Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Kyllä on ihmisillä P2P:n toiminta ihan hukassa. Ei voi kysyä mistä "warettaa", koska lataatte jokaiselta, joka sitä tiedostoa levittää. Lataatte ainoastaan torrentin sieltä mistä nyt lataattekaan. Hölömöt
(Oli kiva taas vähän wilttuilla ja wiilailla pilkkuva... =D)
On sulla varmaan nyt viisas olo :D
Vastauksena käyttäjälle
Latetzki
Latetzki wrote:
Johan tuo AJ vinkkas...
Joo tosiaan :D Vois lukee tosiaan noita muitakin kommentteja :D
Vastauksena käyttäjälle
Latetzki
Latetzki wrote:
On sulla varmaan nyt viisas olo :D
Ei! =D
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Vaatiiko tuo Rfactor kovat laitteistovaatimukset? Ajattelin ite ostaa kans..
ISI on tekemässä rFactor 2:sta ja tossa ennen kesää sanottiin että tän vuoden lopussa julkaisisivat sen, mutta vähän alkaa epäilyttää, kun viime haastattelusta on 5kk aikaa ja sen jälkeen ei ole oikeen mitään kuulunut (tai no pari screenshottia on tullut).
Aattelin meinaan ite odottaa tohon rF2:seen. Kuulemma pitäisi vanhat modit toimia taikka ovat ainakin helppo muokata rF2:seen
Tästä voit kattoo miten rFactor pyörii koneellasi
Vastauksena käyttäjälle
MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
ISI on tekemässä rfactor 2:sta ja tossa ennen kesää sanottiin että tän vuoden lopussa julkaisisivat sen, mutta vähän alkaa epäilyttää, kun viime haastattelusta on 5kk aikaa ja sen jälkeen ei ole oikeen mitään kuulunut (tai no pari screenshottia on tullut).
Aattelin meinaan ite odottaa tohon rF2:seen. Kuulemma pitäisi vanhat modit toimia taikka ovat ainakin helppo muokata rF2:seen
Tästä voit kattoo miten rFactor pyörii koneellasi
Sun isä vois sitte antaa mulle sellasen pelin ;) No ei.. Tuo piratebay ei vaan toimi mun koneella, vaikka sallin sen :(
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Sun isä vois sitte antaa mulle sellasen pelin ;) No ei.. Tuo piratebay ei vaan toimi mun koneella, vaikka sallin sen :(
Naamapalmu :p Krhmm.
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Sun isä vois sitte antaa mulle sellasen pelin ;) No ei.. Tuo piratebay ei vaan toimi mun koneella, vaikka sallin sen :(
Ei toimi? Kerroppa tarkemmin, jotain varmaan näkyy..
Vastauksena käyttäjälle
Pottae
Pottae wrote:
Naamapalmu :p Krhmm.
Ihan naamapalmut takas :D
Vastauksena käyttäjälle
Latetzki
Latetzki wrote:
Ei toimi? Kerroppa tarkemmin, jotain varmaan näkyy..
Se pyytää allowaamaan (sallimaan) sen paikan, ja sit asennan sen lisäosan, ja käynnistän tuliketun uurelleen, niin sama uudestaan..
// Pistin ainakin jonkun ärfaktorin latautuun tuolta naamapalmusta :D
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Se pyytää allowaamaan (sallimaan) sen paikan, ja sit asennan sen lisäosan, ja käynnistän tuliketun uurelleen, niin sama uudestaan..
// Pistin ainakin jonkun ärfaktorin latautuun tuolta naamapalmusta :D
Firefoxiko pyytää lupaa? Mitään lisäosaa kyllä tartte Pirate Bay:hyn. Lataukseen tarvitset kuitenki esim. tuon: http://www.utorrent.com/
EDIT: Nii tosiaan pitää valita "Lataa tämä torrentti" eikä Download nappia.
Vastauksena käyttäjälle
Latetzki
Latetzki wrote:
Mitään lisäosaa tartte Pirate Bay:hyn. Lataukseen tarvitset kuitenki tuon: http://www.utorrent.com/
Mulla on jo utorrentti.
Vastauksena käyttäjälle
FINBULLET
LORD HOPO wrote:
Mä latasin jonkin ihme tiedoston.
Vooiii hitsin hitsi...
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
VOI VITUN PASKA
menin suihkuun, niin ei siinä mitään.. Sit laitoin shampoot päähän ja saippuat ympäriinsä, niin eiköhän lämmin vesi lakkaa tulemasta.. Siinä on kiva pestä sitten pallinsa kylmällä vedellä saatana!
Mikä ei tapa niin se vahvistaa.
Vastauksena käyttäjälle
MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Olipas helppo waretus rF:lle. Ei edes tarvinnu kuin ware .exe tiedosto ladata ja heittää se demon .exen tilalle. Ei tarvinnu mitään cräkkäillä.
Ware .exe tiedosto on kylläkin crack :D