PPPP

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Tarvitsisin apua, kun olen laittamassa jossain vaiheessa tänään kuvan tohon Forzan viralliseen Photocomppiin, niin nyt mulla on 3 kuvaa, josta en osaa päättää, minkä laitan joten sanokaa mielipiteenne!

  1. http://img411.imageshack.us/img411/8708/forza95.jpg

  2. http://img696.imageshack.us/img696/484/forza97.jpg

  3. http://img80.imageshack.us/img80/3577/forza99.jpg

Olisko 2. kuva paras?

Mää tykästysin tohon ykköseen. Mukava vauhdintuntu ja väritkin kohdallaan, kivasti. =)

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Tarvitsisin apua, kun olen laittamassa jossain vaiheessa tänään kuvan tohon Forzan viralliseen Photocomppiin, niin nyt mulla on 3 kuvaa, josta en osaa päättää, minkä laitan joten sanokaa mielipiteenne!

  1. http://img411.imageshack.us/img411/8708/forza95.jpg

  2. http://img696.imageshack.us/img696/484/forza97.jpg

  3. http://img80.imageshack.us/img80/3577/forza99.jpg

Olisko 2. kuva paras?

Viimeinen ainakin pois luvuista, sanoisin että 2.

El PiNk DeViL
/

kirves wrote:

Ensimmäinen on paras. Auto on onnistunut siinä parhaiten sekä vauhdissa otettu on aina plussaa. Tausta on hiukan tylsä. Jos laittaisi hiukan sepiaa ja astetta tummemman kuvan, niin olisi mielestäni parempi. Saako kuvaa muokata?

Kuvaa ei saa muokata, mutta ilmottauduin nyt 2. kuvalla.. Katotaa miten käy :D Tuskin sieltä mitään irtoaa.

Finski fani
/ /

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Kuvaa ei saa muokata, mutta ilmottauduin nyt 2. kuvalla.. Katotaa miten käy :D Tuskin sieltä mitään irtoaa.

Olisit voittanu ykköskuvalla, mutta jos ei usko, niin ei vaan usko.

Voi tätä nykynuorisoa...

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Olisit voittanu ykköskuvalla, mutta jos ei usko niin, ei vaan usko.

Voi tätä nykynuorisoa...

Voi kyllä olla... : / Mua vaa vähä mietitytti tuo, että onko tuo ykköne vähä tylsä, kun siinä näkyy autosta vaa keula.. Ens kerralla lupaan kuunnella teidän mielipiettä ;)

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Kuvaa ei saa muokata, mutta ilmottauduin nyt 2. kuvalla.. Katotaa miten käy :D Tuskin sieltä mitään irtoaa.

Kuwa kagsi on kyllä toudella hjyva, mutta hieman häiritzee tuo helmoista kazvava ruoho..

vaiski75
/

Mitä helvattua, mulla kasvaa häpykarvat sittenkin.. Soitanko Isälleni ja kerron tämän ilouutisen samantien?

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Mitä helvattua, mulla kasvaa häpykarvat sittenkin.. Soitanko Isälleni ja kerron tämän ilouutisen samantien?

Älä vitussa? Nyt äkkiä pileet pystyyn ja paariin. Voit jopa kokeilla tyttöjen iskemistä! =O Ite en vielä voi tulla, mutta onnea matkaan!

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Mitä helvattua, mulla kasvaa häpykarvat sittenkin.. Soitanko Isälleni ja kerron tämän ilouutisen samantien?

Ei se Bunny kuitenkaan vastaa.On jo sammunut isä-jänö.

Ac3Way
/

Mitä lääkkeitä se kirves vetelee, hyvin näkyy Canal+ täällä Openissa. Ja Eurosport 2 sekä Nelonen Sport Pro. HIFK voitti!!!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Mitä lääkkeitä se kirves vetelee, hyvin näkyy Canal+ täällä Openissa. Ja Eurosport 2 sekä Nelonen Sport Pro. HIFK voitti!!!

Canal+ ei näy täällä... =(

Ac3Way
/

Jaaha sitte, teillä on joku natsimullku kaapelintarjoaja. Täällä ei näy Private Spice :(

hulluseon
/

kirves wrote: On, nyt on se viikonloppu. Kaikki kanavat eivät kyllä näy, en tiedä johtuuko operaattoreista, vai onko niin ettei palvelun tarjoajat anna kanaviaan moiseen. Canal on sellainen, jonka leffat eivät näy ikinä cable open -viikonloppuisin.

DNA näyttää seuraavia ilmaiseksi, muillakin operaattoreilla on luultavimmin samat sanat.

No on niitä muitakin sitten joo-o, muttei Canal näy tälläkään kertaa. Missään. Hulluseon sanoisi tähän, että hullu se on joka moisesta maksaa pyydetyn hinnan. Olen hänen kanssaan samaa mieltä.

En mä maksa saakura tommosista kakkakikkarepökäleistä yhtn. mitn. ja kun kerran eivät antenni verkossa näy niin imeköön nakkia koko sakki. Avaan kohta neljännen lonkeron. NAM

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Minkäslainen vehe?

En tiiä koneen mallia, mutta tollanen ihan ok tehokas (ollut toimistokäytössä). Hp on merkki. Penniäkään ei tarttenu maksaa. + 20" näyttö

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

En tiiä koneen mallia, mutta tollanen ihan ok tehokas (ollut toimistokäytössä). Hp on merkki. Penniäkään ei tarttenu maksaa. + 20" näyttö

Aika jykevän kokonen kannettava...

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Aika jykevän kokonen kannettava...

Ei oo kannettava :D Tärkein unohtu mainita. Pöytäkone.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

En mä maksa saakura tommosista kakkakikkarepökäleistä yhtn. mitn. ja kun kerran eivät antenni verkossa näy niin imeköön nakkia koko sakki. Avaan kohta neljännen lonkeron. NAM

Mä en maksa netistä mitää :D Tai kukaan meiltä ei maksa :P

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Ei oo kannettava :D Tärkein unohtu mainita. Pöytäkone.

Joo, mistäköhän sain päähäni, että se olis kannettava... =P

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Joo, mistäköhän sain päähäni, että se olis kannettava... =P

Kai ne on nykyään niin yleisiä..

Schimanski76
/

Miul näkyy Karpo joka kanavalla!!! Mitä teen?

FST:Karpo Strömsössä

MTV3:Tanssii Karpon kanssa

TV1: Urheilukarpo

Adult channel: Dirty anal-Karpo

JUMAALAUTAAAA!!!!

Kirjaudu sisään vastataksesi.