PPPP

kurppak
/

Ei ole Nipsu aamukasa. Kurppa on. TJ 308. Gonakuski, PASI on vekkuli laite. Tänään oli muutot.

Finski fani
/

Duke Nukem Forever tulee ensi vuonna. Ketä kiinnostaa? Mua ei ainaskaan... =P

Capo26RS
/

Duke oli tosi nastaa 10v sitten, nykyään ehkä enemmän KTM Duke kuin 3D Duke kiinnostaa.

El PiNk DeViL
/

Täällä Katajanokan vanhassa vankilassa (nykyään hotelli) on mahtava meininki! Täti meni naimisiin, ja kaikki on päissään :D Ei uskois tätä heti vankilaks :D

Tuomo33
/

Suomi Miami Birmingham Miten voi pomppia NÄIN paljon yhteys etäisyyksillä? Tell me franks

TehBigBunny
/

Tuo Ping on ihan kakka joka paikkaan.

Se että vähän vauhti hitastunnaa ei ole niin ihmeellistä.

Tuomo33
/

Ei meinaan vaan kun dowload on nopeampi miamiin kuin britteihin vaikka britit on lähempänä.

djrunkkari
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Duke Nukem Forever tulee ensi vuonna. Ketä kiinnostaa? Mua ei ainaskaan... =P

kuka noin sanoo :D

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Ei meinaan vaan kun dowload on nopeampi miamiin kuin britteihin vaikka britit on lähempänä.

Briteis testiaikana enemmän trafiikkia.. ei mitää ihmeellistä tossa...

Pittäisköhän tuota lähtee hyökkäämään vähä nyrrelle.

Latetzki
/

Jollain täällä on varmaankin tuo Microsoftin X360 ratti & poljin setti. Kannattaako siihen rahoja laittaa?

Pure Black40
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote: Jollain täällä on varmaankin tuo Microsoftin X360 ratti & poljin setti. Kannattaako siihen rahoja laittaa?

Ei helvetissä!

Pure Black40
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote:

Miksei?

Itellä oli puoli vuotta, hajos. Headset pätkii, ei pysy keskellä, jarrupedaali yhtä pehmonen ku kaasu (voi kyllä itse korjata)... Kysy joltain muulta jos haluat lisää tietoa vioista.

MrD St Jimmy
/ /

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote: Jollain täällä on varmaankin tuo Microsoftin X360 ratti & poljin setti. Kannattaako siihen rahoja laittaa?

Jos ei haittaa että mikki suhisee korvassa, välillä tulee rattibugeja(en tiedä tuleeko melkein kaikissa rateissa) ja kyseistä rattia voi käyttää vain Xbox360:llä niin kyllä toi mulla on ihan kivasti mennyt. Sopii vielä erittäin hyvin syliini. Sylirattina toi toimii oikeen mukavasti.

/Niin itellä ollut vuoden tämä ja hajalle päin ei ole mennyt.

Latetzki
/

Niin ajattelin että jos halvalla sais jonku millä esim. Forzaa pelata, kun eihän tuota rattia vissiin enää valmisteta. Logitech G25 löytyy jo mutta eihän se boxilla toimi..

jasamy
/

Eikö ne fanatecin ratit myyty loppuun jo aikoja sitten ja muita ei taida ollakkaan???

AJfin
/ /

Ihan hyvä hintaansa nähden mikkisoftan ratti, jos mikki suhisee tai on jtn muuta pikkuvikaa niin ennen takuun umpeutumista kannattaa lähettää ratti saksaan ja suapi ehkä uuden tilalle.

e. ja pure ei vissiin tajunnut että ratilla on 1.vuoden takuu? :D

MrD St Jimmy
/ /

Vastauksena käyttäjälle jasamy

jasamy wrote: Eikö ne fanatecin ratit myyty loppuun jo aikoja sitten ja muita ei taida ollakkaan???

Niin minäkin olen ymmärtänyt, mutta Fanatecin sivuilta tuote ei ole poistunut. Ota tostakin sitten selvää.

/@Bunny aijaaaaaa.

Pure Black40
/

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote:

e. ja pure ei vissiin tajunnut että ratilla on 1.vuoden takuu? :D

Pitkä tarina, lyhyesti: Gigantin äijien kanssa riitelyn takia se vuosi meni umpeen.

Kirjaudu sisään vastataksesi.