PPPP

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Ei ole tulossa miun Diudiin tuo katti... Isoveljen Audi S2:seen olisi hakusessa...

Omaan Diudiin tulee varmaan 2,5" putkisto talven aikana...

Mulla saattas olla skyylinen katin kuoret. soon ainaki ulostautumissuunnas 3" sisääntulosta en ole varma. saatto kyl olla seki 3"

Draghar
/

Kytkin menee siä 30-40 tkm:n välissä kai nuissakin jo muu kestää kohtuullisesti :)

Draghar
/

Ei vaan, kyllähän nuo Japsipyörät lähes poikkeuksetta on aika luotettavia.. Mikä Kawa AJ:lle tuli kun tili kerran meni?

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Niinpä, meni nimittäi seuraavatki tilit. remontteihin :D

LIEVÄ TROLLI!!! :D

Kyllä skyllen remppoihin taitaa enempi mennä ;) Busan tekniikkaa ei saa rikki kyllä millään, kytkin on kovilla jos kovasti tekee varttimailin lähtöjä paikasta riippumatta ;)

DarkWarjo
/

Jos vain yks tili meni pyörään ni varmaan just joku 90luvun kaasarikampe mikä oikeasti porsii heti ku koittaa ajaa.. :( Toivotaan kuitenki että olisi joku 2000luvun ruiskutuote niin se olisi jo oikeasti toimiva kawa. Toivotaan vielä että se on myös Ninja, vaikkapa 9r tai 10r. saa olla 12r:kin.. kaverilla on, kiva kampe, panis... siis ajasin, jos ois korttia. Ei kaverin pyörää kehtaa kortitta ajaa.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

LIEVÄ TROLLI!!! :D

Kyllä skyllen remppoihin taitaa enempi mennä ;) Busan tekniikkaa ei saa rikki kyllä millään, kytkin on kovilla jos kovasti tekee varttimailin lähtöjä paikasta riippumatta ;)

Ei ku meinasin että Kawan ku osti ni menee tilit remontteihin, opettele lukeen saatana :D

Ja ei tässä kyllikin rempoista ny puhuttu mitään, siinähän perus HUOLTOkin maksaa pari kiloa timantteja.

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Ei ku meinasin että Kawan ku osti ni menee tilit remontteihin, opettele lukeen saatana :D

Ja ei tässä kyllikin rempoista ny puhuttu mitään, siinähän perus HUOLTOkin maksaa pari kiloa timantteja.

Ei pysty lukemaan näin humalassa :D

AJfin
/ /

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

Kerro toki enemmän kun kerran aloitit jo :)

!http://i564.photobucket.com/albums/ss85/AJfin/Valokuva0074.jpg!

Tollanen tuli pitkästä aikaa ostettua.. Ja ekat tyypit kotiin päästyä käytiin ottaa heti montuilla ja suolla, asian mukaisilla ajovarusteilla varustettuna :D

Raab: jos sillä busalla voi ajaa tuolla rämeikössä niin voin mä senkin ostaa :P

DarkWarjo
/

No ni, mä ja raabi ku oltii heti tällä sporttipyörälinjalla niin eihän me voitu tajuta että myös crosseja on olemassa :D

Varmaa iha hauska laite mettäs :D

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote:

!http://i564.photobucket.com/albums/ss85/AJfin/Valokuva0074.jpg!

Tollanen tuli pitkästä aikaa ostettua.. Ja ekat tyypit kotiin päästyä käytiin ottaa heti montuilla ja suolla, asian mukaisilla ajovarusteilla varustettuna :D

Raab: jos sillä busalla voi ajaa tuolla rämeikössä niin voin mä senkin ostaa :P

Varusteet on kyllä kohillaan. Varkut on kyllä monikäyttösimmät housut ikuna. Minkäs kokonen tua pyörä on?

AJfin
/ /

Soon vaan 125cc. Viimeks 8 vuotta sitten oli crossi ja sekin oli 125cc, aattelin että ajan tällä nyt taas alkuun=ens talven ja kevään, sitten jos kesällä ostais 250 tai isomman.. Tosin kyllä toi piikkikin liikkuu ihan vittuilematta=jos takarenkaalla on pitoa niin kolmosella repii vielä keulaa ilmaan

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote: Soon vaan 125cc. Viimeks 8 vuotta sitten oli crossi ja sekin oli 125cc, aattelin että ajan tällä nyt taas alkuun=ens talven ja kevään, sitten jos kesällä ostais 250 tai isomman.. Tosin kyllä toi piikkikin liikkuu ihan vittuilematta=jos takarenkaalla on pitoa niin kolmosella repii vielä keulaa ilmaan,

Joo, kyllä piikillä pärjäilee ihan hyvin. Itellä on joku 6-7 vuotta aikaa kun viimeksi ajoin. Monia kertoja on haluttanut taas lähteä ajelemaan, mutta paha kun ei ole rahhoo. Ootellaan nyt kunnon töihin pääsyä, että jos sitten... Minkäslaisia maastoja sun takapihalta oikein löytyy? Ite en oo ajanu, kuin ihan radoilla vaan...

AJfin
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Joo, kyllä piikillä pärjäilee ihan hyvin. Itellä on joku 6-7 vuotta aikaa kun viimeksi ajoin. Monia kertoja on haluttanut taas lähteä ajelemaan, mutta paha kun ei ole rahhoo. Ootellaan nyt kunnon töihin pääsyä, että jos sitten... Minkäslaisia maastoja sun takapihalta oikein löytyy? Ite en oo ajanu, kuin ihan radoilla vaan...

Takapihalta löytyy kerrostalo :D Mutta isällä on maapaikka noin 15km täältä kaupungista ja siellä on lähistöllä kymmeniä hehtaareja hiekka/sora monttuja+ sieltä pystyy lähtä ajaan voimalinjan alusia pitkin joita pystyy ajaan n.40km suuntaansa.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote:

Takapihalta löytyy kerrostalo :D Mutta isällä on maapaikka noin 15km täältä kaupungista ja siellä on lähistöllä kymmeniä hehtaareja hiekka/sora monttuja+ sieltä pystyy lähtä ajaan voimalinjan alusia pitkin joita pystyy ajaan n.40km suuntaansa.

No onhan tuossa tilaa ajella. =) Onko minkälaisia hyppyreitä? Radoilla on se hyvä puoli, että niistä ei ainakaan ole pulaa...

AJfin
/ /

On siellä montuilla hyppyreitä, luonnon luomia ja oma tekeleitä. Siellä on pari tuttua kaveria tehny pyöräkoneella hyppyreitä.

Ac3Way
/ /

Miqqe on aina casuaalisti cool !http://lolsnaps.com/upload_images/real/417.gif!

Raab ei tykkää future vaimokkeen lakanasta ja tässä on esimerkki toiminnan miehestä. !http://2010.omfgif.com/gif/151051motorcyclej.gif!

Ac3Way
/

:DDDD Anteeksi :( !http://static.iltalehti.fi/nettitv/20100917-krokoISO_503_wn.jpg!

RealBlocker
/

Ei ketää muita olla neste jari-pekka rallissa? Tuli muutama ulosajoki nähtyä.

TehBigBunny
/

Suamenpätkällä se mutka missä oli ensimmäinen väliaika ei taipunu mulla kovinkaan hyvin.

Mutta Räkäsen voitin joka kerta.

FINBULLET
/

HOHHOHHOO

!http://chzgifs.files.wordpress.com/2010/09/quiettimep1.gif!

Kirjaudu sisään vastataksesi.