Vastauksena käyttäjälle
Pure Black40
Pure Black40 wrote:
Pitkä tarina, lyhyesti: Gigantin äijien kanssa riitelyn takia se vuosi meni umpeen.
Turhaan sitä gigantin kans tappelee kun soittaa suoraan microsoftin laitetukeen niin ne pistää s-postiin rahtikirjan ja ite joutuu vaan lyömään ratin paketiin. Ups hakee kotoa
Vastauksena käyttäjälle
tepilobium
tepilobium wrote:
Tissit on kivoja
aivan, ja nassesetä varmasti haluis tehdä lähempää tuttavuutta?:)
eivaan mahda mitään, että vieläkin toi nassesetä jaksaa naurattaa, kuten 80-luvulla(eli n. 8-10-vuotiaana sitä kasselin)
ja fanateckejä myydäään edelleen, se oli vaan houkutuslintu myydä paljon(siis ettei niitä löytyisi).. toimitusajoista en tiedä.. onko bunny se muuten vieläkin toiminut,vikoja, takuuhuoltoja?
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Koko saatanan viikonloppu pilalla, PERKELE!
Vaihdoin vahingossa television kanavaa ja mikäs se sieltä tulikaan, Ruotsinlaivalla 24H.
Siinä oli sitten kaksi liimatukkaista homppelia treffeillä keskenään, niin hellan lettan kivasti.
Sekunissa silmiini syöpyi kaikki tuo paska, sen jälkeen hallitsematon kökiminen ja toivomani tajuttomuus jätti tulematta.
Haen kirveen kaapista ja alan katsomaan Baywatchia nauhalta!
Mutta miksi kirvesmees on vaiskin kaapissa? Mitä pahaa se on tehnyt? Vai lauloiko se siellä "Kun tulin minä kaapista ulos jne"?
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Koko saatanan viikonloppu pilalla, PERKELE!
Vaihdoin vahingossa television kanavaa ja mikäs se sieltä tulikaan, Ruotsinlaivalla 24H.
Siinä oli sitten kaksi liimatukkaista homppelia treffeillä keskenään, niin hellan lettan kivasti.
Sekunissa silmiini syöpyi kaikki tuo paska, sen jälkeen hallitsematon kökiminen ja toivomani tajuttomuus jätti tulematta.
Haen kirveen kaapista ja alan katsomaan Baywatchia nauhalta!
millos se kirves siun kaappiin on mennyt?
ei vaan, noi kaikki nyky, kisa/reality-ohjelmat menee koko ajan paskempaan suuntaan... eikä ne kiinnostanut edes alussa.. ja kaikista kisailijoista paljastuu homo/lesbo
E: Nyt väiski haet sen konjamiinin kaapista, niin helpottuu olo, ja lääkkeeks pistät ***not tulille
Vastauksena käyttäjälle
Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Mikäs schimanilla on päävaivana?
Pillu,Pullo,Saha.