PPPP

AJfin
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote:

Pitkä tarina, lyhyesti: Gigantin äijien kanssa riitelyn takia se vuosi meni umpeen.

Turhaan sitä gigantin kans tappelee kun soittaa suoraan microsoftin laitetukeen niin ne pistää s-postiin rahtikirjan ja ite joutuu vaan lyömään ratin paketiin. Ups hakee kotoa

Pottae
/

Superiorjerde tms. Paskaa. Kauheeta paskaa.

Ps. Niin kenelläkään ei ollut Call Of Duty: World at War -peliä?

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle tepilobium

tepilobium wrote: Tissit on kivoja

aivan, ja nassesetä varmasti haluis tehdä lähempää tuttavuutta?:) eivaan mahda mitään, että vieläkin toi nassesetä jaksaa naurattaa, kuten 80-luvulla(eli n. 8-10-vuotiaana sitä kasselin) ja fanateckejä myydäään edelleen, se oli vaan houkutuslintu myydä paljon(siis ettei niitä löytyisi).. toimitusajoista en tiedä.. onko bunny se muuten vieläkin toiminut,vikoja, takuuhuoltoja?

TehBigBunny
/ /

Mittään vikaa ei ole ollut. Rattibugia tulee Forssassa ihan vanhaan tyyliin ... ( vain ja ainoastaan Forzassa)

PC:llä se on kanssa todella mainio, PS3:lla en ole (vielä) kokeillut.

jasamy
/

No onkos se oikeasti hyvä? entä kuinka kovaa ääntä se pitää

TehBigBunny
/

Ei se pidä sellaista ääntä että pelatessa kuulisi.

Siinä on tuuletin joka pyörii välillä.

Jos piäkaupunniseudulla saataisiin meetinki niin mie voisin vaikka tuuwwa sen näytille.

TJP27
/

kirves wrote: Nyt katsomaan nyrkkeilyä Maxilta. Jospa se Asiakainen vaikka tyrmäisi tänään, ois ihan kiva nähdä sellaista vaihteeksi. Ois kyllä kivaa nähdä myös itsensä humalassa baarin vessapeilistä, mutta se ei nyt rahan puutteen takia käy. Ei käy. Kotona voisi, mutta onko se vähän bööö?

eihän nyt baarin vessan peilistä omaa hahmoa voi erottaa

vaiski75
/

Koko saatanan viikonloppu pilalla, PERKELE!

Vaihdoin vahingossa television kanavaa ja mikäs se sieltä tulikaan, Ruotsinlaivalla 24H. Siinä oli sitten kaksi liimatukkaista homppelia treffeillä keskenään, niin hellan lettan kivasti. Sekunissa silmiini syöpyi kaikki tuo paska, sen jälkeen hallitsematon kökiminen ja toivomani tajuttomuus jätti tulematta.

Haen kirveen kaapista ja alan katsomaan Baywatchia nauhalta!

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Koko saatanan viikonloppu pilalla, PERKELE!

Vaihdoin vahingossa television kanavaa ja mikäs se sieltä tulikaan, Ruotsinlaivalla 24H. Siinä oli sitten kaksi liimatukkaista homppelia treffeillä keskenään, niin hellan lettan kivasti. Sekunissa silmiini syöpyi kaikki tuo paska, sen jälkeen hallitsematon kökiminen ja toivomani tajuttomuus jätti tulematta.

Haen kirveen kaapista ja alan katsomaan Baywatchia nauhalta!

Mutta miksi kirvesmees on vaiskin kaapissa? Mitä pahaa se on tehnyt? Vai lauloiko se siellä "Kun tulin minä kaapista ulos jne"?

TJP27
/ /

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Koko saatanan viikonloppu pilalla, PERKELE!

Vaihdoin vahingossa television kanavaa ja mikäs se sieltä tulikaan, Ruotsinlaivalla 24H. Siinä oli sitten kaksi liimatukkaista homppelia treffeillä keskenään, niin hellan lettan kivasti. Sekunissa silmiini syöpyi kaikki tuo paska, sen jälkeen hallitsematon kökiminen ja toivomani tajuttomuus jätti tulematta.

Haen kirveen kaapista ja alan katsomaan Baywatchia nauhalta!

millos se kirves siun kaappiin on mennyt? ei vaan, noi kaikki nyky, kisa/reality-ohjelmat menee koko ajan paskempaan suuntaan... eikä ne kiinnostanut edes alussa.. ja kaikista kisailijoista paljastuu homo/lesbo E: Nyt väiski haet sen konjamiinin kaapista, niin helpottuu olo, ja lääkkeeks pistät ***not tulille

Tuomo33
/

Mun pitänee jatkos pitää pekeleesti tavaraa latauksessa et netuka on nopeempi

Kirjaudu sisään vastataksesi.