PPPP

Finski fani
/

Kyllä on ihmisillä P2P:n toiminta ihan hukassa. Ei voi kysyä mistä "warettaa", koska lataatte jokaiselta, joka sitä tiedostoa levittää. Lataatte ainoastaan torrentin sieltä mistä nyt lataattekaan. Hölömöt

(Oli kiva taas vähän wilttuilla ja wiilailla pilkkuva... =D)

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Kyllä on ihmisillä P2P:n toiminta ihan hukassa. Ei voi kysyä mistä "warettaa", koska lataatte jokaiselta, joka sitä tiedostoa levittää. Lataatte ainoastaan torrentin sieltä mistä nyt lataattekaan. Hölömöt

(Oli kiva taas vähän wilttuilla ja wiilailla pilkkuva... =D)

On sulla varmaan nyt viisas olo :D

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote:

Johan tuo AJ vinkkas...

Joo tosiaan :D Vois lukee tosiaan noita muitakin kommentteja :D

MrD St Jimmy
/ /

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Vaatiiko tuo Rfactor kovat laitteistovaatimukset? Ajattelin ite ostaa kans..

ISI on tekemässä rFactor 2:sta ja tossa ennen kesää sanottiin että tän vuoden lopussa julkaisisivat sen, mutta vähän alkaa epäilyttää, kun viime haastattelusta on 5kk aikaa ja sen jälkeen ei ole oikeen mitään kuulunut (tai no pari screenshottia on tullut).

Aattelin meinaan ite odottaa tohon rF2:seen. Kuulemma pitäisi vanhat modit toimia taikka ovat ainakin helppo muokata rF2:seen

Tästä voit kattoo miten rFactor pyörii koneellasi

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote:

ISI on tekemässä rfactor 2:sta ja tossa ennen kesää sanottiin että tän vuoden lopussa julkaisisivat sen, mutta vähän alkaa epäilyttää, kun viime haastattelusta on 5kk aikaa ja sen jälkeen ei ole oikeen mitään kuulunut (tai no pari screenshottia on tullut).

Aattelin meinaan ite odottaa tohon rF2:seen. Kuulemma pitäisi vanhat modit toimia taikka ovat ainakin helppo muokata rF2:seen

Tästä voit kattoo miten rFactor pyörii koneellasi

Sun isä vois sitte antaa mulle sellasen pelin ;) No ei.. Tuo piratebay ei vaan toimi mun koneella, vaikka sallin sen :(

Pottae
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Sun isä vois sitte antaa mulle sellasen pelin ;) No ei.. Tuo piratebay ei vaan toimi mun koneella, vaikka sallin sen :(

Naamapalmu :p Krhmm.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Sun isä vois sitte antaa mulle sellasen pelin ;) No ei.. Tuo piratebay ei vaan toimi mun koneella, vaikka sallin sen :(

Ei toimi? Kerroppa tarkemmin, jotain varmaan näkyy..

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote:

Ei toimi? Kerroppa tarkemmin, jotain varmaan näkyy..

Se pyytää allowaamaan (sallimaan) sen paikan, ja sit asennan sen lisäosan, ja käynnistän tuliketun uurelleen, niin sama uudestaan.. // Pistin ainakin jonkun ärfaktorin latautuun tuolta naamapalmusta :D

Latetzki
/ /

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Se pyytää allowaamaan (sallimaan) sen paikan, ja sit asennan sen lisäosan, ja käynnistän tuliketun uurelleen, niin sama uudestaan.. // Pistin ainakin jonkun ärfaktorin latautuun tuolta naamapalmusta :D

Firefoxiko pyytää lupaa? Mitään lisäosaa kyllä tartte Pirate Bay:hyn. Lataukseen tarvitset kuitenki esim. tuon: http://www.utorrent.com/

EDIT: Nii tosiaan pitää valita "Lataa tämä torrentti" eikä Download nappia.

El PiNk DeViL
/ /

VOI VITUN PASKA

menin suihkuun, niin ei siinä mitään.. Sit laitoin shampoot päähän ja saippuat ympäriinsä, niin eiköhän lämmin vesi lakkaa tulemasta.. Siinä on kiva pestä sitten pallinsa kylmällä vedellä saatana!

MrD St Jimmy
/

Olipas helppo waretus rF:lle. Ei edes tarvinnu kuin ware .exe tiedosto ladata ja heittää se demon .exen tilalle. Ei tarvinnu mitään cräkkäillä.

AJfin
/ /

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

VOI VITUN PASKA

menin suihkuun, niin ei siinä mitään.. Sit laitoin shampoot päähän ja saippuat ympäriinsä, niin eiköhän lämmin vesi lakkaa tulemasta.. Siinä on kiva pestä sitten pallinsa kylmällä vedellä saatana!

Mikä ei tapa niin se vahvistaa.

Latetzki
/ /

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Olipas helppo waretus rF:lle. Ei edes tarvinnu kuin ware .exe tiedosto ladata ja heittää se demon .exen tilalle. Ei tarvinnu mitään cräkkäillä.

Ware .exe tiedosto on kylläkin crack :D

Hookkis
/

Mä veikkaan että kun pinkki on menny sinne lataamaan sitä torrenttia, niin se on painanut sitä vihreää "LATAA" painiketta. Sun pitää painaa sitä "lataa torrentti" painiketta, joka on huomattavasti näkymättömämpi. Itse laitoin just lataukseen ja tulee 1.4 mt/s nopeudella :D Mulla on myös toi Daimond tools, jolla saan tehtyä noista tiedostoista ns, levyjä.

Kirjaudu sisään vastataksesi.