Vastauksena käyttäjälle m00se79
m00se79 wrote:
livenä?
Teille ei enää tarjoilla.
Sanokaas joku drift elokuva mis on ihan norm driftingii!!!!!!!!!!!!! :D EI TOKYO DRIFT :)
Olisko mitää semmosta mihin sais ees enkun kielisen teksityksen?
Vastauksena käyttäjälle BlueMasto
TUNING MAN 95 wrote: Olisko mitää semmosta mihin sais ees enkun kielisen teksityksen?
Niiin jooooo, ku sähän katotkin DRIFTAUS leffoja niiden hyvän juonen takia :D
Eipä oo nuita kauhiasti tiedossa. Jos on joskus tiedossa ollu, niin varmasti ihan syystä oon ne jo unohtanut ;)
nyrre leffoja!
Joko on FRC:n kovimmat kundit juonut Lasol lageria? Meneekö nuppi sekaisin, pysähtyykö sydän, tuleeko suolet pihalle? Vai oliko se Lasso lager, no ihan sama...
Mie olen Lassoa maistanna, Skimmy käyttää Lasolia blandiksena.
Lasoli pitää valuttaa kylmää rautakankea pitkin tuoppiin,niin jää kaikki myrkyt kankeen.Bunnyllä on kuulemma pakastearkku täynnä rautakankia. :)
Niin juu,sen jälkeen tarkoituksena on tietysti juoda se tuoppi eikä syödä sitä kankea!!!
Ne on sielä siksi että jos joskus koitat taas tunkea sisään niin mie voin lyyvä sinut, kylmäksi.
Viikonlopun Iltalehti: Citykanille ei riittänyt hautakivien kaataminen, vaan teki MURHAN! Tämä itseään ISOKSI Bunnyksi kutsuva, riisti hengen alkoholisoituneelta salapoliisin näköiseltä rentulta riidan päätteeksi. Murha-aseena käytettiin Lasolissa kastettuja rautakankia ja kuuleman mukaan jokaisessa oli roikkunut porkkana narun päässä.. Riita syntyi Bunnyn asunnossa olevasta olutkorista, jota ei haluttu jakaa muiden iloisten veikkojen kanssa.
:(
Ei o... ..kaan hyv... ämä ...iski.
Olen pahoillani. Anteeksi, minä olin väärässä ja vääristelin omassa mielessäni kaiken väärin.. Eikun... Tsing tsong, otetaanhan yhdet sille ja lainataan naapurin saunavuoroa..
-Schimmyn muistolle-
The ohte shopata kakki.Ei leikin asia.Liian palon sattuu näit nykyy
http://www.tilt.tv/?cm=webteevee
kattokaas alan waken arvostelu : DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: http://www.tilt.tv/?cm=webteevee
kattokaas alan waken arvostelu : DDDDDDDDDDDDDDDDDD
XD
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
XD
et usko kuinka nauroin :DDD just causen 2 arvostelu on ihan okei : DD:
Kirjaudu sisään vastataksesi.