaset huomiovalot?!

Tuomo33
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Tuomohan on täällä selittäny vaikka ja mitä ja kivasti kera yhdys sana virheiden... huh :D

Sille ei voi mitään, jos ei osaa kirjottaa näes omaan kirjotus häiriön jolloin on hankalaa saada sanat oikeaan muotoon. Koko peruskoulu ajan äidinkieli oli 5

pokalemestari
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Tepi lupasi nylkeä meitin hamsterit onko tämä paha ?

Tarjoat minulle pullon Sorbusta niin kaikki paha menee pois.

Tuomo33
/ /

Voot

Espanjan naisten maajoukkue aloitti Zagrebissa käytävät vesipallon EM-kisat räväkästi kaatamalla Saksan avausottelussaan lukemin 12-10.

Tiistaisessa ottelussa Saksa koitti hillitä espanjalaisten menohaluja paikoin tiukastikin ja taistelun tuoksinassa Saksan Claudia Blomenkamp tuli kiskaisseeksi Espanjan kapteeni Blanca Gililtä uimapuvun sivuun.

Gilin rinta vilahti sen verran, että altaan reunalla päivystäneet kuvaajat ehtivät tallentaa Gilin nolon hetken muistikorttiensa syövereihin.

Espanjalaista vilautus ei tuntunut sen enempää haittavaan. Ottelussa kun saavutettiin se, mitä pitikin.

  • Tämä oli ensimmäinen ottelu ja ainoa tärkeä asia oli aloittaa turnaus voitolla, Gil sanoi ottelun jälkeen kisojen verkkosivuilla.

Torstaina Espanjan naiset kohtaavat Unkarin.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote: Kaikki huomio menee varmasti tohon ylläolevaan mutta laitan kuiteski :D

Fiat X1/9

Vaatiiko tuo Rfactor kovat laitteistovaatimukset? Ajattelin ite ostaa kans..

Capo26RS
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Miksi ihmeessä nää on pistäny Hyrylän-lukion(mun vanhan koulun) kuvan tohon uutiseen, kun se ei liity mitenkään mihinkään?

Myös mun vanha koulu! Siihen aikaan melkein kaikki siellä oli alkoholin ystäviä. Ei tarvinnu murehtia ja hölmöillä niinkuin nää nykylapset tuntuu tekevän ja sit menee ja räjäyttää/ampuu jotain muutakin kuin itsensä. Silloin kun kävin tuolla "opiskelemassa" tuli ensimmäiset Cossu-Sierrat SportsCarCenterin viereiseen Tuusulan Autoon. Muistan aina kun käytiin välitunneilla kuolaamassa isoja mainostauluja (204hv/ 242 km/h) ja ihmettelemässä ettei noin rajuja laitteita voi olla =)

AJfin
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Tosi vaikee löytää tota rfactorya.

pirateba... ja 15min tulee

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Voisinhan mä warettaakkin.. Mistähän? :D

Johan tuo AJ vinkkas...

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Capo26RS

Capo26RS wrote:

Myös mun vanha koulu! Siihen aikaan melkein kaikki siellä oli alkoholin ystäviä. Ei tarvinnu murehtia ja hölmöillä niinkuin nää nykylapset tuntuu tekevän ja sit menee ja räjäyttää/ampuu jotain muutakin kuin itsensä. Silloin kun kävin tuolla "opiskelemassa" tuli ensimmäiset Cossu-Sierrat SportsCarCenterin viereiseen Tuusulan Autoon. Muistan aina kun käytiin välitunneilla kuolaamassa isoja mainostauluja (204hv/ 242 km/h) ja ihmettelemässä ettei noin rajuja laitteita voi olla =)

Hahah, joo kyllä siellä munkin aikana oli aika paljon rennompi meininki, kuin muissa lukioissa, esim. Jäken.

Mitäs ikäluokkaa Capo onkaan? Jostain tulee mieleen 24 tai 25, mutten ole yhtään varma... Muistatko yhdenkään opettajan nimeä, esimerkiksi Jugen? ;)

Kirjaudu sisään vastataksesi.