PPPP

Ac3Way
/

Kannattaa suojata ne lähiverkot, käytän naapurin nettiä! :D

Pottae
/

Deed Raising 2: Keis Zirou. Muhahahaa, räyyyyyh, murrrrrr..!

TehBigBunny
/

Ajattelin hommata itselleni sellaisen lemmikkipossun, mutta DJ sanoi että se ei ehdi.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Deed Raising 2: Keis Zirou. Muhahahaa, räyyyyyh, murrrrrr..!

...mutinaa.....typerä..aikaraja....mutinaa...prkle...

Ac3Way
/

Jaaha, tänään tulisi Tuksu Uuteenkaupunkiin. Tuksu on Guest DJ Hotelli Lännentien yökerhon avajaisissa. Vois mennä vähän tarjoamaan GLAMOURIA sinne!!

DarkWarjo
/

Joko FRC:n poijjaat kohta tuo mulle synttärilahjan? saatte vastalahjaksi kakkukahvit

vaiski75
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Joko FRC:n poijjaat kohta tuo mulle synttärilahjan? saatte vastalahjaksi kakkukahvit

Loistava ajatus!

Eissi menee nyt kaappaamaan sen Tuksun messiin ja soittaa taksin pikaisesti, siis ihan nyt heti. Sitten haet minut, Bunnyn, Sckimmyn ja Kirveksen kyytiin, sitten kivasti suuntaamme Warjon osoitteeseen juhlimaan.. Jonkun pitää myös soittaa Seiskan kuvaaja paikalle, että näkee muutkin mitä tehtiin illalla ja miten Warjon synttärit meni oikeasti.. Synttärilahjaksi haetaan Salesta sukkahousut ja kissanruokaa..

TehBigBunny
/ /

Tehtii sulle caccu, mutta Miqqe söi sen.

// Tolle porukalle on on fiksumpaa ottaa kuvaaja Alibista :(

hulluseon
/

Ei tartte vaiski soittaa, kerroot vaan tässä osotteen niin mä lähren. Ja ajan pualeen hintaan

RealBlocker
/ /

Hmm. Waretin ton rFactorin tuolta isohuntista. Aattelin heti mennä kokeilee. Kun valitsee jonkun kisan, sitten painaa "load circuit" nii se heittää mut kokonaa pelistä pois. Jos joku vaikka osais neuvoa.

E: Ei mitään enää, rupes jotenki ihmeellisesti toimimaa.

DarkWarjo
/

No ni, tää vaikuttaa siltä et tänää juhlitaan ja loppu vuosi eletään sit sukkahousuista suodatetulla kissanruoalla.

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Aika gay :D Ei vaan, hyvä nakki jos halajaa päästä mahtollisimman pienellä duunilla ja vaivalla.

Tää on just sellanen nakki, joka jakaa mielipiteitä. Osa tykkää ja osa haluaa enemmän tekemistä. :D Mun puolesta tekemistä voisi olla kirjureilla enemmänkin, mutta vältän myös monet hajoamiset. Mulla oli muuten kakkosvaihtoehtona panssarijääkäri, joka on yksi raskaimpia miehistötehtäviä puolustusvoimissa ja pidin panssarijääkärin nakkia monta kertaa todennäkösempänä kuin kirjuria. :D Huomenna pitäis vetää 25km pituinen marssi paskasäässä (oon ginekses :S) ja maanantaina aloitan kirjurin hommat.

RaabForRehab
/

Se on muuten Keravalla parasta aikaa kunnon karvaralli-muistelot. Facebookissa oli ilmottautunu 140 henkeä, eli vois kuvitella että "kylän rinkiä" veivaa tänä iltana sellaset 50-70 autoa :D

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote:

Tää on just sellanen nakki, joka jakaa mielipiteitä. Osa tykkää ja osa haluaa enemmän tekemistä. :D Mun puolesta tekemistä voisi olla kirjureilla enemmänkin, mutta vältän myös monet hajoamiset. Mulla oli muuten kakkosvaihtoehtona panssarijääkäri, joka on yksi raskaimpia miehistötehtäviä puolustusvoimissa ja pidin panssarijääkärin nakkia monta kertaa todennäkösempänä kuin kirjuria. :D Huomenna pitäis vetää 25km pituinen marssi paskasäässä (oon ginekses :S) ja maanantaina aloitan kirjurin hommat.

Älä itke, senkin kauhea aamukasa!

Kirjaudu sisään vastataksesi.