Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Tarvitsisin apua, kun olen laittamassa jossain vaiheessa tänään kuvan tohon Forzan viralliseen Photocomppiin, niin nyt mulla on 3 kuvaa, josta en osaa päättää, minkä laitan joten sanokaa mielipiteenne!
-
http://img411.imageshack.us/img411/8708/forza95.jpg
-
http://img696.imageshack.us/img696/484/forza97.jpg
-
http://img80.imageshack.us/img80/3577/forza99.jpg
Olisko 2. kuva paras?
Mää tykästysin tohon ykköseen. Mukava vauhdintuntu ja väritkin kohdallaan, kivasti. =)
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Tarvitsisin apua, kun olen laittamassa jossain vaiheessa tänään kuvan tohon Forzan viralliseen Photocomppiin, niin nyt mulla on 3 kuvaa, josta en osaa päättää, minkä laitan joten sanokaa mielipiteenne!
-
http://img411.imageshack.us/img411/8708/forza95.jpg
-
http://img696.imageshack.us/img696/484/forza97.jpg
-
http://img80.imageshack.us/img80/3577/forza99.jpg
Olisko 2. kuva paras?
Viimeinen ainakin pois luvuista, sanoisin että 2.
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Kuvaa ei saa muokata, mutta ilmottauduin nyt 2. kuvalla.. Katotaa miten käy :D Tuskin sieltä mitään irtoaa.
Olisit voittanu ykköskuvalla, mutta jos ei usko, niin ei vaan usko.
Voi tätä nykynuorisoa...
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Olisit voittanu ykköskuvalla, mutta jos ei usko niin, ei vaan usko.
Voi tätä nykynuorisoa...
Voi kyllä olla... : / Mua vaa vähä mietitytti tuo, että onko tuo ykköne vähä tylsä, kun siinä näkyy autosta vaa keula.. Ens kerralla lupaan kuunnella teidän mielipiettä ;)
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Kuvaa ei saa muokata, mutta ilmottauduin nyt 2. kuvalla.. Katotaa miten käy :D Tuskin sieltä mitään irtoaa.
Kuwa kagsi on kyllä toudella hjyva, mutta hieman häiritzee tuo helmoista kazvava ruoho..
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Mitä helvattua, mulla kasvaa häpykarvat sittenkin..
Soitanko Isälleni ja kerron tämän ilouutisen samantien?
Älä vitussa? Nyt äkkiä pileet pystyyn ja paariin. Voit jopa kokeilla tyttöjen iskemistä! =O Ite en vielä voi tulla, mutta onnea matkaan!
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Mitä helvattua, mulla kasvaa häpykarvat sittenkin..
Soitanko Isälleni ja kerron tämän ilouutisen samantien?
Ei se Bunny kuitenkaan vastaa.On jo sammunut isä-jänö.
Vastauksena käyttäjälle
Ac3Way
Ac3Way wrote:
Mitä lääkkeitä se kirves vetelee, hyvin näkyy Canal+ täällä Openissa. Ja Eurosport 2 sekä Nelonen Sport Pro. HIFK voitti!!!
Canal+ ei näy täällä... =(
Vastauksena käyttäjälle
Ac3Way
Täälä näkyy Canal+:ssan tekstitykset... =P
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
"Uudella" koneella ekaa kertaa nettiin < 3
Minkäslainen vehe?
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Minkäslainen vehe?
En tiiä koneen mallia, mutta tollanen ihan ok tehokas (ollut toimistokäytössä). Hp on merkki. Penniäkään ei tarttenu maksaa. + 20" näyttö
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
En tiiä koneen mallia, mutta tollanen ihan ok tehokas (ollut toimistokäytössä). Hp on merkki. Penniäkään ei tarttenu maksaa. + 20" näyttö
Aika jykevän kokonen kannettava...
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Aika jykevän kokonen kannettava...
Ei oo kannettava :D
Tärkein unohtu mainita. Pöytäkone.
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
En mä maksa saakura tommosista kakkakikkarepökäleistä yhtn. mitn. ja kun kerran eivät antenni verkossa näy niin imeköön nakkia koko sakki. Avaan kohta neljännen lonkeron. NAM
Mä en maksa netistä mitää :D Tai kukaan meiltä ei maksa :P
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Ei oo kannettava :D
Tärkein unohtu mainita. Pöytäkone.
Joo, mistäköhän sain päähäni, että se olis kannettava... =P
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Joo, mistäköhän sain päähäni, että se olis kannettava... =P
Kai ne on nykyään niin yleisiä..