EIKÖ OLE PUHUTTU ETTÄ SHOURUUMISSA EI KUVATA !
.. viijjään ne autot radalle !
EIKÖ OLE PUHUTTU ETTÄ SHOURUUMISSA EI KUVATA !
.. viijjään ne autot radalle !
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Sellaset messut tällä kertaa.. Täshä jonkunlaisia kuvia..
Jospa sitä "pokea" sit vähän vilkaisis, kivoja puskureita näyttäis olevan...
e. PV näyttää samalta kuin mun polkupyörä :(
"Ennätysauto oli muuten aivan samanlainen, siinä oli vain kilpa-auton penkit ja vyöt, mikä oli tietenkin välttämätöntä Nürburgringillä, jonka pituus on yli 20 kilometriä ja jossa parisenkymmentä mutkaa ja ylä- sekä alamäkiä, Tommi kertoo."
Kyllä mun muistaakseni Nürrellä oli vähän enemmän mutkia, kuin se parisenkymmentä...
:D Vanhalla konkarilla on muistot niin monista paikoista että kaikkia "mutkia" ei voi niiksi sanoa
Ite kävin jokusen kuvan räpsiin tos hötsis, ku ei jaksanu extriimiin lähtee täält.. ehkä tulee linkkiä joskus ku jaksan upata.
Tässäpä näitä hötsikuvia sitten http://warjo.kuvat.fi/kuvat/HTS2010/
Siellä on ollu näyttelyn pakollinen H2:nenkin.
Onko tää taas rikki, vaikka en ole ollut paikalla?
E. Aa lapamato, ei ollut rikki ei..
[linkki http://www.ferrarivirtualacademy.com/game/en/index.jsp]Mä niinhaluisin tän, mutta koneessa ei riitä tehoja...[/linkki]
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Mä niinhaluisin tän, mutta koneessa ei riitä tehoja...
Kuola valuuuuuuuu Däääääm kun olis ratti. Kone kyllä pyörittäis ihan kivasti tota.
Kone pyöritäis mutta lämmöt ei pysyis mukavissa lukemissa : /
Semmosta !http://pics.kuvaton.com/kuvei/suicide_blowjob_comic.jpg!
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Siellä on ollu näyttelyn pakollinen H2:nenkin.
No toi orankitanki H2 on kyl joka vitun näyttelys tääl.. no oli siin 24" subi. ja oli tuol kyl toinenki ihan siisti H2, ei vaa sit tullu räpsittyy kuvia missää vaiheessa kun se oli upotettu ihan mainoksiin ja vitutti. En tosiaan välitä hirveesti kuvata nois näyttelyis, mut piti muka testata ku o uus kamera :)
Hyviä kuvia kumminkii.
Tjooh, ehkä puolet autoista jakso kuvata :P
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/fingerpori_hitlerin_bunkkeri.gif!
No niin terveysintoilijat. KUKA?! KUKA?! Kuka kerpeleen latvakakkonen on ottanut ja piilottanut minun tupakit ja Zipon? TÄ?!
Tupakka tappaa turhan hitaasti.
Subilta tuloo hyvä elokuva..
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Sellaset messut tällä kertaa.. Täshä jonkunlaisia kuvia..
Sininen Dahlback Racingin Polo oli upea ja samoin se sininen 200sx valkosilla vanteilla!
Niitä kuolailin eniten, tosin olihan siellä ihan jees Supria, Evo ja Nissaneita ja neitejä :D
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote: Subilta tuloo hyvä elokuva..
Kahtelen samaa :) joskus ennenki nähty mutta ei muista kunnol nii katotaa uusiks :D
!http://kuvaton.com/browse/11907/pro_skills.gif!
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/skills6.gif!
Ajakaas joku Forza 3:ssa näillä pari kiekkaa (max. 10) ja sanokaa paras aika...
Suzuka East
BMW M3 e92 (Vakio)
Sport renkaat (Vai mikä se mediumi oli)
Kaikki avut pois, kytkintä ei tarvii tietysti
Kirjaudu sisään vastataksesi.