!http://pics.kuvaton.com/kuvei/dirty_mind7.jpg!
Repeäminen :D
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/dirty_mind7.jpg!
Repeäminen :D
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote:
MIATA♥ Sitä ihailin/kuvailin varmaan eniten :S
Punanen Miata viiksillä?
Tajusin just, että en edes enää muista millainen vanha FRC oli. Paitsi, että vanhoja juoppoja oli vähemmän FRC:ssä.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Tajusin just, että en edes enää muista millainen vanha FRC oli. Paitsi, että vanhoja juoppoja oli vähemmän FRC:ssä.
Niin. Ne oli silloin vielä nuoria juoppoja.
Jopa minä ihan tuoreena miehenä ihmettelen välillä maailman menoa täällä äffärceellä
miksi superiorjerden postaama kuva näkyy että mä oon sen postannu : DDDD
Mulla se näyttää mun postaamalta.
PETE PASANEN ON PUALUSTUSJUMALA !
... eikun se toinen.
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: miksi superiorjerden postaama kuva näkyy että mä oon sen postannu : DDDD
Koska maailmassa on virhe :) ...mullakin näkyy et oisin sen postannu nyt ku jerde on sen poistanu.
Ja Lord Hopolla oli joku kommentti mun kuvassa, mutta ei semmoista kuvaa ollut olemassakaan!
:O
:D
Se oli varmaan se jerden kuva mikä poistui vähän aikaa sitten.
oikeesti mä sen kuvan pistin!
Joku leffa ois kiva kuva.
Jokohan Sons Of Anarchy kohta jo tulisi.... On hyvä se.
Vastauksena käyttäjälle Olenko
Olenko wrote:
Kolmannen tuatantokauden tokaa jaksoa odottelen tässä ittekin, jenkkilässä on vissiin jo tullu töllöstä mut ei tunnu löytyvän mistään torrenttina. Kova sarja, tykkään.
Joo, jos en väärin muista niin yhdeksän aikaan tuloo töllöstä jenkkilässä....
!http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2010/09/caption-this-picture12.jpeg?w=500&h=643!
Livessä saa muuten Liveä varsin edukkaasti.
36 egee vuasi ja kaupanpäälle joku Halo-avavavatar juttu.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Livessä saa muuten Liveä
livenä?
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Livessä saa muuten Liveä varsin edukkaasti.
36 egee vuasi ja kaupanpäälle joku Halo-avavavatar juttu.
Harmi vaan että sitä ei voi helposti katkaista.
Kirjaudu sisään vastataksesi.