Vastauksena käyttäjälle
Mudinski
Mudinski wrote:
Ei ole tulossa miun Diudiin tuo katti... Isoveljen Audi S2:seen olisi hakusessa...
Omaan Diudiin tulee varmaan 2,5" putkisto talven aikana...
Mulla saattas olla skyylinen katin kuoret. soon ainaki ulostautumissuunnas 3" sisääntulosta en ole varma. saatto kyl olla seki 3"
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Niinpä, meni nimittäi seuraavatki tilit. remontteihin :D
LIEVÄ TROLLI!!! :D
Kyllä skyllen remppoihin taitaa enempi mennä ;) Busan tekniikkaa ei saa rikki kyllä millään, kytkin on kovilla jos kovasti tekee varttimailin lähtöjä paikasta riippumatta ;)
Vastauksena käyttäjälle
RaabForRehab
RaabForRehab wrote:
LIEVÄ TROLLI!!! :D
Kyllä skyllen remppoihin taitaa enempi mennä ;) Busan tekniikkaa ei saa rikki kyllä millään, kytkin on kovilla jos kovasti tekee varttimailin lähtöjä paikasta riippumatta ;)
Ei ku meinasin että Kawan ku osti ni menee tilit remontteihin, opettele lukeen saatana :D
Ja ei tässä kyllikin rempoista ny puhuttu mitään, siinähän perus HUOLTOkin maksaa pari kiloa timantteja.
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Ei ku meinasin että Kawan ku osti ni menee tilit remontteihin, opettele lukeen saatana :D
Ja ei tässä kyllikin rempoista ny puhuttu mitään, siinähän perus HUOLTOkin maksaa pari kiloa timantteja.
Ei pysty lukemaan näin humalassa :D
Vastauksena käyttäjälle
Mudinski
Mudinski wrote:
Kerro toki enemmän kun kerran aloitit jo :)
!http://i564.photobucket.com/albums/ss85/AJfin/Valokuva0074.jpg!
Tollanen tuli pitkästä aikaa ostettua.. Ja ekat tyypit kotiin päästyä käytiin ottaa heti montuilla ja suolla, asian mukaisilla ajovarusteilla varustettuna :D
Raab: jos sillä busalla voi ajaa tuolla rämeikössä niin voin mä senkin ostaa :P
Vastauksena käyttäjälle
AJfin
AJfin wrote:
!http://i564.photobucket.com/albums/ss85/AJfin/Valokuva0074.jpg!
Tollanen tuli pitkästä aikaa ostettua.. Ja ekat tyypit kotiin päästyä käytiin ottaa heti montuilla ja suolla, asian mukaisilla ajovarusteilla varustettuna :D
Raab: jos sillä busalla voi ajaa tuolla rämeikössä niin voin mä senkin ostaa :P
Varusteet on kyllä kohillaan. Varkut on kyllä monikäyttösimmät housut ikuna. Minkäs kokonen tua pyörä on?
Vastauksena käyttäjälle
AJfin
AJfin wrote:
Soon vaan 125cc.
Viimeks 8 vuotta sitten oli crossi ja sekin oli 125cc, aattelin että ajan tällä nyt taas alkuun=ens talven ja kevään, sitten jos kesällä ostais 250 tai isomman..
Tosin kyllä toi piikkikin liikkuu ihan vittuilematta=jos takarenkaalla on pitoa niin kolmosella repii vielä keulaa ilmaan,
Joo, kyllä piikillä pärjäilee ihan hyvin. Itellä on joku 6-7 vuotta aikaa kun viimeksi ajoin. Monia kertoja on haluttanut taas lähteä ajelemaan, mutta paha kun ei ole rahhoo. Ootellaan nyt kunnon töihin pääsyä, että jos sitten... Minkäslaisia maastoja sun takapihalta oikein löytyy? Ite en oo ajanu, kuin ihan radoilla vaan...
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Joo, kyllä piikillä pärjäilee ihan hyvin. Itellä on joku 6-7 vuotta aikaa kun viimeksi ajoin. Monia kertoja on haluttanut taas lähteä ajelemaan, mutta paha kun ei ole rahhoo. Ootellaan nyt kunnon töihin pääsyä, että jos sitten... Minkäslaisia maastoja sun takapihalta oikein löytyy? Ite en oo ajanu, kuin ihan radoilla vaan...
Takapihalta löytyy kerrostalo :D
Mutta isällä on maapaikka noin 15km täältä kaupungista ja siellä on lähistöllä kymmeniä hehtaareja hiekka/sora monttuja+ sieltä pystyy lähtä ajaan voimalinjan alusia pitkin joita pystyy ajaan n.40km suuntaansa.
Vastauksena käyttäjälle
AJfin
AJfin wrote:
Takapihalta löytyy kerrostalo :D
Mutta isällä on maapaikka noin 15km täältä kaupungista ja siellä on lähistöllä kymmeniä hehtaareja hiekka/sora monttuja+ sieltä pystyy lähtä ajaan voimalinjan alusia pitkin joita pystyy ajaan n.40km suuntaansa.
No onhan tuossa tilaa ajella. =) Onko minkälaisia hyppyreitä? Radoilla on se hyvä puoli, että niistä ei ainakaan ole pulaa...
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Maxilta Häkkisestä stooria...
Haa! Hyvä vinski.