PPPP

Ac3Way
/

eihän tossa waken arvotelu edes toimi, 4 sek video.

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: eihän tossa waken arvotelu edes toimi, 4 sek video.

Sun pitÄÄ valiTAA se tosta listAALTA.

Aliboz
/

Taisin nähdä äsken Eeegacin seisoskelemassa jollain parvekkeella, stadista olin tulossa. En tiedä oliko Eeegac mutta kovasti näytti kyseiseltä tyypiltä.

TeroKortelainen
/

... ja mä taisin töistä tullessa nähdä Jeesuksen. Ainakin sillä oli pitkä tukka, parta ja resuiset vaatteet. Saattoi se kyllä olla joku Tesoman denso...

djrunkkari
/

tuli pelattua forza kakkosta :) moninpeli puolella oli täysiäkin lobeja

Finski fani
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:Forssa on Porissa ?!?

Onko Bunnyllä mielessä, että mentäisiin FRC:n porukalla vallottamaan koko Forssa-kilpailu? Saataisiin vielä porukka-alennustakin... =P

Olenko
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Onko Bunnyllä mielessä, että mentäisiin FRC:n porukalla vallottamaan koko Forssa-kilpailu? Saataisiin vielä porukka-alennustakin... =P

Tulkaa kaikki Poriin, mää oon jo täällä :)

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle Olenko

Olenko wrote:

Tulkaa kaikki Poriin, mää oon jo täällä :)

Mikä VITTU teitä Porilaisia oikein vaivaa?!? -Vares

Olenko
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Mikä VITTU teitä Porilaisia oikein vaivaa?!? -Vares

Tää on Pori! -sama leffa

IL3
/

"Miks mennä Poriin ku Karhua saa Stadistaki?!" -***

En voi kertoa kenen kommentti toi on ettei sitä henkilöä täysin lynkata täällä FRC:lla :D

Nipsuhuuli
/

Yks kadetti keksi tulla aukomaan mulle päätänsä eilen baarissa ja se vieläpä tönäisi mut kumoon baarin lattialle :D

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote: Yks kadetti keksi tulla aukomaan mulle päätänsä eilen baarissa ja se vieläpä tönäisi mut kumoon baarin lattialle :D

Turpaan tommossii....

Ac3Way
/

Joo, ihme sälli. Turpaan pitää vetää, eikä töniä toisia.

Finski fani
/

Onk nysse viikonlöppy, kun näkyy kaikki kaapelikanavat? Itellä ei ainaskaan vielä näy, muttei kyllä olekaan vielä virallisesti vklp...

Kirjaudu sisään vastataksesi.