PPPP

Mudinski
/

3" putkistoon kattia tai edes pelkkiä kuoria täällä kellään myynnissä ?

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Miul näkyy Karpo joka kanavalla!!! Mitä teen?

FST:Karpo Strömsössä

MTV3:Tanssii Karpon kanssa

TV1: Urheilukarpo

Adult channel: Dirty anal-Karpo

JUMAALAUTAAAA!!!!

Kai se on sitten pakko kattoa Karpoa...

TehBigBunny
/

Tapparda jäädyttää Jannen numeron. Hienoa.

Ilves kunnioittaa Raipea jäädyttämällä koko joukkueen. Hmm.

AJfin
/ /

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: 3" putkistoon kattia tai edes pelkkiä kuoria täällä kellään myynnissä ?

Katin korvaus putki saattais löytyä ja jos ei lyödy niin äkkiäkös sen tekee..

Mut et kai sä jumalauta meinaa 3" putkistoa siihen diudiin laittaa?!

Zolvi
/

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote:

Katin korvaus putki saattais löytyä ja jos ei lyödy niin äkkiäkös sen tekee..

Mut et kai sä jumalauta meinaa 3" putkistoa siihen diudiin laittaa?!

Vähä liian avara ränni siihen kinneriin.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Mudi haluu, että se huomataan...

No eipä urpokiisseli mitään älytöntä mölyä pidä jos pakosarjalta vaan ei pääse voutamaan. Meinaan kun kuitenkin puhutaan siitä viriasteesta mikä mudillakin on tuossa koneessa. Tietty perus sääntöhän on että kunhan se ei ahdista turbon jälkeen ja sitä toi 3" ei ainakaan tee :D

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

No eipä urpokiisseli mitään älytöntä mölyä pidä jos pakosarjalta vaan ei pääse voutamaan. Meinaan kun kuitenkin puhutaan siitä viriasteesta mikä mudillakin on tuossa koneessa. Tietty perus sääntöhän on että kunhan se ei ahdista turbon jälkeen ja sitä toi 3" ei ainakaan tee :D

No Mudi onkin vasta virittelyn alkuvaiheessa. Vuoden päästä Mudin "urpokiisseli" potkii ulos vähintään. 500 jalkapuolista pollea...

Mudinski
/

Ei ole tulossa miun Diudiin tuo katti... Isoveljen Audi S2:seen olisi hakusessa...

Omaan Diudiin tulee varmaan 2,5" putkisto talven aikana...

El PiNk DeViL
/ /

JEPA! Saatatte saada kertoa tänään taas mielipiteenne! Nimittäin on tullut uus kuvakisa Osallistukaahan tekin ihmeessä. /// Kertokaahas tyhmälle, että miten tonne kirjotetaan viesti. Painoin eilen tota report abuse tai jotai sinne päi se oli. Mut mun viesti ei näy tuola (?) Vai näkyykö tuolla

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Painoin eilen tota report abuse tai jotai sinne päi se oli. Mut mun viesti ei näy tuola (?)

LOL

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle v7ville

villek00 wrote:

LOL

No en painanu :D Painoin Quick replay, mut siihe ei voi lisätä kuvaa tai mitää. Sit ku yritin replyä, ni en saa sit tekstii pois. En nyt ihan kumminkaa report abusee painanu :D

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

No en painanu :D Painoin Quick replay, mut siihe ei voi lisätä kuvaa tai mitää. Sit ku yritin replyä, ni en saa sit tekstii pois. En nyt ihan kumminkaa report abusee painanu :D

Siellä Quick replyssä on yläpalkissa insert/edit image.Siitä saat sen kuvan sinne.

El PiNk DeViL
/

Kyllä mä enkkua taidan, mutta aivolliset lahjat on mitä on. Kiitos skimmymiähelle :D Että mä oon sokee :D

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote: tili meni mutta kawasaki tuli..

Kerro toki enemmän kun kerran aloitit jo :)

Ac3Way
/

Tillas uuden postimyyntivaimon jaappanista, vihreet puskurit ja iso takarengas.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Ei kyllä kumpikaan kolahda kybällä.

Otan viellä uusia kuvia samalla, kun WRC latautuu :P

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote: tili meni mutta kawasaki tuli..

HÖLÖMÖ!!! Oisit ostanu multa Busan! :D

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

HÖLÖMÖ!!! Oisit ostanu multa Busan! :D

Niinpä, meni nimittäi seuraavatki tilit. remontteihin :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.