PPPP
eihän tossa waken arvotelu edes toimi, 4 sek video.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: eihän tossa waken arvotelu edes toimi, 4 sek video.
Sun pitÄÄ valiTAA se tosta listAALTA.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Sun pitÄÄ valiTAA se tosta listAALTA.
:DDDDDDD
Dodii :DDDD
MACGRUBEEER !
Taisin nähdä äsken Eeegacin seisoskelemassa jollain parvekkeella, stadista olin tulossa. En tiedä oliko Eeegac mutta kovasti näytti kyseiseltä tyypiltä.
... ja mä taisin töistä tullessa nähdä Jeesuksen. Ainakin sillä oli pitkä tukka, parta ja resuiset vaatteet. Saattoi se kyllä olla joku Tesoman denso...
Shimmyllä lääkkeet hukassa.
samalla sekunnilla 3 kommenttia En ainakaa minä oo ennen nähnyt:D
tuli pelattua forza kakkosta :) moninpeli puolella oli täysiäkin lobeja
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:Forssa on Porissa ?!?
Onko Bunnyllä mielessä, että mentäisiin FRC:n porukalla vallottamaan koko Forssa-kilpailu? Saataisiin vielä porukka-alennustakin... =P
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Onko Bunnyllä mielessä, että mentäisiin FRC:n porukalla vallottamaan koko Forssa-kilpailu? Saataisiin vielä porukka-alennustakin... =P
Tulkaa kaikki Poriin, mää oon jo täällä :)
Vastauksena käyttäjälle Olenko
Olenko wrote:
Tulkaa kaikki Poriin, mää oon jo täällä :)
Mikä VITTU teitä Porilaisia oikein vaivaa?!? -Vares
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote:
Mikä VITTU teitä Porilaisia oikein vaivaa?!? -Vares
Tää on Pori! -sama leffa
"Miks mennä Poriin ku Karhua saa Stadistaki?!" -***
En voi kertoa kenen kommentti toi on ettei sitä henkilöä täysin lynkata täällä FRC:lla :D
Tsup! ja yhdet Porille..
Yks kadetti keksi tulla aukomaan mulle päätänsä eilen baarissa ja se vieläpä tönäisi mut kumoon baarin lattialle :D
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote: Yks kadetti keksi tulla aukomaan mulle päätänsä eilen baarissa ja se vieläpä tönäisi mut kumoon baarin lattialle :D
Turpaan tommossii....
Joo, ihme sälli. Turpaan pitää vetää, eikä töniä toisia.
Tarvitsisin apua, kun olen laittamassa jossain vaiheessa tänään kuvan tohon Forzan viralliseen Photocomppiin, niin nyt mulla on 3 kuvaa, josta en osaa päättää, minkä laitan joten sanokaa mielipiteenne!
Olisko 2. kuva paras?
Kekkonen.
Onk nysse viikonlöppy, kun näkyy kaikki kaapelikanavat? Itellä ei ainaskaan vielä näy, muttei kyllä olekaan vielä virallisesti vklp...
Kirjaudu sisään vastataksesi.