PPPP

IL3
/ /

!http://pics.kuvaton.com/kuvei/dirty_mind7.jpg!

Repeäminen :D

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote:

MIATA♥ Sitä ihailin/kuvailin varmaan eniten :S

Punanen Miata viiksillä?

Ac3Way
/ /

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote: !http://pics.kuvaton.com/kuvei/dirty_mind7.jpg!

Repeäminen :D

kamelinvarvas ja perse

Ac3Way
/

Tajusin just, että en edes enää muista millainen vanha FRC oli. Paitsi, että vanhoja juoppoja oli vähemmän FRC:ssä.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Tajusin just, että en edes enää muista millainen vanha FRC oli. Paitsi, että vanhoja juoppoja oli vähemmän FRC:ssä.

Niin. Ne oli silloin vielä nuoria juoppoja.

Jopa minä ihan tuoreena miehenä ihmettelen välillä maailman menoa täällä äffärceellä

djrunkkari
/

miksi superiorjerden postaama kuva näkyy että mä oon sen postannu : DDDD

TehBigBunny
/

Mulla se näyttää mun postaamalta.

PETE PASANEN ON PUALUSTUSJUMALA !

... eikun se toinen.

Olenko
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: miksi superiorjerden postaama kuva näkyy että mä oon sen postannu : DDDD

Koska maailmassa on virhe :) ...mullakin näkyy et oisin sen postannu nyt ku jerde on sen poistanu.

Ac3Way
/

Ja Lord Hopolla oli joku kommentti mun kuvassa, mutta ei semmoista kuvaa ollut olemassakaan!

:O

:D

FINBULLET
/

Se oli varmaan se jerden kuva mikä poistui vähän aikaa sitten.

jasamy
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

kamelinvarvas ja perse

katoppas sitä persettä tarkemmin

Aliboz
/

Jokohan Sons Of Anarchy kohta jo tulisi.... On hyvä se.

Olenko
/

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote: Jokohan Sons Of Anarchy kohta jo tulisi.... On hyvä se.

Kolmannen tuatantokauden tokaa jaksoa odottelen tässä ittekin, jenkkilässä on vissiin jo tullu töllöstä mut ei tunnu löytyvän mistään torrenttina. Kova sarja, tykkään.

Aliboz
/

Vastauksena käyttäjälle Olenko

Olenko wrote:

Kolmannen tuatantokauden tokaa jaksoa odottelen tässä ittekin, jenkkilässä on vissiin jo tullu töllöstä mut ei tunnu löytyvän mistään torrenttina. Kova sarja, tykkään.

Joo, jos en väärin muista niin yhdeksän aikaan tuloo töllöstä jenkkilässä....

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle jasamy

jasamy wrote:

katoppas sitä persettä tarkemmin

aapuva, en näe!

jasamy
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

aapuva, en näe!

se "perse" on sen kuvaavan muijan käsi

Aliboz
/

Vastauksena käyttäjälle jasamy

jasamy wrote:

se "perse" on sen kuvaavan muijan käsi

No voihan nyt perkele, nythän mä sen vasta hokasin.

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle jasamy

jasamy wrote:

se "perse" on sen kuvaavan muijan käsi

=D Now i shit bricks!!! =D

TehBigBunny
/

!http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2010/09/caption-this-picture12.jpeg?w=500&h=643!

TehBigBunny
/

Livessä saa muuten Liveä varsin edukkaasti.

36 egee vuasi ja kaupanpäälle joku Halo-avavavatar juttu.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Livessä saa muuten Liveä varsin edukkaasti.

36 egee vuasi ja kaupanpäälle joku Halo-avavavatar juttu.

Harmi vaan että sitä ei voi helposti katkaista.

Kirjaudu sisään vastataksesi.