PPPP

BlueMasto
/ /

Sanokaas joku drift elokuva mis on ihan norm driftingii!!!!!!!!!!!!! :D EI TOKYO DRIFT :)

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle BlueMasto

TUNING MAN 95 wrote: Sanokaas joku drift elokuva mis on ihan norm driftingii!!!!!!!!!!!!! :D EI TOKYO DRIFT :)

!http://img516.imageshack.us/img516/5323/kldriftto9.jpg!

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle BlueMasto

TUNING MAN 95 wrote: Sanokaas joku drift elokuva mis on ihan norm driftingii!!!!!!!!!!!!! :D EI TOKYO DRIFT :)

!http://www.dvdonline.com.au/images/IMG_5781.JPG!

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle BlueMasto

TUNING MAN 95 wrote: Sanokaas joku drift elokuva mis on ihan norm driftingii!!!!!!!!!!!!! :D EI TOKYO DRIFT :)

!http://ec1.images-amazon.com/images/P/B000GG4E5A.01.SS500_SCLZZZZZZZ_V64676161.jpg!

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle BlueMasto

TUNING MAN 95 wrote: Sanokaas joku drift elokuva mis on ihan norm driftingii!!!!!!!!!!!!! :D EI TOKYO DRIFT :)

!http://cdn1.ioffer.com/img/item/515/849/16/Drift_Front.jpg!

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle BlueMasto

TUNING MAN 95 wrote: Sanokaas joku drift elokuva mis on ihan norm driftingii!!!!!!!!!!!!! :D EI TOKYO DRIFT :)

!http://www.deschutesangler.com/assets/product_images/product/OBOOK_DAFS_107386.jpg!

..eiku oho..

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle BlueMasto

TUNING MAN 95 wrote: Sanokaas joku drift elokuva mis on ihan norm driftingii!!!!!!!!!!!!! :D EI TOKYO DRIFT :)

!http://www.taipeitimes.com/images/2008/03/07/p17-080307-sp.jpg!

BlueMasto
/

Olisko mitää semmosta mihin sais ees enkun kielisen teksityksen?

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle BlueMasto

TUNING MAN 95 wrote: Sanokaas joku drift elokuva mis on ihan norm driftingii!!!!!!!!!!!!! :D EI TOKYO DRIFT :)

!http://chatk.org/imgtopic/Drift%20GTR%20..%202008.jpg!

IL3
/ /

Vastauksena käyttäjälle BlueMasto

TUNING MAN 95 wrote: Olisko mitää semmosta mihin sais ees enkun kielisen teksityksen?

Niiin jooooo, ku sähän katotkin DRIFTAUS leffoja niiden hyvän juonen takia :D

Eipä oo nuita kauhiasti tiedossa. Jos on joskus tiedossa ollu, niin varmasti ihan syystä oon ne jo unohtanut ;)

Ac3Way
/

Joko on FRC:n kovimmat kundit juonut Lasol lageria? Meneekö nuppi sekaisin, pysähtyykö sydän, tuleeko suolet pihalle? Vai oliko se Lasso lager, no ihan sama...

Schimanski76
/

Lasoli pitää valuttaa kylmää rautakankea pitkin tuoppiin,niin jää kaikki myrkyt kankeen.Bunnyllä on kuulemma pakastearkku täynnä rautakankia. :)

Niin juu,sen jälkeen tarkoituksena on tietysti juoda se tuoppi eikä syödä sitä kankea!!!

TehBigBunny
/

Ne on sielä siksi että jos joskus koitat taas tunkea sisään niin mie voin lyyvä sinut, kylmäksi.

vaiski75
/ /

Viikonlopun Iltalehti: Citykanille ei riittänyt hautakivien kaataminen, vaan teki MURHAN! Tämä itseään ISOKSI Bunnyksi kutsuva, riisti hengen alkoholisoituneelta salapoliisin näköiseltä rentulta riidan päätteeksi. Murha-aseena käytettiin Lasolissa kastettuja rautakankia ja kuuleman mukaan jokaisessa oli roikkunut porkkana narun päässä.. Riita syntyi Bunnyn asunnossa olevasta olutkorista, jota ei haluttu jakaa muiden iloisten veikkojen kanssa.

vaiski75
/

Olen pahoillani. Anteeksi, minä olin väärässä ja vääristelin omassa mielessäni kaiken väärin.. Eikun... Tsing tsong, otetaanhan yhdet sille ja lainataan naapurin saunavuoroa..

-Schimmyn muistolle-

zattwy
/

The ohte shopata kakki.Ei leikin asia.Liian palon sattuu näit nykyy

djrunkkari
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

XD

et usko kuinka nauroin :DDD just causen 2 arvostelu on ihan okei : DD:

Kirjaudu sisään vastataksesi.