3" putkistoon kattia tai edes pelkkiä kuoria täällä kellään myynnissä ?
PPPP
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Miul näkyy Karpo joka kanavalla!!! Mitä teen?
FST:Karpo Strömsössä
MTV3:Tanssii Karpon kanssa
TV1: Urheilukarpo
Adult channel: Dirty anal-Karpo
JUMAALAUTAAAA!!!!
Kai se on sitten pakko kattoa Karpoa...
Tapparda jäädyttää Jannen numeron. Hienoa.
Ilves kunnioittaa Raipea jäädyttämällä koko joukkueen. Hmm.
Mudi haluu, että se huomataan...
Täällä ei näy mitään. Pitäkää tunkkinne ja ampumahiihtonne saatana!
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Mudi haluu, että se huomataan...
No eipä urpokiisseli mitään älytöntä mölyä pidä jos pakosarjalta vaan ei pääse voutamaan. Meinaan kun kuitenkin puhutaan siitä viriasteesta mikä mudillakin on tuossa koneessa. Tietty perus sääntöhän on että kunhan se ei ahdista turbon jälkeen ja sitä toi 3" ei ainakaan tee :D
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote:
No eipä urpokiisseli mitään älytöntä mölyä pidä jos pakosarjalta vaan ei pääse voutamaan. Meinaan kun kuitenkin puhutaan siitä viriasteesta mikä mudillakin on tuossa koneessa. Tietty perus sääntöhän on että kunhan se ei ahdista turbon jälkeen ja sitä toi 3" ei ainakaan tee :D
No Mudi onkin vasta virittelyn alkuvaiheessa. Vuoden päästä Mudin "urpokiisseli" potkii ulos vähintään. 500 jalkapuolista pollea...
Ei ole tulossa miun Diudiin tuo katti... Isoveljen Audi S2:seen olisi hakusessa...
Omaan Diudiin tulee varmaan 2,5" putkisto talven aikana...
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Painoin eilen tota report abuse tai jotai sinne päi se oli. Mut mun viesti ei näy tuola (?)
LOL
Vastauksena käyttäjälle v7ville
villek00 wrote:
LOL
No en painanu :D Painoin Quick replay, mut siihe ei voi lisätä kuvaa tai mitää. Sit ku yritin replyä, ni en saa sit tekstii pois. En nyt ihan kumminkaa report abusee painanu :D
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
No en painanu :D Painoin Quick replay, mut siihe ei voi lisätä kuvaa tai mitää. Sit ku yritin replyä, ni en saa sit tekstii pois. En nyt ihan kumminkaa report abusee painanu :D
Siellä Quick replyssä on yläpalkissa insert/edit image.Siitä saat sen kuvan sinne.
Lontoo on aika vaikeeta.
Kyllä mä enkkua taidan, mutta aivolliset lahjat on mitä on. Kiitos skimmymiähelle :D Että mä oon sokee :D
tili meni mutta kawasaki tuli..
Tillas uuden postimyyntivaimon jaappanista, vihreet puskurit ja iso takarengas.
Ei kyllä kumpikaan kolahda kybällä.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Ei kyllä kumpikaan kolahda kybällä.
Otan viellä uusia kuvia samalla, kun WRC latautuu :P
Vastauksena käyttäjälle AJfin
AJfin wrote: tili meni mutta kawasaki tuli..
HÖLÖMÖ!!! Oisit ostanu multa Busan! :D
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote:
HÖLÖMÖ!!! Oisit ostanu multa Busan! :D
Niinpä, meni nimittäi seuraavatki tilit. remontteihin :D
Kirjaudu sisään vastataksesi.